ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:02

نوای عرفانی دف در میدان شهداء پاوه طنین انداز شد+ عکس

نوای عرفانی دف در میدان شهداء پاوه طنین انداز شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : نوای عرفانی دف به مناسبت سالروز میلاد پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در بوستان جدید میدان شهداء پاوه ، شهر عارفان و عاشقان پیامبر اعظم (ص) طنین انداز شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ این مراسم که به صورت خودجوش و از سوی عاشقان و دوست داران […]

به گزارش سلام پاوه : نوای عرفانی دف به مناسبت سالروز میلاد پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در بوستان جدید میدان شهداء پاوه ، شهر عارفان و عاشقان پیامبر اعظم (ص) طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ این مراسم که به صورت خودجوش و از سوی عاشقان و دوست داران رسول الله (ص) و با همکاری برخی از دستگاه های فرهنگی از جمله شورای اسلامی و شهرداری پاوه و خانه موسیقی آوای هورام پاوه تدارک یافته بود از ساعت 15 با حضور گسترده مردم در بوستان جدید میدان شهداء پاوه برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت برگزار شد سلام خسروی شهردار پاوه گفت : این مراسم عرفانی به مناسبت میلاد پیامبر اعظم شهردار پاوهحضرت محمد (ص ) و هفته وحدت برگزار می شود .

وی ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندان خانه موسیقی آوای هورام پاوه اظهار داشت : شورا و شهرداری مفتخر است که بتواند لبخند رضایت و شادابی را بر چهره شهروندان گرامی ایجاد کند واجرای چنین برنامه هایی بهانه ای است برای شاد کردن و زدودن غبار غم از چهره شهروندان گرامی .

خسروی با اشاره به آمادگی شورا و شهرداری در اجرای برنامه های گسترده فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی با حمایت و کمکهای مردم گفت : امیدواریم فاصله های و خلاء های ایجاد شده در زمینه های مختلف شهری را با حمایت شما شهروندان گرامی برداریم.

در ادامه برنامه هنرمندان ناصر کابلی و سیروان خالدی از مریوان به مدیحه سرایی و خواندن شعرهایی زیبا در وصف پیامبراعظم پرداختند سپس گروه دف نوازی خانه موسیقی پاوه تحت عنوان گروه چهل دف متشکل از نوآموزان و کودکان هنرمند این خانه موسیقی به سرپرستی پیمان حسن زاده به اجرا و طنین انداز کردن صدای عرفانی دف در میدان شهداء پاوه پرداختند که بسیار مورد توجه شهروندان و حاضران در این بوستان شد.

کابلی و خالدی

پیمان حسن زاده

مساعد

دف نوازی در پاوه

d5

شعیب بهرامی

دف نوازی در پاوه

d2

d3

d7

d8

d9

d10

d11

دف نوازی در پاوه

d14

d15

هادی زامیاد

16 پاسخ برای “نوای عرفانی دف در میدان شهداء پاوه طنین انداز شد+ عکس

  • اسد در تاریخ بهمن 26, 1393 گفت:

    سلام کاش صدای کاک سیروان خالدی در دهگلان پخش میشد صدای خوبش آرامش میده

  • سوال در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    میشه بگین چه زمانی واسه خانما مراسم می گیرن

  • سوال در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    سلام قراربود واسه خانما وراسم مولود خوانی بگیرین میشه بگین کی وکجا قراره این مراسم برگزار بشه؟

  • سوال در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    سلا کاک فرهاد نمیدونستم این سوال رو کجا بپرسم با اجازتون ازشما که تقریبا از همه خبرهای شهر خبر دارین می پرسم؟ راسته که قراره امروز تو سالن امام واسه خانما مراسم مولودی بگیرن؟اگه شایعس میشه به مسولین بگین راجب مراسمی که قرار بود واسه خانما بگیرن پاسخگو باشن.وبه قولشون عمل کنن….

  • ذربین در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

    سلام ۱۴۰۰ دیگه باید یک نوعی به مردم میگفتیم که چقدر واسه اون بنا هزینه گردیم یک جای باید ازش استفاده میگردیم جشم بصیرت داشته باش۱۴۰۰

  • مهسا در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید به بانیان محترم وزحمت کش این برنامه به نظر من بسیار جالب بود واز این دانشجویان دانشگاه آزاد هم خواهشی دارم که مقداری در نوشتن نظرات خود دقت بیشتری کنند تا اینگونه ضایع نشوند

  • **** در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

    آقای حسن زاده دست شماوهمراهانتان دردنکنه.زنده باشین انشاالله

  • همشهری در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

    اجرای مراسم دف نوازى جالب بود اميدوارم بیشتر از این مراسمات برگذارشود اما درفضاهای دیگر

  • ذربین در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

    سلام خدمت مدیر محترم سایت. همکارانتان: این همه عکس گرفتید نمی شد یک قطعه فیلم کوتاه هم بذارید و….

  • پیمان حسن زاده در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

    دانشجوی گرامی ممنون از نکته بینی شما ولی دانشجوی عزیز دف های مورد استفاده در این مراسم از جنس طلق هندی بوده ودر سرما صدای بهتری دارند.همچنین آفتاب زیبایی که ساعت 3 بر این مکان حاکم شدباعث اجرای این برنامه گردید.در هر حال مطمئن باشید درایتی که شما از آن نام میبرید در حد توان بکار گرفته شد.

  • باز نشسته در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

    کاش بعد از ادای نماز عصر برگزار میشد و البته در فضایی مناسبتر اما علی رغم این نفاط ضعف باید به بانیان این مراسم خسته نباشید بگیم چون در هیچ کدام از دوره های قبل اینقدر به فکر مردم نبوده اند

  • دانشجو در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

    اجرای دف نوازی در فضای باز و در سردترین روزهای سال مراسم خوبی بنظر نمی رسد. جالبتر اینکه سردترین نقطه شهر برای اجرای این کار انتخاب شده است.
    این مراسم را بایستی در فصول اردیبهشت، خرداد و تا آبان ماه در فضای باز برگزار نمود.
    زیرا دف از پوست یا پلاستیک ساخته شده و در صورت سرد بودن صدای خوشایندی ندارد.
    اهتمام دست اندرکاران قابل تقدیر است اما اگر کمی درایت به خرج می دادند مراسم بهتری برگزار می گردید.

    • ذربین در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

      سلام خدمت دانشجو اخه دکتر سالروز میلاد پیامبر اکرم اردیبهشته یا خرداد ؟؟؟؟؟؟

    • دانشجو در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

      ذره بین جان
      که ذره بین هم به نظر نمی رسی!
      اجرای این مراسم، منظور دف نوازی است نه میلاد پیامبر؟!!!
      میلاد پیلمبر می توانست همانند سالیان گذشته در سالن یا مسجد یا … برگزار می شد و در یک مناسبت دیگر در فصلی مناسب، دف نوازی در فضای باز اجرا می گردید.
      شما که اسم خود را “ذره بین” گذاشته ای بایستی متوجه می شدی!

      • ناشناس در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

        نوای عرفانی دف به مناسبت سالروز میلاد پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در بوستان جدید میدان شهداء پاوه ، شهر عارفان و عاشقان پیامبر اعظم (ص) طنین انداز شد فدات این مراسم به مناسبت پیامبر اکرم هم داخل مسجد جامع پاوه برگزار شد هم مسجدحضرت عبدالله باینگان؟ شما کجا بودید فکر کنم شروع امتحانات بعد جور حواستون رو به هم ریخته بعد یک سوال هم دارم استاد دف نواز> از کی تا حالا بیرون برگزار شده ما خبر نداشتیم؟؟؟ ( خواهشا این رو یک بار دیگر بخون میلاد پیلمبر می توانست همانند سالیان گذشته در سالن یا مسجد یا … برگزار می شد و در یک مناسبت دیگر در فصلی مناسب، متوجه شدی )

    • یاسر حسینی در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

      با سلام
      وقتی این خبر را شنیدم خوشحال و مسرور شدم. از استاد عزیز کاک پیمان تقدیر و تشکر میکنم . واقعا این زحمات ارزنده قابل تقدیر است