ج 31 فروردین 1403 ساعت 15:39

مدیر آموزش و پرورش پاوه: 27 آموزشگاه آماده ثبت نام از دانش آموزان مقطع ابتدایی هستند

مدیر آموزش و پرورش پاوه: 27 آموزشگاه آماده ثبت نام از دانش آموزان مقطع ابتدایی هستند

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه پیش بینی کرد بیش از سه هزار دانش آموز در 27 آموزشگاه در مقطع ابتدایی مدارس این شهرستان ثبت نام کنند. سعدی فتاحی روز سه شنبه در حاشیه نشست با مدیران مدارس پاوه به خبرنگار ایرنا گفت: ثبت نام از دانش آموزان در مقطع ابتدایی […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه پیش بینی کرد بیش از سه هزار دانش آموز در 27 آموزشگاه در مقطع ابتدایی مدارس این شهرستان ثبت نام کنند.

سعدی فتاحی روز سه شنبه در حاشیه نشست با مدیران مدارس پاوه به خبرنگار ایرنا گفت: ثبت نام از دانش آموزان در مقطع ابتدایی از دوم خرداد آغاز اموزش و پروش پاوهشده و ثبت نام مقاطع متوسطه اول و دوم نیز پس از پایان امتحانات خرداد ماه انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: به جز دریافت حق بیمه و وجه کتاب های درسی دریافت هرگونه وجهی هنگام ثبت نام از دانش آموزان ممنوع و خلاف مقررات است و با متخلفان برخورد خواهد شد اما اگر اولیا دانش آموزان بخواهند تحت عنوان مشارکت به مدارس کمک کنند هیچ منعی وجود ندارد.

فتاحی تصریح کرد: در مقطع ابتدایی پیش بینی می شود سه هزار و 623 دانش آموز در 27 آموزشگاه ثبت نام کنند و در مقاطع متوسطه اول و دوم آهنگ رشد جمعیت طبق سال های گذشته رو به رشد است.

وی افزود: پایگاه سنجش دانش آموزی بعد از پایان امتحانات در مرکز آموزش استثنایی طلوع پاوه و با حضور همکاران متخصص این مرکز راه اندازی خواهد شد.

بیش از هفت هزار دانش آموز در 62 آموزشگاه شهر پاوه به تحصیل مشغول هستند.