س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 12:21

فرماندار پاوه: تامین معیشت مردم و اشتغال جوانان مهمترین اولویت دولت است

فرماندار پاوه: تامین معیشت مردم و اشتغال جوانان مهمترین اولویت دولت است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : فرماندار پاوه با بیان اینکه مهمترین دغدغه و اولویت دولت تدبیر و امید، تامین معیشت مردم و اشتغال جوانان است، گفت: همه مسوولان و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید در این مسیر دولت را کمک کنند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : فرماندار پاوه با بیان اینکه مهمترین دغدغه و اولویت دولت تدبیر و امید، تامین معیشت مردم و اشتغال جوانان است، گفت: همه مسوولان و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید در این مسیر دولت را کمک کنند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا:، پرویز ایده پور روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با دهیاران، روسای شوراهای اسلامی روستاها و بخشداران افزود: اگرفرمانداری پاوه اعضای شوراها هر یک دارای تخصص های مختلفی باشند، بسیاری از مشکلات روستاها با تدبیر آنها حل و فصل خواهد شد.

وی اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات پاوه بویژه روستاها، آسیب شناسی صورت گرفته و انشاالله با کمک و همت مسوولان و مشارکت مردم راهکارهای لازم در جهت رفع مشکلات و آسیب ها بکار گرفته می شود.

ایده پور از اختصاص 71 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از محل ماده 180 به پاوه خبر داد و گفت: حدود 40 میلیارد ریال این اعتبار برای ادامه دو طرح تامین آب شرب شهر پاوه و بیمارستان 64 تختخوابی سرمایه گذاری می شود و مابقی در جهت عمران شهری و روستایی هزینه خواهد شد.

فرماندار پاوه با تاکید بر تامین نیازهای روستاها، خواستار توجه جدی و بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی به شوراهای اسلامی و دهیاران شد.

ایده پور با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه آغاز عملیات ساخت و ساز را قبل از صدور پروانه به هیچ شخصی نباید داد.

وی مشارکت پذیری و خودیاری مردمی در شهرها و روستاهای شهرستان پاوه را بی نظیر دانست و آن را نشأت گرفته از فرهنگ بالای این مردم عنوان کرد.

در این نشست دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مشکلات و نیازهای مهم روستاهای خود را بیان کردند.

شهرستان پاوه که در شمال غرب کرمانشاه واقع شده دارای 43 شورای اسلامی شهر، بخش، روستا و شهرستان و 37 دهیاری فعال است.