س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 18:39

هادی زامیاد خبرنگار نام آشنای شهرمان در غم از دست دادن پدر به سوگ نشست

هادی زامیاد خبرنگار نام آشنای شهرمان در غم از دست دادن پدر به سوگ نشست

به گزارش سلام پاوه : با نهایت تاسف و تاثر باخبر شدیم پدر گرامی آقای هادی زامیاد خبرنگار نام آشنای شهرمان مرحوم محمد زامیاد جان به جان آفرین تسلیم نمود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بامداد امروز مرحوم محمد زامیاد بر اثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان امام رضا(ع ) شهر کرمانشاه دارفانی […]

به گزارش سلام پاوه : با نهایت تاسف و تاثر باخبر شدیم پدر گرامی آقای هادی زامیاد خبرنگار نام آشنای شهرمان مرحوم محمد زامیاد جان به جان آفرین تسلیم نمود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بامداد امروز مرحوم محمد زامیاد بر اثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان امام رضا(ع ) شهر کرمانشاه دارفانی را وادع گفت و به دیار باقیمحمد زامیاد 11 شتافت . و صبح امروز در میان انبوه مردم متدین شهر پاوه در آرمگاه حاجی ضیایی به خاک سپرده شد.

مرحوم محمد زامیاد پدر گرامی آقایان هادی زامیاد خبرنگار نام آشنای شهرمان ( خبرنگار ایرنا ، صدا و سیما )و مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاوه  و اقای باقی زامیاد از پرسنل هلال احمر شهر پاوه می باشد .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه درگذشت مرحوم محمد زامیاد را به خانواده و بخصوص به آقای هادی زامیاد خبرنگار پرتلاش شهرمان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم .

مرحوم محمد زامیاد

7 پاسخ برای “هادی زامیاد خبرنگار نام آشنای شهرمان در غم از دست دادن پدر به سوگ نشست

  • ترنج در تاریخ اردیبهشت 10, 1394 گفت:

    ایشالاه جاش بهشت

  • یحیی معماری در تاریخ آبان 3, 1393 گفت:

    با پوزش از تاخیر در عرض تسلیت، اینجانب به نیابت از همکاران خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه، درگذشت آن مرحوم را به همکار گرامی و سختکوش مان جناب آقای زامیاد تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای ایشان و خانواده گرامی صبر و شگیبایی آرزومندم.
    یحیی معماری – ایرنا مرکز کرمانشاه

  • رضایی در تاریخ مهر 22, 1393 گفت:

    خدا رحمتش کند با عرض تسلیت به کاک هادی وکاک باقی

  • ناشناس در تاریخ مهر 20, 1393 گفت:

    نادری

    خداوند بزرگ رحمتش کند.باتسلیت خدمت جناب آقای هادی زامیاد وخانواده وبازماندگان آن مرحوم

  • سیاوش مظفری در تاریخ مهر 20, 1393 گفت:

    انا لله واناالیه راجعون
    ضمن عرض تسلیت به جناب آقای هادی زامیاد و اخوی گرامی ایشان کاک باقی وهمچنین خانواده و بستگان ، برای آن مرحوم ، مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم از درگاه خداوند متعال صبر و اجر مسئلت منمایم.
    سیاوش مظفری مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان پاوه

  • کیومرث شریفی در تاریخ مهر 20, 1393 گفت:

    سلام
    در کمال تأسف باخبر شدیم اقای محمد زامیاد دار فانی را وداع گفت. این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم..

  • امید چنگیزی در تاریخ مهر 19, 1393 گفت:

    خداوند رحمتشان کند