ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:46

ماموستا قادری : نباید تنها به خواندن و حفظ قرآن اکتفا کنیم.

ماموستا قادری : نباید تنها به خواندن و حفظ قرآن اکتفا کنیم.

به گزارش سلام پاوه؛ ماموستا قادری در پنجمين دوره مسابقات قرآنی شهرستانهای اورامانات؛ با بيان اينكه قرائت قرآن از بهترين عبادات محسوب می شود افزود: با این وصف در عصر امروز و با هجمه های سنگین دشمنان دین اسلام، نبايد تنها به خواندن و حفظ قرآن اكتفا كنيم. به گزارش سلام پاوه؛ امام جمعه پاوه در […]

hamayesh08-11-93-01 (1)به گزارش سلام پاوه؛ ماموستا قادری در پنجمين دوره مسابقات قرآنی شهرستانهای اورامانات؛ با بيان اينكه قرائت قرآن از بهترين عبادات محسوب می شود افزود: با این وصف در عصر امروز و با هجمه های سنگین دشمنان دین اسلام، نبايد تنها به خواندن و حفظ قرآن اكتفا كنيم.

به گزارش سلام پاوه؛ امام جمعه پاوه در آغاز پنجمين دوره مسابقات قرآنی كه روز چهارشنبه (8 بهمن ماه) در سالن ارشاد اسلامی پاوه و با حضور قاريانی از شهرستانهای اورامانات و مرکز استان برگزار شد؛ اظهار داشت: محبوب ­ترين انسان، كسی است كه حامی و حافظ قرآن است و خداوند با اراده خير خود به آن فرد، عقل و حكمت به وی عطا كرده تا در مسير دين اسلام به تبليغ دين بپردازد .

ماموستا قادری با بيان اينكه قرائت قرآن از بهترين عبادات محسوب می شود افزود: با این وصف در عصر امروز و با هجمه های سنگین دشمنان دین اسلام، نبايد تنها به خواندن و حفظ قرآن اكتفا كنيم.

وی حكومت قزافی را یادآور شد كه تنها مردم را به حفظ قرآن فرا میخواند و افزود: چون تنها ملاک در حکومت قزافی حفظ قران كريم بود؛ دیدیم که این حافظان قرآن، نتوانستند بعد از قزافی حكومتی را كه حافظ و پاسدار كتاب آسماني باشد، تأسیس کنند.

امام جمعه پاوه سپس با اشاره به آيه ­ای از قرآن كريم افزود: خداوند می فرمايد قرآن، نسخه­ شفا بخشی است که اگر با تدبر خوانده شود، مردم را از تاريكی فكری، ناآگاهی و جهل به سمت روشنايی هدايت می کند.

ماموستا قادری آنگاه با اشاره به بخشی از پیام مقام معظم رهبری که جوانان غربی را به شناخت اسلام از راه کتاب و سیره پیامبر(ص) دعوت کرده بود، گفت: اگر کتاب و سنت پیامبر اکرم(ص) ملاک تحقیق در باره اسلام قرار گیرند، بدون تردید برداشت های غلط از دین و همچنین وحشت از اسلام و اسلام هراسی به حداقل خواهد رسید.

وي با بيان اينكه امروز در دنيای اسلام فتنه­ های بزرگی ايجاد شده است ادامه داد: فتنه ­هایی مانند داعش كه با نام اسلام ظهور کرده ­اند، با سياست­ ها عملکرد غلط خود، در حقیقت در راستای تضعیف دین اسلام گام بر می دارند.

امام جمعه پاوه امثال داعش را تمام شدنی، لیکن افكار آنان را ماندنی خواند و گفت: ما بايد با بصيرت و آگاهی كامل در مقابل هرگونه افكار انحرافی، هوشيار باشیم.

ماموستا ملا قادر قادری در پایان به ظهور و رشد قابل توجه شبکه ­های اجتماعی و گرایش زیاد جوانان به سمت آنها اشاره کرد و افزود: دشمن بدون دریافت هیچگونه هزینه ­ای، شبكه ­های اجتماعی را در اختیار جوانان ما قرار داده و با اين کار بدنبال تأثیرگذاری بر روی افكار و عقايد پاک جوانان ماست و لذا باید همه ما هشیار باشیم.

در ادامه این جلسه حاج احمد محمدی، معاون اجرائی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه، سخنانی ایراد و سپس با قرائت قراء محترم برنامه ادامه یافت.

hamayesh08-11-93-03

یک پاسخ برای “ماموستا قادری : نباید تنها به خواندن و حفظ قرآن اکتفا کنیم.

  • قلم تو در تاریخ بهمن 12, 1393 گفت:

    با سلام

    سایت وبلاگنویسان استان کرمانشاه (قلم تو ) به منظور شناساندن وبلاگنویسان فعال و فرهیخته و در جهت بهبود شرایط وبلاگنویسی از شما دعوت به عمل می آورد که لینک بهترین مطالب وبلاگ خود را به سایت قلم تو ارسال نمایید , وبا عضویت در سایت قلم تو از جوایز ، مصاحبه با وبلاگنویسان برتر ، اردوهای تفریحی ، دریافت جدید ترین جزوات آموزشی وبلاگ نویسی . …. برخوردار شوید.

    تنها کافیست به آدرس قلم تو : http://ghalameto.ir/ مراجعه و در قسمت ثبت نام اقدام به نام نویسی نمایید و همچنین بهترین مطلب خود را روزانه به قسمت ارسال مطلب سایت قلم تو ارسال نمایید تا از این طریق منتشر گردد.

    شایان ذکر است هر ماه به بهترین وبلاگ جایزه اهدا میگردد .

    با تشکر فراون
    مدیریت سایت قلم تو

    موفق و منصور باشید