ج 31 فروردین 1403 ساعت 13:36

فرماندار پاوه: وجود دام در سطح شهرها سلامت مردم را به خطر می اندازد

فرماندار پاوه: وجود دام در سطح شهرها سلامت مردم را به خطر می اندازد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : فرماندار پاوه وجود دامداران سنتی در داخل شهرها را موجب تهدیدی برای سلامت شهروندان دانست و گفت: ایجاد مجتمع های دامداری در خارج از شهرها، گامی اساسی برای رفع معضل بهداشتی و ایجاد اشتغال و تقویت بخش تولید است. به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : فرماندار پاوه وجود دامداران سنتی در داخل شهرها را موجب تهدیدی برای سلامت شهروندان دانست و گفت: ایجاد مجتمع های دامداری در خارج از شهرها، جلسه فرمانداریگامی اساسی برای رفع معضل بهداشتی و ایجاد اشتغال و تقویت بخش تولید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز پنجشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در بخشداری باینگان برگزار شد، افزود: ایجاد این مجتمع های دامداری می تواند شهرستان را به قطب تامین لبنیات و حتی گوشت استان تبدیل کند.

وی با انتقاد از عدم ایجاد زیرساخت های اصلی شهر بانه وره با وجود ارتقای این روستا به شهر، بعد از دو سال از جمله تحویل نگرفتن شبکه آب و فاضلاب آن توسط آب و فاضلاب شهری، خواستار انجام این کار در بازده زمانی سه ماهه شد.

بخشدار باینگان نیز تلاش برای احداث تصفیه خانه فاضلاب و انتقال فاضلاب این شهر به پایین دست و رفع مشکلات آب رسانی روستایی و بخصوص عشایر این بخش را از مهمترین نیازمندیهای باینگان عنوان کرد