ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:07

نشست اعضای هیئت فوتبال پاوه/معرفی دو عضو جدید به اعضای هیئت

نشست اعضای هیئت فوتبال پاوه/معرفی دو عضو جدید به اعضای هیئت

به گزارش سلام پاوه : جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هیئت فوتبال پاوه با معرفی دو عضو جدید درمحل دهیاری روستای نسمه تشکیل شد. سیروس نقشبندی مسئول کمیته استعدادیابی و پیشکسوت فوتبال شهرستان پاوه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از هیئت فوتبال شهرستان و زحمات و تلاش های وافر این هیئت در ورزش […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هیئت فوتبال پاوه با معرفی دو عضو جدید درمحل دهیاری روستای نسمه تشکیل شد.

سیروس نقشبندی مسئول کمیته استعدادیابی و پیشکسوت فوتبال شهرستان پاوه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از هیئت فوتبال شهرستان و زحمات و تلاش های وافر این هیئت در ورزش فوتبال گفت: شفاف سازی در امورات این رشته ورزشی برای اعضای هیئت فوتبال جزء موارد ضروری در راستای کسب موفقیت هیئت فوتبالهای بیشتر است.

سیروس نقشبندی با بیان اینکه اعضای هیئت فوتبال باید با یکدیگر هماهنگی و همکاری های لازم را داشته باشند افزود: هیئت فوتبال پاوه، تنها هیئت ورزشی در شهرستان پاوه است که اعضای آن مشخص و در رده های مختلف سنی نیز در پاوه به برگزاری مسابقات مختلف می پردازد.

وی با بیان اینکه فوتبال پاوه اکنون با اعضای هیئت آن شناخته می شود اظهار داشت: تلاش های هیئت فوتبال پاوه در برگزاری مسابقات در رده های مختلف سنی، در جهت رشد و شکوفایی ورزش فوتبال، برای همگان مشهود است.

نقشبندی یکی از اهداف هیئت را کمک به رشد فوتبال در شهرستان و تعامل با هیئت فوتبال استان دانست و خاطر نشان کرد: هیئت فوتبال پاوه در تقابل با ارگان و سازمانی نیست بلکه در راستای تعامل و همکاری با آنها و در جهت رشد و شکوفایی ورزش فوتبال منطقه در این مسیر حرکت می نماید.

وی گفت:  تعامل مطلوبی که بین هیئت فوتبال استان کرمانشاه با هیئت فوتبال پاوه وجود دارد  باعث رشد و شکوفایی و روند رو به رشد و محسوس این رشته ورزشی در شهرستان شده است .

نقشبندی از عدم حمایت مالی این رشته ورزشی اظهار گلایه کرد و گفت: متاسفانه با اینکه اعتبارات لازمی در برگزاری مسابقات و برنامه های خاص این رشته ورزشی ، وجود ندارد ولی موفقیت رشته ورزشی فوتبال پاوه تحسین برانگیز است.

پیشکسوت فوتبال پاوه تصریح داشت: بی تردید تحمل زحمات فراوان هیئت فوتبال پاوه در نامه نگاری و معرفی بازیکنانی از شهرستان پاوه ؛ با سرمایه گذاری ، و فعالیت مستمر چندین ساله ، به اردوی تیم منتخب استان و در نهایت دعوت از دو بازيكن فوتبال شهرستان پاوه به اردوی تیم منتخب استان توسط هیئت فوتبال کرمانشاه امری نیک و پسندیده است.

وی بر برگزاری کلاسهای مربیگری و آموزش داوری در شهرستان پاوه تاکید کرد و گفت: ان شالله در جهت برنامه ریزی های لازم در جهت برگزاری فوتسال جوانان نیز به مناسبت دهه مبارکه فجر اهتمام بیشتری صورت بگیرد .

در ادامه رئیس هیئت فوتبال پاوه نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: حضور جناب آقای سیروس نقشبندی پیشکسوت فوتبال پاوه ، که عمری را در ورزش فوتبال سپری کرده اند، سرمایه عظیمی برای شهرستان پاوه محسوب می شود.

سابق حسینی افزود: با بکارگیری اعضایی جدید در هیئت فوتبال می توانیم بیش از پیش این رشته ورزشی را توانمندتر سازیم.

وی لزوم حرکت در مسیر رشد و شکوفایی فوتبال را دانش افزایی اعضای هیئت دانست و گفت: علی رغم وجود زحمات زیاد در این هیئت، دانش افزایی لازمه رسیدن به رشد و شکوفایی فوتبال است.

سابق حسینی با بیان اینکه فعالیت های مستمر اعضای هیئت فوتبال پاوه بدون هیچ چشم داشتی ، به عنوان فعالیت افراد و یا نهاد دیگری قلمداد می شود ادامه داد: از طرف هیئت فوتبال پاوه چهار بازیکن فعال جهت انتخاب به اردوی تیم استان در رده جوانان آقایان صائب خالدی و حمید لهونی ودر رده نوجوانان آقایان محمد رحیمی و بشارت فاطمی معرفی شده اند که در روزهای اخیر هیئت فوتبال کرمانشاه موافقت دو نفر از آنان را با نامهای محمد رحیمی و بشارت فاطمی اعلام نموده است و همچنین با برگزاری اردوی جوانان نیز آقایان صائب خالدی و حمید لهونی نیز به اردوی جوانان دعوت خواهند شد .

حسینی از برگزاری مسابقات فوتسال جوانان در دهه مبارکه فجر خبر داد و گفت: ان شالله در برگزاری مسابقات فوتسال جوانان دهه مبارکه فجر برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.

در ادامه دبیر هیئت فوتبال پاوه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حامی ورزش و هیئت فوتبال پاوه جناب آقای مصلح قادری و همچنین پیشکسوت و حامی فوتبال آقای نقشبندی و رئیس هیئت فوتبال پاوه آقای سابق حسینی و حاضرین در جلسه اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم را برای رشد و شکوفایی هیئت فوتبال پاوه در نظر گرفته ایم.
یادگار اسکات افزود: هماهنگی و همکاری های لازم بین اعضای هیئت فوتبال نیز لازمه رسیدن به موفقیت های بیشتر در فوتبال پاوه است.
وی ضمن اظهار خوشحالی و تبریک به آقایان سعدی بدری بعنوان کمیته جوانان و فرزاد رحمتی بعنوان کمیته فوتسال هیئت فوتبال گفت: ان شاالله مسابقات فوتسال جوانان پاوه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر و شناسایی جوانان مستعد پاوه و حومه برگزار می شود که در روزهای آتی فراخوان این مسابقات نیز اعلام خواهد شد .
در پایان آقایان سعدی بدری و فرزاد رحمتی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های خود و بیان نظرات و پیشنهادات، با دریافت حکم مسئولیت ؛ به عنوان اعضای جدید هیئت فوتبال پاوه، معرفی شدند .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می داینم از زحمات اعضای پرتلاش هیئت منسجم و با برنامه فوتبال پاوه تشکر نمائیم و بخصوص از تلاشهای شبانه روزی جناب آقای سابق حسینی رئیس هیئت فوتبال که بدون هیچ چشم داشتی شبانه روز در عرصه این ورزش محبوب تلاش می کند قدردانی نمائیم و امیدورایم مسئولین مربوطه نگاه ویژه ای به این هئیت سازمان یافته و اعضای پرتلاش آن داشته باشند.

هیئت فوتبال

IMG_5755

هیئت فوتبال

13 پاسخ برای “نشست اعضای هیئت فوتبال پاوه/معرفی دو عضو جدید به اعضای هیئت

  • داور در تاریخ دی 29, 1393 گفت:

    تاسف لطفا کسانی که درباره هییت حرف میزنند حرفهایی نزنند که واسه ما بدبشه من یکی از داورهام من مشکل پول ندارم وبدون هیچ چشم داشتی وفقط بخاطر کمک به هییت فوتبال اینکار رو کردم درصمن اتفاقات بازی نوریاب اگه اقای حسینی رییس هییت نبودند که سر مارو بریده بودند

    • منم داورم در تاریخ بهمن 1, 1393 گفت:

      اقای داور چندتا داوری کردی اینطور ادعایی میکنی

  • فوتبالی در تاریخ دی 28, 1393 گفت:

    باید به کسانی که درراه پیشرفت ورزش دراین شهر متحمل زحماتی میشوند خسته نباشید عرض کرد وارزوی توفیق انان راازدرگاه خداوند خواستار باشیم وبرای فرزندان این شهر فضای دور از تبعیض /دوراز اختلاف سلیقه /و….توام باارامش فراهم اورد که انان بتوانند با خیال اسوده به سالم سازی خود بپر دازند ووارد حاشیه ها نگردند انشاالله .به امید چنین روزی

  • نوجوانان در تاریخ دی 28, 1393 گفت:

    درجواب فوتبال .مجانی با چشم داشت تفاوت فاحش دارد مگر فوتبال پاوه قبلا چه جایگاهی داشته که باآمدن کاک سابق به بن بست رسیده اتفاقا امسال فقط ماشاهد حضورشش تیم درلیگهای استانی در رده های مختلف بودیم این یعنی پیشرفت وامید به آینده

  • فوتبال در تاریخ دی 27, 1393 گفت:

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد

    • نوجوانان در تاریخ دی 27, 1393 گفت:

      ازاولش که هیواحسینی رییس شد باکاک سابق که بدون چشم داشت کار میکنه لج بود

      • فوتبال در تاریخ دی 28, 1393 گفت:

        کدام رئیس هیئت با پول کار میکنه که این آقا داره مجانی کار میکنه اتفاقا اگر آقای هیوا حسینی قصد تغییر دارد کار بسیار خوبی میکند چون دیگه فوتبال پاوه به بن بست رسیده است.

  • ذربین در تاریخ دی 27, 1393 گفت:

    سلام
    منم در جای خود از زحمات ریئس هیت فوتبال کاک سابق و همکاران ایشان تقدیر و تشکر میکنم و از خداوند منان برای انان عمر با عزت رو امیدوارم
    عضو کوچکی از شما پیشکسوتان

  • مهیار 2 در تاریخ دی 27, 1393 گفت:

    با نظر قدووس موافقم
    از این پیشکسوتان که از سرمایه های ملی ما هستند بایستی در این عرصه بیشتر استفاده شود تا کار به دست کاردان سپرده شود و به نحو احسن انجام گیرد.

  • قدوووس در تاریخ دی 26, 1393 گفت:

    متاسفاه بسیاری از این افرادی که اسامی آنها در این گزارش مطرح گردید سایقه فوتبال کردن را ندارند. به عبارتی شهرمان پر از پیشکسوتان با تجربه و با اخلاق در زمینه فوتبال است اما برنامه ریزی ها و مدیریت ها توسط افرادی انجام می شود که اکثراً تجربه عملی فوتبالیست بودن را نداشته و تحصیلات دانشگاهی مرتبط را ندارند.

  • مبین در تاریخ دی 26, 1393 گفت:

    متاسفانه باتوجه به فعالیتهای هیات فوتبال وراه اندازی لیگ دسته یک ودو بعد ازسالها این هیات مورد کم مهری هیوا حسینی قرار گرفته که باید دراین زمینه پاسخگو باشد

    • فوتبالی در تاریخ دی 26, 1393 گفت:

      سلام خدمت اقامبین برادر عزیز اختلاف هست می فرمایی لیگ دسته 1و2 رااندازی کردن درست ایاخبرداری که تابه امروز دست مزد داوران بیچاره راندادن . هیئتی که توانایی برگزاری بازی دربی رانداشت واون جنجال درست شد چه انتظاری داری

  • آرش در تاریخ دی 26, 1393 گفت:

    ضمن تبریک به کاک سعدی وفرزاد .آقای صالحی شایعاتی درخصوص اختلاف اعضای هیات فوتبال پاوه ورییس تربیت بدنی آقای هیوا حسینی وجود دارد خواهشا گزارشی تهیه کنید