پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:42

مصطفی محمدی رسما وارد کارزار انتخاباتی مجلس دهم شد

مصطفی محمدی رسما وارد کارزار انتخاباتی مجلس دهم شد

به گزارش سلام پاوه : مصطفی محمدی با استعفاء از سمت خود رسما وارد رقابتهای انتخاباتی مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات می شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مصطفی محمدی نماینده ادوارگذشته(ششم و هفتم)  پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه با حضور در استانداری کرمانشاه از سمت مشاورت استانداری […]

به گزارش سلام پاوه : مصطفی محمدی با استعفاء از سمت خود رسما وارد رقابتهای انتخاباتی مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات می شد.مصطفی محمدی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مصطفی محمدی نماینده ادوارگذشته(ششم و هفتم)  پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه با حضور در استانداری کرمانشاه از سمت مشاورت استانداری کرمانشاه استعفاء داد و رسما وارد رقابتهای انتخاباتی مجلس دهم شد.

محمدی که نماینده دوره های ششم و هفتم شهرستانهای پاوه . جوانرود .ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی بوده است می تواند از گزینه های مطرح این دوره از انتخابات محسوب می شود.

18 پاسخ برای “مصطفی محمدی رسما وارد کارزار انتخاباتی مجلس دهم شد

  • dijey poorya در تاریخ آذر 5, 1394 گفت:

    سلام بنده یک گیلانغربی هستم.
    من می دانم که حاج مصطفی چه کارهای عظیمی انجام داده است و آرزوی موفقیت در عرصه انتخابات را از درگاه خداوند متعال دارم.
    باید مردم اورامانات بیاندیشند به کارهای کاندیدای مجلس و من مطمئنم که حاج مصطفی بسیار کار های ارزشمندی در مجلس انجام داده اند و …

  • برديا در تاریخ مرداد 7, 1394 گفت:

    سلام و درود به كاك مصطفي.واقعا جاي بسي تاسف مي باشد كه خدمات ارزنده و شايسته جناب محمدي را در ادوار ششم و هفتم مجلس ناديده گرفته و يكطرفه به قضاوت بنشينيم.اگر ايشان تاييد شود قطعا راي اول پاوه و اورامانات خواهد بود.با ارزوي موفقيت و سربلندي براي تمامي خادمين به نظام جمهوري اسلامي ايران.

  • جوانرو در تاریخ تیر 24, 1394 گفت:

    علی اکبراحمدی یکی ازکاندیداهای مجلس دهم هستن برای ایشان آرزوی موفقیت داریم (مرداخلاق)

  • ثلاث در تاریخ تیر 6, 1394 گفت:

    سلام به سردبیر محترم یک گلایه از شما دارم چرا جوابیه بنده را نگذاشتید .تا یه مشت اجیرشده وجیره بگیر اینطورهیاهونکنند

  • رهگذر در تاریخ تیر 5, 1394 گفت:

    حیف نیس نماینده ای مثل آقای عثمانی نماینده بوکان رونفرستیم مجلس.آقای محمدی واقعا ادبیاتش مشکل داره.دیکتش مشکل داره.نه واقعا بدون هبچ تعصبی صحبت میکنم.واقعا اورامانات خیلی عقبه به خاطر این عشیره بازیها.

  • یاروو در تاریخ تیر 4, 1394 گفت:

    اگه کسی صدای خوبی داره یک دهن سیاچمانه غمگین برای اوضاع سیاسی منطقه بخونه…! باور کنید به جاست…!!!!!!

    • ناشناس در تاریخ تیر 14, 1394 گفت:

      هه ر ساتيو ساليو تخوااااااااااااااااااااااااااااااااا جه لام ويرده ن وااااااااااااي
      هه ره س وه مالم تخوااااااااااااااااااااااااااااااا ماچي دل سه رده ن وااااااااااااااااااااي
      وه ش بي ؟

  • جوانرودی در تاریخ تیر 3, 1394 گفت:

    هرکسی میاد واز این آقا حمایت می کنه آیینه تمام نمای جناب محمدی از نظر سواده. مرقومه این مدافعان ایشان را ببینید. واقعا جای تاسفه.

  • پاوه ایی در تاریخ تیر 3, 1394 گفت:

    با سلام
    به نظر من باید کارنامه نمایندگان پیشین را مورد بررسی قرار دهیم و خواهیم دید که حاج مصطفی محمدی یکی از نمایندگان دلسوز و کاری اورمانات بودند یکی از شعاره هایی که داشت و من خوشم اومد و آن را اجرایی کرد این بود “نمی گویم چه کار می کنم اما می گویم که چه کارا کرده ام”.با آرزوی سلامتی برای او توفیق برای ایشان

  • ثلاث در تاریخ تیر 2, 1394 گفت:

    درجوا ب آقای جوانرودی باید به خدمت ایشان عرض کنم که مدارک امروزی اکثر یا پولی یا روابطی چیزی به عنوان علم ادب در آن نیست وباید بگم عمل وکارنامه همه بیانگر کارای وسواد وعمل شخص است درضمن دکترا داریم نمیتونه بر درخواست دوکیلو پیازه بده چون واقعا برش وتوانمدی لازمه رانداره چه برسه به نمایندگی وای بر مردم جوانرو که چنین فکر میکنن ببینید چه به سر جوانرود وثلاث وکل اورامانات امد درنبود وغیبت هشت سال حاج مصطفی محمدی

    • جوانرودی در تاریخ تیر 3, 1394 گفت:

      جناب ثلاثی سلام بر شما
      شما اصلا پاسخی به من نداده اید. جناب محمدی از همان دست افرادی هستند که خود شما در مرقومه ی پر از غلط املایی تان عنوان کردید یا با پول یا با روابط مدرک گرفته اند. اگر جمله مرا متوجه شده باشید می دانید که تحصیلکرده با مدرک دار متفاوت است.
      ضمنا پیاز دیگر دولتی و بازرگانی نیست که نیاز به درخواست داشته باشد. بهترین مثال شما این بود؟!؟!؟ پر واضح است افراد کم سوادی مثل شما که نمونه کامل همان دموگوژ هستید مدافع جناب محمدی هستید. به این دلیل نوشته ام وای به حال تحصیلکرده ها.
      آخرین مطلب اینکه جوانرودی بودن من فقط به دلیل ساکن جوانرود بودن عنوان شده نه به عنوان یک تفاوت قابل تبعیض.
      امیدوارم با دقت در مثل “جوش که آمد هوش را می برد” کمی به تامل واداشته شوید واز این تعصب دست بردارید.
      موفق باشيد

  • پیمان قادری در تاریخ تیر 1, 1394 گفت:

    سلام علیکم
    نماینده مجلس یا همان وکیل الرعایا باید از دارای سواد عالی حقوقی باشد که با آگاهی از قانون بتواند از حق مردم دفاع کند .
    همانگونه که ما برای مشکلات حقوقی وکیل نیاز داریم و پول هنگفتی هم هزینه می کنیم اورامانات هم نیازمند وکیل خبره و قانون شناسی است که خود را وقف مردم کند.
    امیدوارم هرکسی که شایسته است موفق شود چون مردم ما لایق بهترین ها هستند.

  • ادریس رحمانی در تاریخ خرداد 31, 1394 گفت:

    بسمه تعالی
    سلام علیکم
    نماینده پاوه و اورامانات نیاز وافری به شخصی دلسوز و با تجربه را دارد . که واقعا” خدمت نماید و مشکلات شهر و بخش ها را برطرف نماید . و وجدانش راحت باشد و پیش خدای متعال مواخذه 80 هزار نفر نباشد . بنده از طرف خودم به تمام نماینده های اورامانات تبریک عرض نموده و از خدای متعال کسی را که دلسوز و خدا ترس و واقعا” خدمتگذار است نصیب نماید که مشکلات مردم را بر طرف نماید و هر فردی خودش را آماده می کند برای مجلس آرزوی موفقیت را داریم .خدمت . خدمت . خدمت .

  • پاوای در تاریخ خرداد 31, 1394 گفت:

    موفق باشید لایق خودته نماینده مجلس چون باوفا هستی

  • جوانرودی در تاریخ خرداد 30, 1394 گفت:

    جناب سرذبیر سلام
    در نظر بالا به نام جوانرودیٰ من از کلمه ” دموگوژی ” به معنی ” عوامفریبی ” استفاده کرده بودم که یک کلمه با بار سیاسی است. چرا آنرا حذف نموده اید؟

  • جوانرودی در تاریخ خرداد 30, 1394 گفت:

    ای خدای بزرگ این مردم را نجات بده.
    این مرد که اسم خودش را سردار سازندگی نام نهاده براستی تجلی نهایت بیسوادی است که میخواهد یکبار دیگر به مجلس برود.
    جناب محمدی الان زمان خیلی با زمان نمایندگی شما تفاوت کرده. آن زمان که شما نماینده بودید مدرک مورد نیاز برای نماینگی فوق دیپلم بود که نشان از کمبود افراد تحصیلکرده بود و البته شما با داشتن سیکل و معادل کردن درجه نظامی تان در دانشگاه امام حسین آنرا جور کردید. الان در اورامانات بیش از 1000 نفر فوق لیسانس و دکترا وجود دارد. بله شما با استفاده از …. احتمالا رای بالایی دارید اما خدا به داد اقشار تحصیلکرده ما برسد اگر شما یکبار دیگر پارلمانتار شوید…..

  • همشهري در تاریخ خرداد 30, 1394 گفت:

    مردم بايد ازاشتباهات دوره هاي گذشته درس بگيرند مهره هاي سوخته ديگر بدرد نمي خورند

  • ناشناس در تاریخ خرداد 29, 1394 گفت:

    اگر تایید شود فرد با تجربه ای است .هرچند برای اورامانات هیچ کاری انجام نمی دهد ولی باز چون در جوانرود بیمارستان مجهز و پزشکان متخصص وجود دارد برای اورامانات از کرمانشاه نزدیکتر است .