پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 01:44

لیگ فوتبال شهرستان پاوه با تساوی دوتیم دوریسان و نوسود کلیک خورد

لیگ فوتبال شهرستان پاوه با تساوی دوتیم دوریسان و نوسود کلیک خورد

به گزارش سلام پاوه : لیگ فوتبال شهرستان پاوه با نام لیگ شهدای 26  مرداد پاوه سالروز شکست حصر پاوه روز گذشته در زمین چمن نوریاو پاوه با یک بازی کلیک خورد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : لیگ فوتبال شهرستان پاوه در حالی دیروز شروع شد که در بازی افتتاحیه دو تیم دوریسان و […]

به گزارش سلام پاوه : لیگ فوتبال شهرستان پاوه با نام لیگ شهدای 26  مرداد پاوه سالروز شکست حصر پاوه روز گذشته در زمین چمن نوریاو پاوه با یک بازی کلیک خورد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : لیگ فوتبال شهرستان پاوه در حالی دیروز شروع شد که در بازی افتتاحیه دو تیم دوریسان و شهرداری نوسود به مصاف هم رفتند که در یک بازی کم افت و خیز به تساوی 1 بر1 رضایت دادند.

در این دیدار برای تیم فوتبال دوریسان امیر محمدی و برای تیم شهرداری نوسود عزیز عزیزی زنندگان گلهای بازی بودند.

لیگ شهرستان پاوه

هیوا حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه با اشاره به افتتاح لیگ فوتبال شهرستان پاوه گفت : این مسابقات با هدف اعتلا و ترویج ورزش فوتبال و ترغیب و تشویق جوانان به سمت ورزش و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 26 مرداد پاوه و سالروزشکست حصر پاوه برگزار می شود

وی اظهار داشت امیدواریم بر پایی چنین مسابقاتی بتواند جوانان ما را به سمت زمین های چمن و سالنهای ورزشی بکشاند و از قهوخانه ها و دود و قلیان و اعتیاد دور کند .

هیوا حسنی

سابق حسینی رئیس هیئت فوتبال شهرستان به خبرنگار سلام پاوه گفت : این لیگ همانند سالهای گذشته امسال با 7 تیم به صورت دوره ای در زمین چمن نوریاو برگزار می شود و در این مسابقات تیمهای : دوریسان ، شهرداری نوسود، روستای بندره ، نوریاو ، خانقاه ، داریان ، نروی حضور دارند.

حسینی ابراز امیدواری کرد که علاقمندان به این رشته پر طرفدار با حضور در محل مسابقات از این بازی ها استقبال کنند.

اما از حاشیه های این لیگ و بازی ها می توان به حضور نداشتن یک تیم از شهر پاوه در مسابقات لیگ شهرستان پاوه اشاره کرد که بسیار جای تاسف است از شهر پاوه هیچ تیمی در این مسابقات حضور ندارد .

هیئت فوتبال پاوه

3 پاسخ برای “لیگ فوتبال شهرستان پاوه با تساوی دوتیم دوریسان و نوسود کلیک خورد

  • بازیکن در تاریخ مرداد 30, 1393 گفت:

    سلام
    عزیزان این لیگ پاوس و سال گذشته یه تیم از شهر پاوه وجود داشت ولی به زیر گروه سقوط کرد و 7 تیم اومدن لیگ پاوه البته 8 تیم بودن ولی یکیشون که دشه بود به علت تخلف تماشاگران و اعضای تیم حذف شد و شدن 7 تیم
    تیم پاوه تو زیر گروه که اونم 7 تیمه قرار داره

  • صهیب حاجی عزیزی در تاریخ مرداد 27, 1393 گفت:

    ضمنعرض سلام و خسته نباشید

    این مسابقات ” لیگ فوتبال شهرستان پاوه ” نمی باشد بلکه ” لیگ فوتبال روستا های پاوه ” می باشد و به همین دلیل است که هیچ تیمی از پاوه در این مسابقات شرکت نکرده است .

  • آسو خان در تاریخ مرداد 27, 1393 گفت:

    لطفاً کمی در مورد این جمله آخری که در متن خبر بیان شد فکر کنیم و دنبال علت و سپس راه چاره آن بگردیم
    “حضور نداشتن یک تیم از شهر پاوه در مسابقات لیگ شهرستان پاوه ……که بسیار جای تاسف است از شهر پاوه هیچ تیمی در این مسابقات حضور ندارد .”