ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 09:23

نامه سرگشاده شیرزاد صفری عضو شورای اسلامی شهرستان پاوه به ریاست جمهوری

نامه سرگشاده شیرزاد صفری عضو شورای اسلامی شهرستان پاوه به ریاست جمهوری

به گزارش سلام پاوه :  آقای شیرزاد صفری نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان پاوه و عضوشورای شهر پاوه به دکتر روحانی رئیس جمهور محترم کشور به شرح ذیل است . بسمه تعالی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی با سلام و تحیات فروان اینجانب  شیرزاد صفری نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان  پاوه […]

به گزارش سلام پاوه :  آقای شیرزاد صفری نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان پاوه و عضوشورای شهر پاوه به دکتر روحانی رئیس جمهور محترم کشور به شرح ذیل است .

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی

با سلام و تحیات فروان

اینجانب  شیرزاد صفری نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان  پاوه در راستای خدمت به مردم شریف شهرستان پاوه جهت تسریع در خدمت رسانی شمه ای از نیازهای منطقه و اقداماتی را که لازم شیرزاد صفریاست که انجام گیرد به حضورتان اعلام می دارم :

1.  رسمی شدن مرز شوشمی و ایجاد منطقه آزاد تجاری پاوه با هدف رونق تجارت و افزایش رفاه مردم عزیز منطقه اورامانات

2.  تاسیس دانشگاه ملی در پاوه

3.  تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاوه

4.  اقدام جهت طرح گردشگری پاوه

5.  سرمایه گذاری در توسعه راههای موصول به پاوه

6.  برنامه ریزی و سرمایه گذاری و اتخاذ تدابیر لازم برای اشتغال جوانان عزیز پاوه

7.  تقویت و توسعه فضاهای آموزشی ، فرهنگی  و ورزشی

8.  ایجاد صنایع تبدیلی و کارخانجات با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه مناطق محروم

9.  در نظر گرفتن تسهیلات ویژه در خور توجه کشاورزان و دامداران عزیز

در پایان از آن مقام محترم تقاضای مساعدت و امید یاری را دارم و توفیق روز افزون را برای جنابعالی و همکارانتان در دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواستارم

شیرزاد صفری

نایب ریس شورای اسلامی شهر ستان پاوه

6 پاسخ برای “نامه سرگشاده شیرزاد صفری عضو شورای اسلامی شهرستان پاوه به ریاست جمهوری

  • مقیم تهران در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    با سلام خدمت همشهریان عزیز
    من بیشتر اخبار و تحولات شهر زادگاهم رااز طریق این این وب سایت پیگیری میکنم.
    بعضا دیدگاه ها و نظراتی که در پایان هر خبر یا مصاحبه و مقاله ی درج شده در این وب سایت رو میخوانم هم از نظر قصد و غرض منفی و هم مثبت خالی از واقعیت میبینم.
    در خصوص نامه جناب آقای صفری چند نکته رو لازم دانستم عرض کنم :
    1- در ابتدا ، نامه سرگشاده جناب آقای صفری چندان هم سرگشاده نیست بلکه بسیار کوتاه و مختصر چند بند نوشته شده حالا نمیدانم این اصل نامه بوده که اینجا انعکاس پیدا کرده یا خلاصه ای از آنچه که توصیف از نامه سرگشاده است در اینجا جهت اطلاع همشهریان عزیز درج گردیده است .
    2- در خصوص بند اول که در مورد مرز شوشمی و تردد مرزی بیان داشته اند لازم میدانم بعرض همشهریان و خود جناب صفری عرض کنم که اولا رونق اقتصادی و معاش مردم منطقه نباید به مرز بستگی داشته باشد این مرز هر زمان ممکن است بسته شود مثل مرزهای دیگر کشور پس یک منبع قابل اتکاء برای اشتغال و امرار معاش نیست در ثانی صرف تردد مسافرتی ، مرز که باعث رونق اقتصادی یا اشتغال نیست و وجود بازارچه فعال مرزی و تردد کامیون ها جهت حمل بارهای صادراتی و ترانزیتی موجبات اشتغال و رونق اقتصادی است که این هم مستلزم داشتن زیرساخت های خاص خود میباشد که اولین فاکتور در این زمینه داشتن راه مواصلاتی مناسب و جوابگوی حجم ترافیکی ناشی از تردد کامیون ها است که فعلا این مهم قابل دستیابی نیست .
    ضمنا جناب آقای دکتر منوچهری نماینده محترم در اینخصوص زحمت کشیده اند و تا حدودی موفق شده اند.
    3- مطالب بند 2 و 3 در رونق پاوه چه تاثیری میتواند داشته باشد ؟ آیا با تاسیس دانشگاه توان ترغیب همکاری مدرسین و استادان مجرب جهت تدریس در واحدهای دانشگاهی شهرستانی کوچک و مرزی مثل پاوه وجود دارد؟ صرف تاسیس دانشگاهی بدون داشتن کادر علمی قوی چه کمکی در جهت رفاه همشهریان پاوه محترم شهرمان میتواند داشته باشد؟ اگر از منظر اینکه بچه های شهرمان برای تحصیل علم به شهرهای دیگر نروند و متحمل زحمت نشوند و نیز دانشجویانی از دیگر شهر های کشور برای تحصیل به شهرمان بیااند و این باعث رشد و شکوفایی علمی فرهنگی شهرمان بشود به این قضیه بنگریم باید به عرض برسانم اولا دانش اموزان مستعد چه شهر و دیار ما پاوه و چه دیگر شهر های کشور برای تحصیل علم قبول هر زحمتی چه مالی چه عاطفی ( دوری از دیار و خانواده ) را بر خود متحمل میشوند تا در مکانی از نظر بنییه علمی بسیار بالا تحصیل کنند پس از دانشجو نخبه در این واحد های دانشگاهی خبری نیست این از بعد علمی قضیه حالا بیاییم واقع بینانه از بعد فرهنگی به این قضیه بنگریم بدون شک همه ما فرهنگ جامعه خود را در معابر شهرمان در سالهایی نه چندان دور بیاد داریممنظورم از فرهنگ بحث پوشش و برخورد بود آیا قبول ندارید با ورود افرادی از هر نقطه کشور تحت عنوان دانشجو علمی کاربردی به شهرمان کم کم خط قرمزهای پوشش در جوانان شهرمان کم رنگ شده ؟ نمیگویم تمامش از این مسله است ولی آیا تاثیری نداشته؟
    4- در خصوص بند 4 از نامه مذکور بر فرض دولت با ایجاد تسهیلاتی به مراکز توریستی و دفاتر آژانس های گردشگری و توریستی زمینه آمدننگردشگر و توریست به شهرمان را مهیا کرد آیا شهرمان ظرفیت پزیرایی و توان ارایه خدمات اولیه به مسافران و گردشگران را دارد؟ جناب آقای صفری و دوستانی که با درود و تحسین از اقدام آقای صفری مطالبی نوشته اید آیا میدانید در شهر پاوه چند دستگاه سرویس بهداشتی عمومی وجود دارد؟ آیا سری به این سرویس ها زده اید در ایام تعطیلات و بخصوص تعطیلات عید نوروز ؟ آیا از نظر کم و کیف بهداشتی این مکان ها اطلاع دارید؟ اول شرایط پزیرایی از میهمان را مهیا کنید بعد به خانه میهمان دعوت کنید ، به نظر شما این بهتر نیست؟
    5- شما بجای ارایه نامه چند بندی بهتر نیست یک طرح کارشناسی شده مطالعاتی ارایه میدادید؟ فرمودید اشتغال از ایجاد صنایع تبدیلی و ……. بحث کرده اید چرا بجای این چند بند یک راهکار علمی و قابل اجرا به مسولین اجرایی کشور ارایه نمیکنید؟
    جناب آقای صفری اولویت اول شما رسیدگی به امور شهر است نه بحث در مورد مسایل کلان که کلا در حوزه شورای شهر نیست

  • هوادار شما در تاریخ خرداد 8, 1393 گفت:

    فره فره ممنون کاک شیرزاد

  • يك بنده خدا در تاریخ خرداد 7, 1393 گفت:

    با سلام واحترام ما هيچي از شما نمي خواهيم فقط راستگو و درستكار باشيد

  • ابراهیم شمس در تاریخ آبان 2, 1392 گفت:

    سڵام و حۆرمه‌ت – شیرزاذ گیان ده‌سێت ته‌ڵا به‌ ڕاسی ئینه‌ هه‌نگامێوه‌ی فره‌ قۆرسه‌نه‌ که‌ جه‌ ویرێوی به‌رزی سه‌رچه‌مه‌ گێرۆ .من دروود ماچوو به‌ غره‌تیت ئیشه‌ڵڵا ئی هه‌رمانێته‌ به‌ جوابێوی عال به‌ سه‌مه‌ر بنیشۆ . من دڵنیانا ئه‌گه‌ر ڕاو کاریت ونه‌ نه‌گێرا متاوی خزمه‌تێوی عال که‌ری به‌ کۆمه‌ڵگاکه‌یت . هه‌مباز ده‌س وه‌ش

  • حمه در تاریخ مهر 28, 1392 گفت:

    باسلام بر کاک شیرزاد قهرمان احسنت به این همه دغدغه فکری که برای مردم شهرمان دارید. بترکه چشم حسود

  • م ولدبیگی در تاریخ مهر 26, 1392 گفت:

    سلام و درود بر کاک شیرزاد صفری
    با همت و تلاش شبانه روزی مسولین شهرمان بخصوص شورا و شهرداری در چند سال اخیر نام شهرستان پاوه از ذهن مسئولین عالی رتبه کشوری کاملآ محو شد که این امر در راستای اهدافی شوم که تقسیم این شهر مرزی بین خودشان و تاراج بیت المال و سرمایه های شهر و شهروندان بود انجام گرفته است …که نتیجه ان را در سالهای اخیر مردم شهرمان با تمام وجود احساس کرده اند…

    و امروز بعد از چند دهه سکوت و بی توجهی مسئولین، کاک شیرزاد صفری نایب رئیس شورای شهرستان پاوه در اقدامی مردم محمور نامه ای خطاب به رئیس جمهور ایران اسلامی نوشته اند و تلسم بی مهری ناجوانمردانه مسئولین شهرمان را شکستند که امید است با عنایت جناب اقای دکتر روحانی و سایر مسئولان و پیگیری های جناب اقای صفری بتوانیم در اینده ای نزدیک شاهد تحقق این مهم باشیم.
    با ارزوی توفیق روز افزون برای شما