ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 00:05

مهدی عبدی: شورای شهر بازخورد فعالیت های خود را باید از سنجش افکار عمومی ارزیابی نماید

مهدی عبدی: شورای شهر بازخورد فعالیت های خود را باید از سنجش افکار عمومی ارزیابی نماید

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس :حاج مهدی عبدی عضو شورای اسلامی شهر پاوه در نشست متخصصین با اعضای شورای شهر به تشریح و تبیین اهداف جلسه پرداخت و در ادامه افزود: شورای شهر بازخورد فعالیت های خود را باید از سنجش افکار عمومی ارزیابی نماید، در این دوره ی زمانی […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس :حاج مهدی عبدی عضو شورای اسلامی شهر پاوه در نشست متخصصین با اعضای شورای شهر به تشریح و تبیین اهداف جلسه پرداخت و در ادامه افزود: شورای شهر بازخورد فعالیت های خود را باید از سنجش افکار عمومی ارزیابی نماید، در این دوره ی زمانی علیرغم وجود مشکلاتی ،کارکردهای مطلوبی نیز شکل گرفته بنحویکه  تغییر رویه ی کاری در جهت دفاع از حق وحقوق شهروندان را می توان از آن جمله یاد نمود.

مهدی عبدی ؛ برقراری نظم مالی در بدنه شهرداری را یکی از کارکردهای مفید شورای دور چهارم برشمرد، وی در ادامه هم اندیشی را در راستای شعارهای تبلیغاتی دانست و مهدی-عبدیاظهار امیدواری نمود پیامد برگزاری چنین نشست هایی حداقل آن  باشد که به متولیان امر سمت و سوی حرکت را مشخص نماید،

وی در این راستا خاطر نشان ساخت در سالهای دور آقای صالحی فرماندار وقت پاوه در جلسه شورای اداری از مسئولین ادارات خواست برنامه های کاری در حوزه فعالیت دستگاهها مربوطه را حداقل تا هفته آینده تنظیم و ارائه نمایند.

در همان نشست کسی فکر نمی کرد این امر در مدت یک هفته تحقق پذیرد، مسئولین مربوطه در جلسات کاری با کارشناسان حوزه فعالیت خویش، رئوس برنامه های مربوطه را تدوین نمودند بطوریکه در نهایت  ۸۷ صفحه اهداف کاری دستگاههای مربوطه ارائه گردید.

این لیست محور فعالیت های فرمانداری وادارات شهرستان بود، هرچند که آقای صالحی ۴ ماه بیشتر در این شهرستان خدمت ننمود ، اما همان کارکرد توانست مفید واقع شود وچندی پیش در مراجعه بدان (لیست) متوجه شدم که اکثریت قریب به اتفاق نظرات در این شهرستان به مرحله اجراء در آمده است.

عضو شورای شهر پاوه در ادامه افزود: شهر ما قطعاً مسیر توسعه را دنبال می نماید ، بازشدن مرز رسمی گردشگری و توریستی شوشمی ظرفیتی به منطقه می بخشد ودر کنار آن نیز مشکلاتی به وجود می آید ، که در این خصوص باید با برنامه ریزی های معمول زمینه ی کاهش مشکلات فرا رو را به وجود آوریم.

عبدی تصریح نمود: چه اشکالی دارد اگر شخصی در خصوص مباحث گردشگری، جمع آوری آب های سطحی، فضای سبز، دوربرگردان و… ارائه نظر نماید ، شاید این نظرات خود بهترین راهکار برای حل معضلی باشد که متولیان امر سالها برای مقابله ی با آن دست به گریبان بوده اند.

مهدی عبدی در ادامه گفت : ما با نظر سنجی از گروههای تخصصی و نیز اقشار مختلف جامعه تدوین سند مطالبات شهروندان محترم پاوه را دنبال می نماییم ، شاید بتوانیم به کمک هم ومسئولین محترم خیلی از آن موارد را دسته بندی و اجرایی نماییم .

عبدی گفت: ما مدعی نیستیم که بتوانیم همه ی کاستی ها را به یکباره حل وفصل نماییم ، اما چه اشکالی دارد که ما این سند را در اختیار شورای محترم شهر دوره بعدی بگذاریم و خدمت شان عرض نماییم که ما تاکنون موفق به انجام این امور شده ایم واین بخش از فعالیت ها همچنان باقی مانده است

عضو شورای شهر پاوه خاطر نشان ساخت : طرح جامع پاوه محتمل است در دوسال آینده به اتمام برسد،در این راستا اگر برادری که در یکی از محلات شهر زندگی می نماید و به سبب شناخت از موقعیت مکانی … نظری را ارائه نماید،  شاید سالهای بعد ما به آن نکته برسیم. اما همان نظر می تواند مفید واقع شود.

مهدی عبدی در ادامه افزود: هدف ما در برگزاری این نشست آن است که ایده های عملیاتی وکم هزینه و پر فایده را بیابیم ، وی به مسئله نوشتن در فضا اشاره نمود وگفت فضانوردان آمریکایی در فضا (شرایط خلاء) متوجه شدند که بدلیل نبود جاذبه خودکار در آنجا کار نمی کند، از آنجایکه فعالیت های فضایی سری بود واین موضوع نیز مشکلی در ادامه برنامه های فضایی محسوب می شد، ناسا با صرف هزینه های کلان وبکارگیری تخصص ها وفناوری های نوین توانست خودکاری را با صرف میلیون ها دلار طراحی نماید که بتوان در فضا با آن نوشت. این در شرایطی است که فضانوردان روسی با استفاده از مداد مشکل مذکور را حل نمودند. دوستان عزیز ما به دنبال مداد هستیم، به دنبال روش های کاربردی و کم هزینه هستیم، … ، بی شک راهکارهای ارائه شده لزوماً نباید پرهزینه باشند چه بسا ممکن است شهروند ارجمندی نظری را ارئه نماید که کارشناسان سالها بدان نظر قاصر باشند.

ایشان در ادامه یادآوری نمود: ما باید به دنبال مردم برویم واز تفکر آنان استفاده نماییم در غیر اینصورت عقب می مانیم . ما قول می دهیم در تدوین مطالبات مردم هر آنچه که انجام شده را به این مردم گزارش نماییم و هر آنچه که اجرایی نیز نگردید به مردم نیز بازخورد نماییم ومابقی فعالیت های مانده به عنوان ادامه مسیر در اختیار شورای دور پنجم نهیم. انشالله ماحصل این نشست ها برای مردم ما خیر وبرکت داشته باشد. انشاا…