ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:18

نمایشگاه فرهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پاوه بر پا شد

نمایشگاه فرهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پاوه بر پا شد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه فرهنگی مقابله با جنگ نرم به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه روز چهارشنبه گشایش یافت. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: در این نمایشگاه که در پنج غرفه عفاف و حجاب، عکس های دوران دفاع مقدس، کتاب، […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه فرهنگی مقابله با جنگ نرم به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه روز چهارشنبه گشایش یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: در این نمایشگاه که در پنج غرفه عفاف و حجاب، عکس های دوران دفاع مقدس، کتاب، ماهواره و صنایع دستی برپا نمایشگاه آثارشده راههای مقابله با جنگ نرم دشمنان به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ نورعلی عبدی، هدف از برپایی این نمایشگاه را گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و آگاهی بخشی عمومی در خصوص ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمنان در حوزه های عفاف و حجاب و مقابله با رسانه های مخرب از جمله ماهواره عنوان کرد.

در غرفه ماهواره این نمایشگاه در مقابل تحویل یک دستگاه رسیور و یا دیش ماهواره یک دستگاه گیرنده دیجیتال بصورت رایگان تحویل مردم می شود.

این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم صبح و بعدازظهر در محل ورودی مسجد شهدای پاوه برپاست.