پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 16:55

فرماندار پاوه: 13طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان به بهره برداری می رسد

فرماندار پاوه: 13طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان به بهره برداری می رسد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام خجسته دهه فجر 13 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با 65 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می رسد.  پرویز ایده پور روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل پروژه […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام خجسته دهه فجر 13 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با 65 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 پرویز ایده پور روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل پروژه های عمران شهری و روستایی، گازرسانی به چهار روستا، راه اندازی پنج ایستگاه پرویز ایده پورفرستنده دیجیتال صدا و سیما، مرغداری 20 هزار قطعه ای، مزرعه پرورش ماهی قزل آلای سردآبی و جایگاه عرضه مواد سوخت است.

وی اظهار کرد: همچنین به همین مناسبت چهار پروژه شامل آغاز عملیات اجرایی راه روستای شیخان و طرح های عمران شهری شهرداری پاوه با اعتباری بالغ بر20 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

وی برگزاری مراسم جشن سالگرد ورود امام (ره) با حضور هنرمندانی از اورامانات در میدان مولوی، برگزاری جشن های انقلاب در شهر و روستا، گلبانگ انقلاب در مدارس، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا، همایش بزرگ زنان با محوریت سبک زندگی اسلامی و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های سالگرد انقلاب در شهرستان پاوه اعلام کرد.

شهرستان پاوه با 58 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.