ج 31 فروردین 1403 ساعت 04:39

فرماندار پاوه: برون سپاری فعالیت های دولتی به بخش خصوصی باید با جدیت دنبال شود

فرماندار پاوه: برون سپاری فعالیت های دولتی به بخش خصوصی باید با جدیت دنبال شود

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به عملکرد مناسب دفاتر پیشخوان دولت گفت: برون سپاری فعالیتهای دولتی به بخش خصوصی با جدیت بیشتری باید در ادارات دنبال شود. به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز سه شنبه در اولین نشست با مسوولان دفاتر پیشخوان دولت و آی.سی.تی روستایی با تاکید بر […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اشاره به عملکرد مناسب دفاتر پیشخوان دولت گفت: برون سپاری فعالیتهای دولتی به بخش خصوصی با جدیت بیشتری باید در ادارات دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز سه شنبه در اولین نشست با مسوولان دفاتر پیشخوان دولت و آی.سی.تی روستایی با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای خوب فرماندار پاوهدفاتر پیشخوان افزود: همه دستگاههای اجرایی باید در جهت برون سپاری برخی فعالیت های خود تلاس کنند.

وی با بیان اینکه بسترهای لازم این امر در شهرستان با وجود 23 دفتر پیشخوان دولت و آی.سی.تی روستایی فراهم است، گفت: ادارات باید در جهت تقویت و روند رو به رشد دولت الکترونیک با هدف کاهش مراجعه مردم به ادارات و افزایش رضایتمندی آنها با برون سپاری فعالیتهای خود به اجرای این مهم کمک کنند.

وی، کاهش تعداد سفرهای درون شهری و برون شهری مردم، کاهش هزینه های ایاب و ذهاب، افزایش میزان سلامت و کاهش سوانح و تصادفات و کاهش درصد بالایی از میزان ترافیک را از مزایای واگذاری فعالیتهای ادارات به دفاتر پیشخوان و آی.سی.تی روستایی عنوان کرد.

در این نشست مسوولان دفاتر پیشخوان نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان کردند که مهمترین آنها مقاومت ادارات در واگذاری خدمات به این دفاتر بود.