س 28 فروردین 1403 ساعت 07:25

نکاتی کوچک که رعایت نکردن آن چهره شهر را زشت می کنند

نکاتی کوچک که رعایت نکردن آن چهره شهر را زشت می کنند

به گزارش سلام پاوه : در سطح شهر پاوه مسائل گوناگونی  و کوچکی وجود دارد که باعث بی نظمی هایی در این شهر زیبا شود برای مثال کندن و حفاری های ریز ودرشت مرتب شهر پاوه را تحت تاثیر قرار می دهد یکی از شهروندان نکته سنج که از اهالی کوچه خانقاه نقشبندی می باشد […]

به گزارش سلام پاوه : در سطح شهر پاوه مسائل گوناگونی  و کوچکی وجود دارد که باعث بی نظمی هایی در این شهر زیبا شود برای مثال کندن و حفاری های ریز ودرشت مرتب شهر پاوه را تحت تاثیر قرار می دهد یکی از شهروندان نکته سنج که از اهالی کوچه خانقاه نقشبندی می باشد تصاویری از کندن خاک کنار تیر کابل مخابرات را برای ما ارسال کرده است که از وضعیت به وجود امده گله مند بود .

این شهروند به خبرنگار سلام پاوه گفت نزدیک به 10 روز است که این وضعیت وجود داردو مسیرعبور مردم کنده شده است اما نمی دانم کار چه اداره ایست که تیر مخابراتحاضر به ترمیم ان نیست.

وی گفت مدیریت خلاقیت ،هنر و ،وجدان کاری را می خواهد .مهم نیست کار چه اداره ایست مهم این است که خدایی ناکرده ریگی خردسالی ویا بزرگی را زمین ننداخته است .

این شهروند محترم اظهار داشت در اینجا تفاوت توسعه یافتگی را با عدم توسعه یافتگی به خوبی مشهود است ..من چند روز پیش در اصفهان بودم دور ترین نقطه شهر با میدان مرکزی شهر از بعد خدمات و زیبا سازی تفاوتی نداشت . اما حالا در یکی از خیابانهای اصلی شهر بیش از ده روز است این کندکاری ها و حفاری ها صورت گرفته است که متاسفانه کسی نیست نغاله های آن را دور بریزد و محل را ترمیم کند.

تصاویر خود گویا است

خاک برداری پاوه

کنده کاری