چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 06:05

فرماندار پاوه: استفاده از نان مرغوب حق مردم است

فرماندار پاوه: استفاده از نان مرغوب حق مردم است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با تأکید بر عرضه نان مرغوب، مطلوب و بهداشتی به مردم گفت: تمام اعضای کارگروه آرد و نان باید در این زمینه تلاش کنند. به گزارش  روابط عمومی فرمانداری پاوه  پرویز ایده پوردر نشست کارگروه آرد و نان افزود: سهمیه آرد شهرستان پاوه ماهانه 600 تن است که […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با تأکید بر عرضه نان مرغوب، مطلوب و بهداشتی به مردم گفت: تمام اعضای کارگروه آرد و نان باید در این زمینه تلاش کنند.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری پاوه  پرویز ایده پوردر نشست کارگروه آرد و نان افزود: سهمیه آرد شهرستان پاوه ماهانه 600 تن است که 80 واحد خبازی ارد و نان پاوهلواش، سنگک و سنتی محلی نان مورد نیاز مردم را در سطح شهر و روستاها تامین می کنند.
رییس کارگروه آرد و نان پاوه، با بیان اینکه دولت برای این میزان آرد یارانه پرداخت می کند، گفت: باید با نظارت مستمر در راستای عرضه نان مرغوب از هدر رفت این سرمایه ملی جلوگیری شود.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت پاوه هم گفت: در هشت ماه سپری شده از سال جاری 165 مورد بازرسی از خبازیهای سطح شهرستان انجام شده که با تشکیل 62 فقره پرونده صاحبان خبازیهای متخلف که مرتکب گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و تعطیلی خودسرانه شده بودند، به مبلغ 93 میلیون و 835 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
ساماندهی خبازیهای سنتی نان محلی ساجی با صدور مجوز، بازدید اعضای کارگروه آرد و نان از خبازیها و بازدید مستمر دهیاران از خبازیهای روستایی توسط دهیاران از مصوبات این نشست بود.

 

5 پاسخ برای “فرماندار پاوه: استفاده از نان مرغوب حق مردم است

  • شایسته در تاریخ آذر 6, 1393 گفت:

    با عرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت وهمه دوستان وهمشهریان عزیز فکر کنم کسانی که در مورد کل مغاذه های پاوه حرف میزنه با پاوه مشکل داره ودوست نداره که این شهر پیشرفتی داشته باشد و مشخص است که برای شهرهای دیگر تبلیغ می کند چرا ؟ چون هر جائی که بری مغاذه دار با انصاف هست و همچنین بی انصاف هست فکر کنم مغاذه دارهای شهر پاوه اجناس بدل را وارد نمی کنند ولی دراکثر شهرهای دیگر اجناس بدل حرف اول را می زند با تشکر

  • behzad در تاریخ آذر 5, 1393 گفت:

    سلام
    ندیم نان گندم! ولی دیدیم دست مردم….
    پاوه بدترین نان های ایران رو داره… عملا 50 درصد نان تو همون نونوایی خورد میشه و از بین میره … برا همینه فک می کنن ما نان زیاد می خوریم…

  • ا-م در تاریخ آذر 5, 1393 گفت:

    با نصب پلاکارد نانوای نمونه را به مردم معرفی کنبد

  • سامان ،باینگان در تاریخ آذر 5, 1393 گفت:

    ضمن تشکر از آقای عبدالله زاده باید عرض کنم وضعیت نان و نانوائی ها در باینگان اصلا رضایت بخش نیست و درست مدیریت نمی شود

  • همشهری شما در تاریخ آذر 5, 1393 گفت:

    جناب آقای سرپرست صنعت ومعدن کم فروشی وگرانشی قسمت کوچک از تخلف نانوایان این شهر است چرا از آنها سوال نمی شود که آیا نان های آنها کاملا” بریشته نضف خمیرو نصف سوخته نیستند کاش به جلای (8) نان (1000) تمان(5) نان تحویل مشتری می دادند ولی قبل خوردن باشد ،از مسولین این امر درخواست می نمایم که بیستر نظارت بر این امر باشد که نان مرغوب تحویل مردم نمایند نک بیشتر آنها خمیر وناپخته است.