چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 07:54

هشدار در خصوص ورود سامانه ای قوی و سرد از اوایل روز چهارشنبه به استان کرمانشاه

هشدار در خصوص ورود سامانه ای قوی و سرد از اوایل روز چهارشنبه به استان کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه :مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به ورود سامانه ای قوی و سرد از روز چهارشنبه به استان هشدارهای لازم به مسولین ذیربط داده شده است. به گزارش ایرنا، حسین باباجانی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: بارش برف از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز جمعه نوزدهم […]

به گزارش سلام پاوه :مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به ورود سامانه ای قوی و سرد از روز چهارشنبه به استان هشدارهای لازم به مسولین ذیربط داده شده است.

به گزارش ایرنا، حسین باباجانی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: بارش برف از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز جمعه نوزدهم دی ماه، سبب کاهش محسوسکرمانشاه دمای هوا، یخبندان؛ اختلال و کندی تردد وسایط نقلیه در سطح استان خواهد شد.

وی ادامه داد: با خروج این سامانه و ریزش هوای سرد طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده دمای هوا شبانه در نقاط معتدل و سردسیر استان کرمانشاه بین 10 تا 15 درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

وی اضافه کرد: بنابراین با توجه به بارش برف و کاهش محسوس دمای هوا و ایجاد یخبندان؛ اختلال و کندی تردد وسایط نقلیه در سطح استان هشدارهای لازم به فرمانداران و مسوولین ذیربط برای اتخاذ تمهیدات مناسب داده شده است.

2 پاسخ برای “هشدار در خصوص ورود سامانه ای قوی و سرد از اوایل روز چهارشنبه به استان کرمانشاه

  • 0022 در تاریخ دی 16, 1393 گفت:

    با سلام خدمت مدیر محترم سایت جناب آقای صالحی باید ریس اداره راه و ترابری باید در فکر بسته نبودن جاده ها باشند و از همان روز چهارشنبه اقدام نمایند . با تشکر

  • سلام در تاریخ دی 16, 1393 گفت:

    یاخوا به خیر بیت
    قالی لی مه که ن با باش بوارید.
    ماوه یه که ماتلی بور و بارانی باشین