ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:02

مصلح قادری خبر داد: جشن بزرگ میلاد پیامبر در پاوه

مصلح قادری خبر داد: جشن بزرگ میلاد پیامبر در پاوه

به گزارش سلام پاوه : مسئول دفتر امام جمعه پاوه از برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبرخاتم(ص) در ماه مبارک ربیع الاول امسال خبر داد. مصلح قادری، مسئول دفتر امام جمعه پاوه در گفتگویی با خبرنگار سلام پاوه، با اشاره به اهمیت برگزاری جشن­های میلاد پیامبر خاتم(ص) در وحدت و همدلی هر چه بیشتر مسلمانان، گفت: […]

به گزارش سلام پاوه : مسئول دفتر امام جمعه پاوه از برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبرخاتم(ص) در ماه مبارک ربیع الاول امسال خبر داد.
مصلح قادری، مسئول دفتر امام جمعه پاوه در گفتگویی با خبرنگار سلام پاوه، با اشاره به اهمیت برگزاری جشن­های میلاد پیامبر خاتم(ص) در وحدت و همدلی هر چه بیشتر مسلمانان، گفت: هرساله در ماه میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) در مسجد قبای پاوه جشن بزرگ میلاد توسط دفتر امام جمعه،کانون فرهنگی مسجدمصلح قادری قبا و هیئت امنای این مسجد برگزار می شود.
وی افزود: استقبال بسیار خوب مردم متدین و عاشق رسول الله(ص) شهرستان پاوه ازجشن هایی که هر ساله در مسجد قبا برگزار می­شود، موجب گردید که در مراسم میلاد سال گذشته، امام جمعه محترم پاوه وعده دادند این مراسم باشکوه سال آینده در مسجد جامع پاوه که وسعت بیشتر و فضای مناسبت­تری دارد برگزار گردد.
قادری افزود: از اوایل آبان ماه امسال و به دستور امام جمعه محترم، ستاد برگزاری مراسم میلاد سال93 تشکیل و این ستاد با برگزاری جلساتی اقدام به تشکیل سه کمیته فرهنگی،خدماتی و مالی نمــوده و کمیته­ های تشکیل شده با برنامه ­ریزی خاصی درصدد هستند امسال برنامه­ای متفاوت­تر از سالهای گذشته برگزار شود
مصلح قادری گفت: با توجه به اوضاع کنونی جهان اسلام و نظر به لزوم وحدت حول محور شخصیت پیامبر بزرگوار اسلام(ص) در تلاش هستیم مراسمی با کیفیت و درخور شأن پیامبر اعظم(ص) برگزار نمائیم
وی ضمن دعوت از صاحب نظران برای حمایت فکری از این مراسم افزود: از همه علماء گرانقدر، اندیشمندان، صاحبان فکر و طلاب محترم تقاضا داریم پیشنهادات و نظرات خود را جهت هر چه باشکوه­تر برگزار کردن این مراسم از طریق ایمیل emam.paveh@hotmail.com برای ما ارسال فرمایند.
مسئول دفتر امام جمعه پاوه در پایان در خصوص زمان دقیق برگزاری این جش گفت: به امید خدا این مراسم معنوی و باشکوه روز یکشنبه 14/ دیماه/1393 مصادف با  12/ربیع الاول/1436 در مسجد جامع پاوه و با حضور علماء، روحانیون، مسئولان و مردم فهیم و مومن اورامانات برگزار خواهد شد. و قطعاً میهمانان ویژه ­ای نیز از خارج شهرستان و استان خواهیم داشت.

8 پاسخ برای “مصلح قادری خبر داد: جشن بزرگ میلاد پیامبر در پاوه

  • درخواست در تاریخ آذر 26, 1393 گفت:

    لطف کنید از هنرمندان و گروه های مولودی خوانی سرشناس دعوت کنید نه گروههایی که مثل پارسال امده بودن

  • ناصح محمودی در تاریخ آذر 24, 1393 گفت:

    له دایک بونی پیغه مبه ری خوشه ویست جیگه ی شانازی وفخره وگرتنی جه ژن بوام مه به سته کاریکی زروشیاووبه جیه وه وهه مومان وه ک ارکیکی آیینی به شداری تیداده که ین.ده بی اوه یچ له بیرنه که ین که میلله تی کوردله میژودازورترین ریزوحورمه تی بوپیغه مبه ری عزیزبوه ووله هه موکاتتیکدا به وه فا وامه ک ناسیوه ام جه ژنه یان گرتوه.

  • طرفدار جشن میلاد در تاریخ آذر 22, 1393 گفت:

    من خودم د ر سنوات گذشته از دعوت شدگان بوده ام اما پیشنهاد میشود به غیر از مهمانان خارج از پاوه از کسی دعوت به عمل نیاید تا کسی و یا کسانی به این مراسم بیگانه تلقی نگردند و همه خود را صاحب این مراسم بدانند چون پیامبر رحمته الللعالمین است .

  • سعید در تاریخ آذر 22, 1393 گفت:

    کار بسیار ارزشمندی است، در سالهای گذشته که در مسجد قبا برگزار می شد به دلیل اذحام جمعیت همواره با مشکل بر می خورد مراسم و چه بسا جمعیت بیشتری علاقمند به حضور در مراسم بودند که بدلیل نبودن گنجایش از آمدن صرفنظر میکردند.
    انشاأ الله امسال در مسجد جامع شاهد مراسمی با کیفیت همچون سالهای قبل باشیم.

  • اسوخان در تاریخ آذر 22, 1393 گفت:

    پیشنهاد می شود مراسمی مردمی برگزار شود و از تمامی شخصیتهای دینی و ملی و فرهنگی شهر و دیارمان جهت شرکت در مراسم دعوت شود

  • کامبیز در تاریخ آذر 22, 1393 گفت:

    اجرتان با پروردگار

  • ناشناس در تاریخ آذر 22, 1393 گفت:

    پیشنهاد می شود شماره حسابی را جهت واریز کمک های مالی اعلام فرمایید

  • ...... در تاریخ آذر 22, 1393 گفت:

    امید واریم این جشن خاص اقربا واقوام و دوستان وآشنایان در داخل پاوه وخارج از آن نباشد وهمه عاشقان ودلدادگان پیامبر (ص) بتوانند بدون تبعیض وبدون کارت دعوت مخصوص (مانند سنوات گذشته )دراین مراسم با شکوه شرکت نمایند ضمنا پیشنهاد می شود در صورت امکان یک شماره حساب جهت جمع آوری کمک های ما لی اعلام گردد تا همه ی مردم (بدون ریا وتملق )خود را صاحب مراسم بدانند ودر حد توان وبضاعت مالی خود کمک نمایند (حتی 5000 تومان )وشریک جشن شوند وجشن مذکور با نام تما م مردم پاوه ومنطقه برگزار شود