پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:48

قدردانی از زحمت کشان حوزه بهداشت و سلامت روستایی پاوه

قدردانی از زحمت کشان حوزه بهداشت و سلامت روستایی پاوه

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : پاوه – کرمانشاه – بخشداری مرکزی شهرستان پاوه، روز چهارشنبه از افراد زحمت کش حوزه سلامت روستایی این بخش قدردانی کرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، ˈصباح ولدبیگیˈ هدف از این حرکت را قدردانی از زحمت کش ترین قشر جامعه […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : پاوه – کرمانشاه – بخشداری مرکزی شهرستان پاوه، روز چهارشنبه از افراد زحمت کش حوزه سلامت روستایی این بخش قدردانی کرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، ˈصباح ولدبیگیˈ هدف از این حرکت را قدردانی از زحمت کش ترین قشر جامعه که همه افراد جامعه صباح ولدبیگیسلامت خود و محیط اطراف را مدیون این افراد هستند، عنوان کرد و گفت: اگر یک روز این نیروهای زحمت کش محیط پیرامون ما را پاکسازی و نظافت نکنند سلامت همه جامعه به خطر خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه تمامی روستاهای این بخش با وجود جاذبه های گردشگی و طبیعی می تواند مقصد گردشگران و مسافران نوروزی باشد افزود: در راستای پذیرایی از مسافران و گردشگران، بخشداری به همراه تعاونی دهیاران و با مشارکت مردم اقدام به پاکسازی محیط تمامی روستاهای بخش مرکزی کرد.

ولدبیگی اظهار کرد: دو روستای ˈخانقاه و شمشیرˈ بخش مرکزی شهرستان پاوه از روستاهای هدف گردشگری استان و کشور هستند که در ایام تعطیلات و تمام فصول سال پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور هستند.

بخش مرکزی شهرستان پاوه با 16روستا حدود 17هزار نفر جمعیت و 16دهیاری فعال دارد.

منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا

http://kermanshah.irna.ir/fa/News/8108379/