ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 07:25

مطرح شدن گزینه های مختلف برای سکانداری بخشداری مرکزی

مطرح شدن گزینه های مختلف برای سکانداری بخشداری مرکزی

به گزارش سلام پاوه : پس از خداحافظی آقای صباح ولدبیگی در سمت بخشداری مرکزی گزینه های مختلفی برای تصدی این سمت مطرح می باشند. شنیده ها و اخبار رسیده به این پایگاه خبری تحلیلی حکایت از این دارد از گزینه های غیربومی آقای حجت اله فتاحی یکی از اصلی ترین گزینه ها می باشد […]

به گزارش سلام پاوه : پس از خداحافظی آقای صباح ولدبیگی در سمت بخشداری مرکزی گزینه های مختلفی برای تصدی این سمت مطرح می باشند.

شنیده ها و اخبار رسیده به این پایگاه خبری تحلیلی حکایت از این دارد از گزینه های غیربومی آقای حجت اله فتاحی یکی از اصلی ترین گزینه ها می باشد و از گزینه بخشداری مرکزیهای بومی آقای اردلان حاتمی بخشدار باینگان ، آقای سالم مصطفایی بخشدار نوسود ، آقای علا الدین حیدری بخشدار پیشین ثلاث باباجانی ، آقای رئوف حسینی بخشدار شاهو از جدی ترین گزینه ها می باشند .

این اخبار و شنیده ها حکایت از آن دارد تغییر بخشدار باینگان نیز قطعی است و همچنین آمدن آقای حجت اله فتاحی به عنوان بخشدار (یکی از بخشداری های شهرستان )نیز قطعی به نظر می آید حال کدام بخشداری معلوم نیست .

بهرحال انتخاب بهترین گزینه برای سمت بخشداری مرکزی بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم نگاه و توجه ویژه ای به مدیران موفق و توانمند بومی شهرمان وجود داشته باشد .

4 پاسخ برای “مطرح شدن گزینه های مختلف برای سکانداری بخشداری مرکزی

  • حاجی پاوه ای در تاریخ مهر 5, 1393 گفت:

    من هم با نظر رحیمی واروین 100درصد موافقم.

  • آروین در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    با آقای رحیمی صد درصد موافقم امیدوارم که آقای فرماندار فرد لایق و اصلحی را برای این سمت مهم بگمارد

  • رحیمی در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    خداکنه اردلان حاتمی نباشه و بس چوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  • ناشناس در تاریخ مهر 2, 1393 گفت:

    باسلام ابتدا از بازنشسته شدن آقای ولدبیگی متاسف هستیم برای مجموعه دولتی که ایشان را نگه نداشت جای سوال است حال بارفتن ایشان کی می آید آقایانی که ذکر شده اند اگر انسانهای موفق هستند درسمتهای خودشان میتوانند مثمر باشند وبرای مملکت اسلامی زحمت بکشندبخشدار مرکزی باید مسایل ومشکلات شهر را بداند حال تا کسی از راه دور بیاید ومشکلات را یاد بگیرد دوره آن نیز تمام می شود متاسفانه ما عادت نکردیم در سمت خود به فکر مسولیت خود باشیم فقط به فکر بالا رفتن هستیم به هر قیمتی که این عمل درست نیست