ج 10 فروردین 1403 ساعت 05:05

نقش رسانه ها در تبیین جایگاه تعلیم و تربیت مهم است

نقش رسانه ها در تبیین جایگاه تعلیم و تربیت مهم است

به گزارش سلام پاوه : بخشدار مرکزی پاوه، نفش رسانه ها را در تبیین جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه حائز اهمیت دانست به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، ˈصباح ولدبیگیˈ روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش افزود: شالوده هر جامعه ای براساس تعلیم و تربیت است و اگر […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار مرکزی پاوه، نفش رسانه ها را در تبیین جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه حائز اهمیت دانست

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، ˈصباح ولدبیگیˈ روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش افزود: شالوده هر جامعه ای نشست شورای آموزش و پرورشبراساس تعلیم و تربیت است و اگر در فضای رسانه ای به تعلیم و تربیت هم توجه شود بسیاری از مشکلات کنونی حل و فصل خواهد شد.

وی اظهار کرد: متاسفانه بیشتر رسانه ها و پایگاه های خبری پاوه اخبار سیاسی را منتشر می کنند و موضوعات مهم فرهنگی و اجتماعی را فراموش کرده اند.

رییس دفتر امام جمعه پاوه نیز گفت: خلا یک مرکز مشاوره فرهنگی و تربیتی در راستای اصلاح فرهنگ تعلیم و تربیت در پاوه احساس می شود.

ˈمصلح قادریˈ افزود: بخش اعظمی از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی امروز جامعه ناشی از نوع نگاه و عملکرد خانواده ها در قبال فرزندان و عدم اطلاع و آشنایی آنها از مسایل روز است.

معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش پاوه نیز گفت: تاکنون 44 کلاس درس از 33 آموزشگاه این شهرستان هوشمند شده که تعدادی از این کلاس ها توسط خیرین هوشمند شده است.

ˈفریدون طاهر پورˈ به برنامه های آموزش پرورش پاوه برای ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری، انس با قرآن، برپایی جشنواره قرآنی و حفظ سوره فجر از هم این برنامه هاست.