ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:50

مزار شهیدان پاوه به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران شد

مزار شهیدان پاوه به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران شد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس که ‘روز شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه های مقاومت و ایثار’ نامگذاری شده، مزار شهیدان شهرستان پاوه غبار روبی و گلباران شد. در این مراسم معنوی مردم و مسوولان پاوه به همراه جمعی از یادگاران دوران دفاع مقدس […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس که ‘روز شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه های مقاومت و ایثار’ نامگذاری شده، مزار شهیدان شهرستان پاوه غبار روبی و گلباران شد.

در این مراسم معنوی مردم و مسوولان پاوه به همراه جمعی از یادگاران دوران دفاع مقدس بر سر مزار شهیدان این شهرستان حاضر شدند و ضمن غبار روبی و گلبارانمزار شهدا مزار مطهر شهیدان، با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

مسوولان پاوه همچنین با حضور در منازل شهدای خسرو رحمانزاده و بهرام مولودی حضور یافتند تا ضمن دیدار ودلجویی از این خانواده های معظم مسائل و مشکلات آنها را بررسی کنند.

معاون فرماندار پاوه در این دیدارها هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت و فداکاری دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی دانست و گفت: پیروزی و دستاوردهای عظیم ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در بخشهای مختلف سیاسی، نظامی، علمی و فرهنگی مرهون ایثار و جانفشانی شهدای عزیز و صبر و بردباری خانواده های معزز آنهاست.

ناهید امین زاده، تکریم خانواده های معظم شهدا را وظیفه همه دانست و افزود: خانواده های معظم شهیدان با تقدیم بهترین سرمایه های خود رسالت خویش را نسبت به انقلاب و نظام به بهترین وجه ممکن ادا کردند و امروز الگویی سرافراز برای همه ما هستند تا وظیفه مان را نسبت به خون شهیدان، خانواده های آنان، انقلاب و نظام ادا کنیم.

شهرستان پاوه با 57 هزار نفر جمعیت 640 شهید، 875 جانباز و27 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

3 پاسخ برای “مزار شهیدان پاوه به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران شد

  • ریزبین در تاریخ مهر 5, 1393 گفت:

    سلام این عکس مربوط به سال گذشته است .

  • جلیل رستمی در تاریخ مهر 4, 1393 گفت:

    سلام کاک فرهاد
    در مورد فیلمی که از طریق آقای آشنا محمودی تهیه شده و در تعدادی از کتاب فروشی ها عرضه میشه گزارش تهیه کنید.
    من امروز تبلیغاتشو بازارچه جوانرود دیدم.

    • کتابفروشی کالج در تاریخ مهر 5, 1393 گفت:

      سلام آقای صالحی اگه اجازه بدید من جوابشونو بدم:
      یک فیلم 15 ساعته از استاد محمودیه که هفته پیش در شبکه زاگرس خودش در موردش صحبت کرد.