ج 31 فروردین 1403 ساعت 00:59

محموله بزرگ دام قاچاق در پاوه کشف شد

محموله بزرگ دام قاچاق در پاوه کشف شد

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف یکصد راس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. پرویز اسدی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: در پی تشدید نظارت ها برای جلوگیری از قاچاق دام به آنسوی مرزها، پلیس آگاهی شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف یکصد راس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

پرویز اسدی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: در پی تشدید نظارت ها برای جلوگیری از قاچاق دام به آنسوی مرزها، پلیس آگاهی شهرستان پاوه به صورت دقیق این مسائل را رصد و با سرهنگ پرویز اسدیمتخلفین برخورد می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا بیش از یک میلیارد ریال دام قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه خاطر نشان کرد: این اقدام با نظارت دقیق متوجه شد که افرادی در اطراف شهر اقدام به نگهداری از تعداد بالایی احشام می کنند که به سرعت آنها را تحت نظر قرار داد.

وی افزود: در این راستا مأمورین انتظامی متوجه شدند که این فراد دامها و احشام را شبانه به نوار مرز انتقال داده و اقدام به خروج آنها از کشور می کنند.

اسدی با اشاره به دستگیری عوامل این قاچاق دام و کشف 100 راس گوساله از قاچاقچیان اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با چنین رفتارهای مقابله کرده و متخلفین را تحویل قانون خواهد داد.

وی در پایان از مردم خواست که موارد مشکوک را از طریق سامانه های ارتباطی پلیس گزارش کرده و در حفظ منافع ملی همکاری لازم را مثل همیشه داشته باشند.

یک پاسخ برای “محموله بزرگ دام قاچاق در پاوه کشف شد

  • ناشناس در تاریخ فروردین 31, 1393 گفت:

    با تقدیر وتشکر از خادمان اصلی این مرزوبوم که خدمت راباهیچ چیز دیگری عوض نمی کنند اجرکم عندالله