س 28 فروردین 1403 ساعت 08:55

فرماندار پاوه: آمار واطلاعات اساس توسعه و پیشرفت جوامع است

فرماندار پاوه: آمار واطلاعات اساس توسعه و پیشرفت جوامع است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: فرماندار پاوه با اشاره به سرشماری عمومی کشاورزی و ضرورت همکاری همه جانبه تمام دستگاه های اداری و مردم با مامورین سرشماری گفت: آمار و اطلاعات پایه و اساس برنامه ریزی است و بدون داده های آماری و اطلاعات رشد و توسعه ممکن نیست.  پرویز ایده […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: فرماندار پاوه با اشاره به سرشماری عمومی کشاورزی و ضرورت همکاری همه جانبه تمام دستگاه های اداری و مردم با مامورین سرشماری گفت: آمار و اطلاعات پایه و اساس برنامه ریزی است و بدون داده های آماری و اطلاعات رشد و توسعه ممکن نیست.

 پرویز ایده پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اهداف طرح به روز کردن اطلاعات برای برنامه ریزی جدید، ارائه طرح آماری تخصصی، استفاده از اطلاعات فرمانداریسرشماری در محاسبات و تولید ملی و… را از اهداف اجرای این سرشماری عنوان کرد.

وی گفت: آمار و اطلاعات درست و صحیح و به روز در برنامه ریزی برای رشد و شکوفایی جوامع بسیار تأثیرگزار است و امروز هر جامعه و کشوری که به لحاظ آمار و اطلاعات غنی تر باشد موفقتر و قدرتمندتر است.

فرماندار پاوه با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن این هفته، لزوم تبیین دستاوردها و پیامدهای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، خواستار بیان دلایل تحمیل جنگ هشت ساله علیه ملت ایران و انقلاب نوپای اسلامی توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل حاضر شد.

ایده پور، دیدار مسوولان و رزمندگان دفاع مقدس با امام جمعه پاوه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا، افتتاح طرحهای عمرانی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نشستهای سیاسی و روشنگری، بصدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس و بیان خاطرات در مدارس و محافل توسط رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در پاوه عنوان کرد.