پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 02:06

معاون استاندار کرمانشاه :پاوه ویترین جمهوری اسلامی ایران است .

معاون استاندار کرمانشاه :پاوه ویترین جمهوری اسلامی ایران است .

به گزارش سلام پاوه : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه پاوه را به دلیل کوهستانی بودن و موقعیت جغرافیایی آن ویترین جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : پاوه شهر مرزی به عنوان پیشانی دولت است چرا که امنیت و توسعه در مرزهای این شهر اشتغال زایی را به دنبال دارد .  مجتبی نیک […]

به گزارش سلام پاوه : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه پاوه را به دلیل کوهستانی بودن و موقعیت جغرافیایی آن ویترین جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : پاوه شهر مرزی به عنوان پیشانی دولت است چرا که امنیت و توسعه در مرزهای این شهر اشتغال زایی را به دنبال دارد .

 مجتبی نیک کردار روز جمعه پیش از خطبه های نماز در جمع نماز گزاران و مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان از رشادت های مردم شهر پاوه در پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود : معاون استانداری این مردم دیندار و روشنفکر با همت والا و مقاومت بی نظیر خود حماسه 26 مرداد را در این شهر خلق کردند .

وی به خدمات ارزنده و مهم دولت اشاره کرد و اظهار داشت : کاهش تدریجی و تقلیل تورم 40 درصد به 24 درصد ، خروج از رکود ، اجرای طرح تحول نظام سلامت و توجه به مناطق محرم از مهمترین این اقدامات می باشد.

نیک کردار نگاه ویژه دولت به مناطق محروم و روستائیان اشاره کرد و تصریح کرد : بر همین اساس یک کارگروه ویژه ای در معاونت ریاست جمهوری تشکیل شده است .

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد : در برنامه ششم توسعه دولت قصد دارد روستاها را به شکل ویژه ای مورد توجه قرار دهد تا عمران و توسعه آن ها روند شتابانی به خود بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت افراد ساکن در روستاها را شهروند درجه یک به حساب می آورد افزود : آن ها افرادی تولیدگر و شهروندان در شهر مصرف کننده هستند .

مهندس مجتبی نیک کردار در پایان سخنان خود در نماز جمعه این قول را به شهرداری پاوه داد : اگر شهرداری در سال آینده میزان بودجه خود را افزایش دهد اعتبارات تخصص یافته به آن دو برابر می شود .

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در سفر یک روز خود در پاوه در دیدار با خانواده معظم شهید هدایت اسلامی نیا و شهید عزیر قادری گفت : امنیت ، آسایش و آرامش ما به یمن برکت خون پاک شهداء است .

وی خدمت به خانواده های معظم شهداء یکی از وظایف اصلی کارگزاران دولت دانست و افزود : دیدار با خانواده معظم شهداء سعادت و حکمتی بود که در هفته دولت نصیب کارگزاران شد .

در پایان این دیدار مهندس مجتبی نیک کردار از خانواده های معظم این شهیدان تجلیل کرد .

یک پاسخ برای “معاون استاندار کرمانشاه :پاوه ویترین جمهوری اسلامی ایران است .

  • ادریس رحمانی در تاریخ شهریور 9, 1393 گفت:

    بسمه تعالی
    با عرض سلام

    مقدم معاون عمرانی استاندار کرانشاه جناب آقای مجتبی نیک کردار را به شهرستان پاوه گرامی میداریم . و از ایشان در خواست میشود توجه دلسوزانه هم به شهرداری باینگان شود . بودجه بیشتری اختصاص داده شود که پروژه های نیمه نا تمام زیادی مانده است که به اتمام برسد . در پایان از شهردار سابق و فعلی و شورا های شهر باینگان و مسئولین دلسوز نهایت تشکر را داریم . مردمان باینگان در انتظار استاندار و برادر گرامی جناب آقای مجتبی نیک کردارهستند که به باینگان تشریف بیاورند و مشکلات این بخش را با چشم خود ببینند و به آن مشکلات تئجه وبژه ی شود .