پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 15:01

قابل توجه اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف پاوه

قابل توجه اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف پاوه

به گزارش سلام پاوه : چندی است که سایت ثبت نام کارت تردد مرزی یرای شهروندان شهرستان پاوه فعال شده است و طیف گسترده ای از شهروندان با مراجعه به کافینتها و خدمات پستی و کامپیوتری اقدام به ثبت نام در این سایت می نمایند . اما طی تماسهای مکرر و ایمیلها و نظرات شهروندان […]

به گزارش سلام پاوه : چندی است که سایت ثبت نام کارت تردد مرزی یرای شهروندان شهرستان پاوه فعال شده است و طیف گسترده ای از شهروندان با مراجعه به کافینتها و خدمات پستی و کامپیوتری اقدام به ثبت نام در این سایت می نمایند .

اما طی تماسهای مکرر و ایمیلها و نظرات شهروندان با این پایگاه خبری تحلیلی مبنی بر اینکه تعدادی از این دفاتر پستی و خدمات کامپیوتری و کافینت مبلغ مازادی را از شهروندان بابت ثبت نام مکرم قادریدریافت می دارند بر ان شدیم تا با رئیس اتحادیه  خدمات کامپیوتری و عکاسان اقای قادری تماسی داشته باشیم .

مکرم قادری به خبرنگار سلام پاوه گفت :هزینه ثبت نام برای هر نفر( هر خانوار ) 2000 تومان می باشد که این نرخ مصوب شده است اما متاسفانه تعدادی سود جو از این فرصت استفاده کرده و از مشتریان 5000 هزار تومان دریافت می کنند که امیدورایم مسئولین ذی ربط با انها برخورد نمایند.

حال امیدورایم نسبت به این موضوع مسئولین محترم پیگیری نمایند و با سودجویان و فرصت طلبان برخورد نمایند.

16 پاسخ برای “قابل توجه اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف پاوه

  • پاوه ای در تاریخ مرداد 29, 1393 گفت:

    سلام
    خدمات ارتباطی ها در سطح شهرستان و بخش برای هر ثبت نام 10000 هزار تومان از هر خانوار می گیرند چرا کسی نیست نظارت کنه و باید به کجا مراجعه کنیم اخه برای 10 دقیقه کار ظلم نیست 10000 تومان بگیرند.لطفا پیگیری نمائید.

  • علیزاده در تاریخ مرداد 29, 1393 گفت:

    خدمت تمامی دوستان عرض ادب دارم . کسانی که مجوز کسب دارند بایستی حداقل از قوانین کاری خویش آگاهی داشته باشند چون قبل از اینکه وارد عرصه بازار شوند آموزش داده میشوند و هم اینکه از طریق سایت تمامی قوانین موجود است. جناب آقای همشهری ماده 14 قانون نظام صنفی میگوید افراد صنفی مکلفند در هر سال عوارض کسب و پیشه “حق عضویت و مالیات خود را بپردازند. اتحادیه جنابعالی این قانون را وضع نکرده است. آیا شما میتوانید بگویید که چون دارایی برای شما کاری نکرده است مالیات نمی پردازم.در صورنیکه دوست عزیز همینکه اتحادیه شما اجازه نمی دهد هر کسی به میل خود وارد فضای کسب و کار شما شود”(حداقل به 50 نفر متقاضی جدید جواب جواب رد داده میشود و یا کافی نت های بدون مجوز پلمپ میشوند )آیا این خدمت به شما دوست عزیزنیست . آیا هر کسی بایستی به میل خود دست حرام در جیب مردم برده و اگر زمانی این ید دزد مال مردم قطع شود آقای ایکس ظالم و شما مظلوم دشت کربلایید. من خودم به عنوان یک بازاری ازامور صنفی بخاطر مماشاتی که با بازاریان میکند گله دارم همین کارها را در گذشته انجام دادیم که همشهری ما برای خرید سر از همه جای ایران در میآورد و مغازه دار ما با آه حسرت به اصناف سایر شهر ها می نگرد.جناب آقای رییس صنف شما که همواره از بازاریان حمایت میکنید بدانید که شما فقط نماینده بازاریان نیستید بلکه مدیون تمامی مشتری ها خواهید بود اگر حقوق آنها را نیز در نظر نگیرید.

  • کارشناس ارشد اقتصاد در تاریخ مرداد 29, 1393 گفت:

    در دنیای رقابت و بازار آزاد امروزی دولت واتحادیه ها هیچگونه نظارتی بر عملکرد صنف ها ندارند وفقط یک بازه قیمتی مشخص میکنند که هر صنف برابر با قیمت تمام شده کالا آن را به فروش میرساند حالاهم این قیمت های اعلامی توسط اتحادیه شاید درست باشد قیمت های اعلامی توسط کافی نت هاهم شاید درست باشد چون بر اساس قیمت تمام شده خود نرخ گذاری کرده اند پس بنظر من اتحادیه باید یک حدودی برای قیمت ها میگذاشت از مثلا 2000 تومان تا 3500تومان تا رقابت شکل میگرفت و همه براساس قیمت تمام شده خود کار میکردند

  • همشهری در تاریخ مرداد 28, 1393 گفت:

    با سلام
    به نظر اینجانب 3000 تومان حق ثبت نام معقول و کافی است است و سوالی هم خدمت اقای ایرج محمدی داشتم آیا واقعا منصفانه است اتحادیه خدمات کامپیوتر و عکاسان هر سال بابتی از ما دریافت می کنند که بایستی به حساب اتحادیه واریز شود ، زیرا اتحادیه نه تسهیلاتی داره نه کار مفیدی انجام می ده میری سوال می کنید در جوابش میگن شما ها کافی نت داران اینقدر درآمد دارید واسه شما چیزی نیست.
    با تشکر از سایت سلام پاوه و آقای صالحی

  • واقع بین در تاریخ مرداد 28, 1393 گفت:

    ممنون از سایت سلام پاوه که همیشه بحث ها چالشی و روز را مورد هدف قرار می دهد.
    نظرات شنه ، هیوا و پاوه اصولا فاقد ارزش است چون فاصله ساعت ارسال نظر و چارچوب ساختاری متن ادبی آنها حاصل تراوش یک ذهن است و آن ذهن دارد به دلیلی مرتب چیزی را یادآور می شود که شاید جامعه به آن اعتقادی ندارد.
    اما در مورد جوابیه آقای محمدی عرض شود که در زمانه ای که یک پفک متوسط 2500 تومان است انصافا هزینه این ثبت نام باید بالای 3500 تومان باشد. شما در دفتری کار می کنید که انواع ثبت نام های درآمدزا را شامل می شود اما کافینت ها همین چند روز درآمد را دارند و از مشکلات کافی نت ها بی خبرید. به نظر من باید تجدید نظر کنید. اما جانب انصاف را هم بگیریم. در شان و شخصیت شما شکی نیست اما در این مورد اتحادیه کوتاهی و به شدت ضعیف عمل کرد. این را همه کافینت داران این شهر می گویند و شاید ریشه اش هم در این است که شما خود کافینت ندارید.

  • امید در تاریخ مرداد 28, 1393 گفت:

    یکی داره از خودش تعریف می کنه شما هم ابزارش شدید آقای صالحی. بازرسان کوشا

  • شنه در تاریخ مرداد 27, 1393 گفت:

    سلام علیکم از آقای صالحی عزیز تقاضا مندیم که از بازرسان اتاق اصناف هم تشکر و قدردانی شود که در امورات بازار حسابی کار میکنن که جواب زحمات انها را داده باشیم را خواستاریم با تشکر فراوان

  • هیوا پاوه ای در تاریخ مرداد 27, 1393 گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام فراوان خدمت فرهاد عزیز انشااله موفق باشی و در مورد همین کاری که امروز بازرسان اتاق اصناف کرده اند میخواستم تشکر و قدردانی کنیم که حقیقتن دارن زحمت میکشن خدایی بگیم این چند ماهه که حسابی اتاق اصناف خودی نشان داده و قبلا اصلا نه بازرسی نه نظارتی بر هیچ اموری نبود بر هیچ صنفی نبود اما حالا خیلی پیشرفت کرده اتاق اصناف که چنین بازرسانی بکار گرفته که حسابی و بدون چشم داشتی کار میکنن و در کنترل بازار حسابی سنگ تمام کذاشته اند و از این بازرسان محترم تشکر و قدردانی میکنیم که به امید خدا و با همت مسئولین محترم از این بازرسان محترم کمال تشکر و قدردانی را بعمل اورید که خدایی دارن تلاش میکنن که بازارا را روبه ثبات برسانند دوباره تشکر میکنیم موفق باشید

  • پاوه در تاریخ مرداد 27, 1393 گفت:

    با سلام خدمت شما امروز حسابی بازرسان اتاق اصناف که من شخصا در چند خدمات کامپیوتر و کافی نت ها دیدم بشدت برخورد قاطعی داشتنند و حتی انها را ملزم کرده اند که بر روی کاغذ بزرگ و جلوی دید مشتری قیمت نصب کنند و خدایی این را با چشم خودم بعد از چندین سال دیدم که اینجوری قاطع و با جسارت برخورد کردند و حسابی از این کار خوشم امد و از اینجا از بازرسان اتاق اصناف که 2 نفر بودند حسابی تشکر و قدردانی میکنم که برای مردم ما کار میکنند و حتی بعد از چندین سال ازاتاق اصناف یا همان امور صنفی بازرسان قاطع و از هر لحاظ زیرک و جسور مشغول بکار کرده اند تشکر و قدردانی میکنیم با زهم از بازرسان محترم تشکر میکنیم امیدواریم که با متخلفان بشدت برخورد قاطع که همینجوری هستید باشید ممنون و متشکریم

  • ایرج محمدی-مدیر اجرایی اتحادیه خدمات کامپیوتر وعکاسان شهرستان پا در تاریخ مرداد 27, 1393 گفت:

    ضمن عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مدير محترم سايت سلام پاوه و همكارران محترمتان
    در جواب آقا و يا خانم هم صنف محترم لازم است چند نكته اي را خدمت جنابعالي و همشهريان محترم به عرض برسانم :
    1- نرخ مصوب 2000 تومان براي ثبت نام كارت تردد توسط هيات رئيسه اتحاديه مصوب گرديده و با توجه به حجم وسيع ثبت نام وهمچنین مدت زمان صرف شده برای آن مبلغ 2000تومان منطقي مي باشد و حتی چندنفر از افراد صنف آمادگي خود رابرای ثبت نام ازهمشهریان محترم باقيمت كمتر نيزاعلام نمود ه اند.

    2- فرمو ده ايد اتحاديه در جريان نرخ مصوب نيستند دوست عزيز شما در جريان نيستيد و الا اتحاديه طی یک نامه وباتاریخ وشماره رسمی وممهور به مهراتحادیه آن رادرکوتاه ترین زمان ممکن به دست صاحبان واحدهای صنفی وحتی واحد صنفی شمارسانده است و امور صفي هيچ گونه نرخي را اعلام ننموده است .درتعجبم که چراشما درجریان امرنیستید.

    3- همه موارد براي ما دسته اول مي باشد و اگر جنابعالي هم صنف ما باشيد اين اتحاديه در طول 4 سال گذشته با توجه به نوسانات بازار و تورم 3 بار نرخ نامه جديد را مصوب نمو ده اند و دوبار در تاريخ 14/01/1390 و 16/08/1391 نرخ نامه هاي جديد به اعضا اعلام شده و بار سوم هم باهم اندیشی وپیشنهاداعضا اتحادیه نرخهای جدید دردفتراتحادیه مصوب شدو طی نامه شماره 159مورخ 1392/11/27 برای تایید نهایی توسط هیات محترم نظارت شهرستان به اتاق اصناف شهرستان ارسال گردید که تاکنون باوجود پیگیریهای فراوان هنوز تایید نرخ نامه پیشنهادی این اتحادیه به ما ابلاغ نگردیده است واتحادیه قانونا نمیتواند بدون مجوز اقدام به انتشار نرخ های جدید نماید.
    دوست عزیز بهتربودشما بجای فرافکنی وبیان حرفهای نادرست چشم خودرابرروی واقعیات نمی بستید وحداقل اشاره ای کوچک به زحمات وتلاشها وپیگیریهاوحمایتهای اتحادیه از حقوق اعضا صنف خود بیان میکردید .

  • رحیمی در تاریخ مرداد 27, 1393 گفت:

    متاسفانه من چند روز پیش بهدفتر خدمات پستی هورام مراجعه نمودم و بعد از کلی معطلی ثبتذنام س ه خانواده را به ایشان دادم و از من ۱۵ هزارتومان دریافت نمودند و وقتی به دوخانواده ای که ثبت نام شان را به من سپرده بودندگفتم که نام شما هر کدام ۵۰۰۰ شده تعجب کردند وگفتند مغازه فلانی که ۲۰۰۰ تومان انجام میده مندتعجب کردم ولی حالا خبر را دیدم متحیر شدم چرا بایداینگونه باشد مگر کسی نیست توی لین شهر نظارت کنه این چه وضعیه بخدا بحث ۳۰۰۰ تومان اضافه نیست ولی این ۳۰۰۰ تومنها میلیونها تومان میشه، کی باید جوابگو باشه من شخصا از این آقا شکایت دارم تا درس عبرتی بشه برای دیگران خواهش می کنم مسولان عزیز حتما پبگیری کنندض

  • متصدی خدماتذکامپیوتری وی... در تاریخ مرداد 26, 1393 گفت:

    ضمن تشکر از آقای صالحی و اتحادیه به نظر من با توجه به حجم وسیع مراجعات برای این ثبت نام ۲۰۰۰ تومان هم زیاد است و من از یک بام و دو هوای مسولان مربوطه متحیرم من پارسال بخاطر اینکه قیمتهای مصوب را روی دیوار نزده بودم ۸۰ هزارتومان جریمه شدم اما در این مدت چندین نفر که ظاهر می گویند هیچکس نمی تواند با ما حرف بزند این ثبت نام را با ۵۰۰۰ تومان انجام داده و در کمال پررویی هچکس را به رسمیت نمی شناسند

  • تیتر نیوز کرمانشاه در تاریخ مرداد 26, 1393 گفت:

    سلام
    لطفا یک بنر در سایز تبلیغات صفحه نخست ما تهیه و به ادرس tiitrnews@gmail.com ارسال نمایید تا در صفحه نخست سایت ما درج گردد
    با کمال تشکر ارشادی

  • نکته در تاریخ مرداد 26, 1393 گفت:

    یکجا کافی نت بود کفت 2000تومان هزینه 3دقیقه وقت ثبت نام اما برای یک از افراد فامیل به اژانس پستی رفتم مبلغ 5500 تومان برای حضور 3 دقیقه ای دریافت کردند!!!

  • هم صنف در تاریخ مرداد 26, 1393 گفت:

    با سلام و خسته نباشید به آقای صالحی و آقای قادری
    متشکریم که نسبت به این موضوع حساسیت نشان دادید اما لازم است درد دل ما خدمات کامپیوتری را هم در جریانش باشید.
    خدمتتان عرض شود این ثبت نام دارای 3 اسکن بوده و هزینه تنها اسکن ها بر اساس نرخ مصوب ایشان در سال 1391 برابر 1500 تومان است. آیا رواست که برای آپلود سه عکس و ثبت نام 500 تومان دریافت شود. آیا بهتر نبود اتحادیه ایتدا با هماهنگی و در جریان قرار گرفتن زحمت ثبت نام اقدام به مصوب کردن آن می کرد. آیا دفتر اتحادیه تاکنون حتی یک ثبت نام انجام داده است تا در جریان زحمت اسکن ، ریسایز کردن و آپلود و ثبت نام و جر وبحث با افرادی که اصلا در جریان ثبت نام نیستند و حتی شماره تلفن منزل و موبایل و ابتدایی ترین مسائل زندگی شان قرار ندارند ، می افتادید تا می دانستید این هزینه 2000 تومان ناچیز است؟
    اتحادیه ظاهرا هنوز هم در جریان نرخ مصوب نیستند و بر اساس نرخ مصوب امور صنفی برای ثبت نام 2500 تومان اعلام شده است.
    اتحادیه بهتر نبود به جای حساسیت به این موضوع دست دومی ، نسبت به تغییر نرخ های مصوب سال 91 و در آوردن فشار از روی شانه های همکارانتان اقدام می کرد؟ نمی دانیم به کدام مرجع مراجعه کنیم تا با وجود این همه تورم نرخ های 2 سال پیش را تغییر دهیم!

    • پاوه شار در تاریخ مرداد 27, 1393 گفت:

      یه جوری میگی اسکن ، ریسایز و آپلود که هر کی ندونه فکر میکنه داری چه زحمتی میکشی پشت اون سیستم واقعا شرم آوره