ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:30

كسب عنوان كتابدار فرهنگي برتر در سطح استان توسط “يوسف اميني نيا”

كسب عنوان كتابدار فرهنگي برتر در سطح استان توسط “يوسف اميني نيا”

به گزارش سلام پاوه : يوسف اميني نيا رابط فرهنگي كتابخانه عمومي پاوه به عنوان كتابدار برتر فرهنگي در سطح استان شناخته شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : با توجه به فعاليتها و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان پاوه در هفته كتاب و كتابخواني “يوسف اميني نيا” كتابدار […]

به گزارش سلام پاوه : يوسف اميني نيا رابط فرهنگي كتابخانه عمومي پاوه به عنوان كتابدار برتر فرهنگي در سطح استان شناخته شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : با توجه به فعاليتها و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان پاوه در هفته كتاب و كتابخواني “يوسف اميني نيا” كتابدار و رابط فرهنگي كتابخانه شهرستان یوسف امینی  نیاپاوه به عنوان كتابدار فرهنگي در سطح استان شناخته شد.

بازديد ها و بررسي هاي به عمل آمده توسط بازرسيهاي نهاد كتابخانه و اداره كل كتابخانه هاي عمومي كرمانشاه، “يوسف اميني نيا” با بيشترين امتياز كسب شده در سطح استان به عنوان كتابدار فرهنگي برتر ،با اهداء لوح سپاس و جوايزي از اين فرد فرهنگي تقدير به عمل آمد.
لازم به ذكر است يوسف اميني نيا در سه سال خدمت خود موفق به كسب تقدير نامه از طرف مدير كل امور فرهنگي نهاد كتابخانه هاي كشور به عنوان كتابخانه نمونه فرهنگي در كشور شده است و همچنين از طرف استاندار به عنوان رابط فرهنگي برتر و فرماندار به عنوان رابط امور فرهنگي تقدير نامه هايي اهداء شده است.

4 پاسخ برای “كسب عنوان كتابدار فرهنگي برتر در سطح استان توسط “يوسف اميني نيا”

  • جلیل درخشان در تاریخ فروردین 20, 1398 گفت:

    با سلام و تشکر بابت زحمات شما در ارتقاء سطح علمی شهرستان پاوه

  • فريدون در تاریخ آذر 17, 1392 گفت:

    يوسف عزيز
    تبريك و تهنيت عرض مي نمايم
    لياقتت فراتر از اينهاست

  • سجاد رحمتی در تاریخ آذر 16, 1392 گفت:

    با سلام
    من به عنوان دوست تبریک می گم به جناب آقای يوسف اميني نيا و ایشان رو به عنوانی که رسیده سزاور می دانم. آرزوی پیشرفت روزافزون رو براشون دارم
    باز هم با تبریک فراوان

  • پیام-ح در تاریخ آذر 16, 1392 گفت:

    موباره که ن کاک یوسف. به راسی که سه ی پیسه جه نابیت جه کتابخانه و پاوه ینه یاگی شانازییه نه.هه ر سه رکه وتوو بی.