ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:15

فریاد مرگ بر اسراییل مردم مرزدار پاوه در روز جهانی قدس

فریاد مرگ بر اسراییل مردم مرزدار پاوه در روز جهانی قدس

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا : طنین فریادهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل مردم مرزدار شهرستان پاوه در روز جهانی قدس لرزه به اندام استکبار جهانی انداخت. به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار ایرنا، امروز همزمان با روز جهانی قدس مردم غیور و مرزدار شهرستان پاوه همگام و […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا : طنین فریادهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل مردم مرزدار شهرستان پاوه در روز جهانی قدس لرزه به اندام استکبار جهانی انداخت.

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار ایرنا، امروز همزمان با روز جهانی قدس مردم غیور و مرزدار شهرستان پاوه همگام و همصدا با ملت ایران اسلامی و جهان اسلام به خیابانها آمدند و فریاد روز قدس در پاوه مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

مردم پاوه از پیر جوان و زن و مرد همه و همه آمده بودند تا حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین وغزه اعلام و تنفر و انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی، اربابش امریکای جهانخوار، سران و حکام کشورهای عربی و مدعیان حقوق بشر ابراز کنند.

مردم پاوه در حالی که امام جمعه، فرماندار، مسوولان وعلما را در پیشاپیش خود داشتند از میدان شهدا به طرف مسجد جامع حرکت کردند و با طی کردن خیابانها امام خمینی (ره) و امام شافعی شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم غزه وعلیه رژیم غاصب صهیونیستی سر دادند.

مردم پاوه با تجمع در مقابل مسجد جامع در تایید بندهای قطعنامه راهپیمایی بانک الله اکبر سردادند.

امام جمعه پاوه حضور مردم در راهپیمایی امروز را نشانه اهتمام به رفع مشکلات مسلمین و مردم غزه دانست و افزود: مردم غزه مردمی مظلوم و بیگناه هستند و وظیفه ما و همه مسلمانان دفاع از مظلومین است.

ماموستا ملا قادر قادری گفت: رژیم صهیونیستی اسراییل رژیمی ظالم است و وظیفه دینی ما حکم می کند که به ظالم نفرین بگوییم و این حضور ما امروز با هدف پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و نفرین و حرکت علیه ظالمین و متجاوزین به حقوق مسلمانان است.

پرویزه ایده پور فرماندار پاوه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، پیام مردم مرزدار این شهرستان را در روز جهانی قدس هوشیاری و بیداری و اظهار همدردی با مردم مظلوم غزه عنوان کرد.