پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 09:41

نمایشگاه عكس و تجهیزات ایمنی و مقابله با بلایای طبیعی در پاوه افتتاح شد

نمایشگاه عكس و تجهیزات ایمنی و مقابله با بلایای طبیعی در پاوه افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه تجهیزات امدادی و دستاوردهای کارگروه امداد و نجات در موزه مردم شناسي شهرستان پاوه برپا شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : نمایشگاه تجهیزات امدادی و دستاوردهای کارگروه امداد و نجات در موزه مردم شناسي شهرستان پاوه با حضور مشاور مدير عامل جمعيت هلال […]

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه تجهیزات امدادی و دستاوردهای کارگروه امداد و نجات در موزه مردم شناسي شهرستان پاوه برپا شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : نمایشگاه تجهیزات امدادی و دستاوردهای کارگروه امداد و نجات در موزه مردم شناسي شهرستان پاوه با حضورنمایشگاه هلال احمر مشاور مدير عامل جمعيت هلال احمر كرمانشاه، فرماندار پاوه، و اعضاي شوراي اداراي برپا شد.
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان پاوه  اظهار داشت: به مناسبت هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي بخشی از توانمندی ها، تجهیزات و روند خدمات ارایه شده در حوادث و بلایای طبیعی در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.
حسيني افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی و آگاهی بخشی به شهروندان در هنگام بروز بحران و مقابله با حوادث طبیعی مي باشد.
وی اطلاع رسانی عمومی و شناخت و مقابله با حوادث احتمالی و کاهش اثرات مخرب بلایای طبیعی با آموزش و تمرین آموخته‌های امدادی را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
حسيني اين نمايشگاه را شامل عكسهايي از فعاليت هاي امدادي سالهاي گذشته، تجهيزات امداد جاده اي كوهستان، نجات غريق، دستگاه زنده ياب، و موتورسيكلت حاوي جعبه كمكهاي اوليه و انجام تست قند خون و فشار خون خواند.
وي گفت: در كنار اين نمايشگاه به علاقه مندان كتاب، جزوه، و سي دي هاي آموزشي مقابله با حوادث احتمالي و كاهش اثرات مخرب بلاياي طبيعي اهدا خواهد شد.
وي در پايان گفت: نمایشگاه توانمندی ها و تجهیزات ایمنی و امداد از امروز به مدت یک هفته تا تاريخ 26 مهرماه درموزه مردم شناسي ارشاد اسلامي پاوه واقع در میدان شهدا، صبح ها ساعت 8 الی 13.30 پذیرای عموم علاقمندان است.
 نمایشگاه هلال احمر