ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:42

مراسم تحلیف وانتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرپاوه برگزارگردید.

مراسم تحلیف وانتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرپاوه برگزارگردید.

به گزارش سلام پاوه : درروز یکشنبه مورخ 92/6/10 بنا به دعوت فرمانداری محترم شهرستان پاوه مراسم تحلیف منتخبین دورچهارم شوراهای اسلامی شهرهای پاوه ،نوسود، نودشه،باینگان و بانه وره در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید. حاج حسین خدرویسی با تقدیرازحماسه حضور مردم درانتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستابه منتخبین مردم درکسب اعتماد مردم […]

به گزارش سلام پاوه : درروز یکشنبه مورخ 92/6/10 بنا به دعوت فرمانداری محترم شهرستان پاوه مراسم تحلیف منتخبین دورچهارم شوراهای اسلامی شهرهای پاوه ،نوسود، نودشه،باینگان و بانه وره در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

حاج حسین خدرویسی با تقدیرازحماسه حضور مردم درانتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستابه منتخبین مردم درکسب اعتماد مردم تبریک عرض نمود.شورای شهر پاو.ه

فرماندار پاوه در ادامه اظهار امیدواری نمود که شوراهای اسلامی شهر بتوانند از بستر موجود ظرفیتی را درجهت تحقق خواسته های مردم به وجود آورند.

خدرویسی با تشریح شرح وظایف واختیارات شوراهای اسلامی، نهاد مذکور را نهادی مردمی و مستقل برشمرد و هنر شورا را در این دانست که بتواند از جایگاههای قانونی استفاده لازم را در جهت منافع مردم به عمل آورد.

وی تعامل مثبت با مسئولین سطح شهرستان و… را مهم ارزیابی نمود و افزود شوراهایی که بتوانند این موقعیت را تبدیل به فرصت نمایند توفیقات بیشتری در کارکرد خویش بدست می آورند.

در ادامه سالم مصطفایی سرپرست بخشداری نوسود و مسئول امور اجرایی شوراها با قرائت سوگند و همخوانی مجموعه منتخبین مراسم تحلیف به جا آمد.

آنگاه اعضاهای  شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان به نوبت در محل دفتر فرماندار محترم شهرستان حاضر و مراحل انتخابات هیئت رئیسه با رأی مخفی انجام گرفت. لازم به ذکر است آقایان کیهان محی الدین زاده و مهدی عبدی  آمادگی خویش را به عنوان نامزد رئیس شورای اسلامی شهر اعلام نمودند که در نهایت بعد از رأی گیری آقایان مشروحه ذیل به عنوان هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرپاوه انتخاب شدند. 

1-  کیهان محی الدین زاده با 4 رأی به عنوان رئیس شورای  شهر

2–  آزاد حسینی با 4 رأی به عنوان نائب رئیس شورای

3-  آشنا لطف الهی با 4 رأی به عنوان خزانه دار

4-  شیرزاد صفری با 4 رأی به عنوان منشی

رؤسای محترم شواری اسلامی شهرهای نوسود، نودشه، باینگان و بانه وره نیز به شرح ذیل انتخاب شدند:

آقایان : حمید نادری (نوسود) ، اسمعیل احمدی (نودشه) ، فریدون خسروی (باینگان) و      (بانه وره)

در پایان برای عزیزان صدرالذکر در انجام رسالت محوله آرزوی توفیق می نماید.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی حاج فاروق یوسفی