پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:10

فرماندار پاوه: داعش بهانه ای برای حضور امریکا در منطقه است

فرماندار پاوه: داعش بهانه ای برای حضور امریکا در منطقه است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به ائتلاف امریکا و کشورهای غربی برای حمله به داعش در عراق و سوریه گفت: داعش بهترین بهانه برای حضور امریکا در خاورمیانه است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاوه  پرویز ایده پور در یادواره شهدای پایگاههای مقاومت حوزه شهید حاتمی سپاه ناحیه پاوه، عزت، افتخار […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به ائتلاف امریکا و کشورهای غربی برای حمله به داعش در عراق و سوریه گفت: داعش بهترین بهانه برای حضور امریکا در خاورمیانه است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاوه  پرویز ایده پور در یادواره شهدای پایگاههای مقاومت حوزه شهید حاتمی سپاه ناحیه پاوه، عزت، افتخار و سربلندی ایران فرماندار پاوهاسلامی را در عرصه های داخلی و بین المللی مرهون خون پاک و مطهر شهیدان دانست.
وی گفت: داعش و پدیده هایی همچون آن با هدف حضور نظامی امریکا در مناطق مختلف جهان بویژه منطقه استراتژیک خاورمیانه توسط امریکا و همپیمانانش به وجود آمده تا با ناامن کردن این منطقه توسط این گروههای تروریست و فروش تسلیحات نظامی سود شرکتهای فروش سلاح این کشور همواره فراهم شود.
وی در ادامه افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و به اذعان وزیر خارجه امریکا، امن ترین کشور دنیاست و این امنیت جز با اراده ملت، وحدت ملی و درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و زیر سایه خون شهدا ممکن نشده است.
شهرستان پاوه 640 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
یاد واره

 

یک پاسخ برای “فرماندار پاوه: داعش بهانه ای برای حضور امریکا در منطقه است

  • میلاد در تاریخ مهر 10, 1393 گفت:

    بالاخره مسئولین باید ما رو از این سردرگمی در بیارن: اگه آمریکا به داعش حمله کنه گفته میشه که داعش بهانه ای برای حضور در منطقه است، اگه حمله نکنه میگن دستشون تو یه کاسه هست. بالاخره کدامش؟! ضمنا دوستان عزیز آمریکا سال هاست در منطقه حضور داره (ناوگان در خلیج فارس و پایگاه در تمام کشورهای همسایه) پس مطمئن باشید برای حضورش نیازی به جانوران داعش نداره