پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:21

معاون استاندار کرمانشاه در پاوه: کاهش تورم و ایجاد آرامش بر بازار از اقدامات مثبت دولت است

معاون استاندار کرمانشاه در پاوه: کاهش تورم و ایجاد آرامش بر بازار از اقدامات مثبت دولت است

به گزارش سلام پاوه : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه خدمات دولت را در یک و نیم سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کاهش تورم، برداشته شدن فضای التهاب بر بازار و جامعه و ایجاد آرامش و شور و نشاط بر بازار از جمله این اقدامات است. به گزارش سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه خدمات دولت را در یک و نیم سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کاهش تورم، برداشته شدن فضای التهاب بر بازار و جامعه و ایجاد آرامش و شور و نشاط بر بازار از جمله این اقدامات است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا هدایت حاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری پاوه، تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را عین مقاومت و ایستادگی و اقتدار هدایت حاتمیدانست.

وی در ادامه یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید را توسعه و تقویت منابع انسانی و تحول اداری عنوان کرد و گفت: یک دولت پویا، مقتدر و شفاف با بهره گیری از نیروی انسانی چابک و کارشناس در مسائل مختلف می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را رفع و موجب توسعه و رونق اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی شود.

وی با انتقاد از عدم صرفه جویی و بهره برداری بهینه تعدادی از ادارات استان از امکانات و منابع انسانی، خواستار نظم و تصمیم گیری صحیح در این ادارات شد.

وی ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، چابک سازی، برون سپاری خدمات، الکترونیکی کردن امور اداری، بهبود اوضاع و بهینه کردن آن، اصلاح و بازنگری چارت سازمانی ادارات و بهره برداری درست و کارشناسی از منابع انسانی را از جمله برنامه های تیم مدیریتی استان در سال جاری عنوان کرد.

حاتمی در پایان افزود: در سال گذشته بیش از سه هزار و 500 نفر جذب ادارات و ارگانهای استان کرمانشاه شدند.

یک پاسخ برای “معاون استاندار کرمانشاه در پاوه: کاهش تورم و ایجاد آرامش بر بازار از اقدامات مثبت دولت است

  • داداش کوچولو در تاریخ فروردین 19, 1394 گفت:

    کاهش تورم در پاوه به دلیل پایین آمدن حجم نقدینگی و رکود بازار است که به خودی خود امر مناسبی نمی باشد. امید که مسوولین دلسوز در کنار کنترل تورم، منطقه را از رکود خارج و رونق را در این خطه ایجاد نمایند.