ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 10:24

فرمانده سپاه پاوه: دشمنان افکار وعقاید جوانان ما را هدف قرارداده اند

فرمانده سپاه پاوه: دشمنان افکار وعقاید جوانان ما را هدف قرارداده اند

به گزارش سلام پاوه : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: دشمنان در ترفند جدید خود در قالب جنگ نرم افکار وعقاید جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده اند تا اقتدار جوانان نمان را بگیرند. به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ نورعلی عبدی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم آبان […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: دشمنان در ترفند جدید خود در قالب جنگ نرم افکار وعقاید جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده اند تا اقتدار جوانان نمان را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ نورعلی عبدی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم آبان پاوه افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا سرهنگ نور علی عبدیموجب زنده نگه داشتن ارزشهای والای انقلاب اسلامی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه شهادت طلبی در جامعه می شود.

وی اظهار کرد: دشمنان به این مهم پی برده اند که قدرت و اقتدار ایران اسلامی به واسطه حضور جوانان پاک و بی آلایش در عرصه های مختلف بوده و هست لذا با استفاده از ابزارهای رسانه ای و نفوذ به درون جوانان، افکار آنان را مورد هجوم قرار داده اند.

عبدی، ضرورت توجه به تربیت اسلامی و مباحث عقیدتی و پرورشی را در مدارس مورد تاکید قرار داد.

شاهرخ زوراسنا مدیر دبیرستان شهدای هشتم آبان پاوه نیز گفت: افتخار این آموزشگاه این است که اولین شهدای این شهرستان را در بدو مبارزات مردمی علیه رژیم ستم شاهی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امروز این آموزشگاه مزین به نام مبارک شهدای هشتم آبان است.

هشتم آبان سال 1357جمعی مزدور ساواک با همراهی شهربانی و ژاندارمری به شهر پاوه حمله کردند که با مقاومت بی نظیر مردم بویژه شیرزنان پاوه ای روبرو شدند و با بجا گذاشتن خسارات فراوان مالی و جانی پا به فرار گذاشتند که در این بین سه نفر از اهالی پاوه به نام علی خورشیدی زاد، صالح هشدار و معروف فتاحی به شهادت رسیدند.