پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:26

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا: این صندوق 40 هزار شغل ایجاد می کند

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا: این صندوق 40 هزار شغل ایجاد می کند

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) گفت: با اختصاص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرحهای تولیدی مشاغل خرد و کوچک در کشور انتظار داریم 40 هزار اشتغال ایجاد کنیم. به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر نوراله زاده روز چهارشنبه در روستای زردویی باینگان از توابع شهرستان پاوه به هنگام […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) گفت: با اختصاص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرحهای تولیدی مشاغل خرد و کوچک در کشور انتظار داریم 40 هزار اشتغال ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر نوراله زاده روز چهارشنبه در روستای زردویی باینگان از توابع شهرستان پاوه به هنگام افتتاح طرح تولید انبوه نان محلی (ساجی) افزود: پاوهبرای اجرای این طرح سه میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق مهر امام رضا (ع) پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: ما از این نوع کسب و کارهای خرد و کوچک که زنجیره اقتصاد محلی، نیاز منطقه ای، ملی و بین المللی را متصل می کند حمایت مالی می کنیم.

وی تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات به طرحهای مشابه این مدل و بخصوص در بخشهای دامداری و گردشگری که شهرستان پاوه در این زمینه ها مستعد است، صندوق آماده است به هر اندازه که نیاز باشد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند.

وی اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا در سال جاری و در سطح ملی 10 طرح از این شبکه ها را (طرحهای زنجیره ای تولید) ساماندهی کرده و به آنها تسهیلات پرداخت کرده است.

یک پاسخ برای “مدیرعامل صندوق مهر امام رضا: این صندوق 40 هزار شغل ایجاد می کند

  • همشهری در تاریخ آبان 2, 1393 گفت:

    بزک نمیر بهار میاد
    خربزه با خیار میاد