پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:16

فرماندار جوانرود: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد همدلی و همزبانی خوبی بین مردم و مسوولان هستیم

فرماندار جوانرود: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد همدلی و همزبانی خوبی بین مردم و مسوولان هستیم

به گزارش سلام پاوه : آرش لهونی فرماندار جوانرود در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از فرمانداران استان گفت: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد همدلی و همزبانی خوبی بین مسوولان و مردم استان کرمانشاه هستیم. به گزارش سلام پاوه و به نقل از […]

به گزارش سلام پاوه : آرش لهونی فرماندار جوانرود در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از فرمانداران استان گفت: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد همدلی و همزبانی خوبی بین مسوولان و مردم استان کرمانشاه هستیم.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از سایت حزب توسعه : آرش لهونی در جلسه شورای اداری کرمانشاه که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی درسالن آرش لهونیجلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد به نمایندگی از فرمانداران استان افزود: با تلاش شبانه روزی مسوولان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی امنیت خوبی هم اکنون در استان کرمانشاه حاکم است.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر همراهی و همدلی مردم و مسوولان کشور در هشت سال دفاع مقدس نبود نمی توانستیم پیروز میدان باشیم و در دوران سازندگی هم ویرانه های بعد از جنگ را با همدلی مردم و دولت سپری کردیم.

وی در ادامه به شرایط نابرابر کرمانشاه با دیگر استانهای کشور در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام بعد از انقلاب توجه به مناطق محروم را در دستور کار خود قرار داد اما متاسفانه شرایط جنگ تحمیلی این اجازه را به مسوولان وقت برای جبران عقب ماندگی های زمان رژیم گذشته در کرمانشاه نداد.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مردم استان کرمانشاه با تمام وجود از مرزهای کشور دفاع کردند و دیگر استانهای کشور نیز با استفاده از ارز هفت تومانی به سرمایه گذاری پرداختند و فاصله توسعه ای خود را با کرمانشاه بیشتر کردند.

فرماندار جوانرود افزود: در دوران بعد از جنگ تحمیلی نیز مسوولان برای بازسازی و کمک به استان کرمانشاه تلاش زیادی کردند اما شکاف ایجاد شده بین کرمانشاه و استانهای برخوردار بسیار زیاد شده بود.

وی با بیان اینکه اختصاص بودجه توازن منطقه ای به استانهای کم برخوردار نیز به دلیل نبود زیرساخت ها نتوانست مشکلات استان کرمانشاه را برطرف کند از رییس مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص اعتبارات ویژه به مناطق کم برخوردار شد تا شکاف و نابرابری بین استانها کمتر شود.

لهونی یکی از پتانسیلهای استان کرمانشاه را وجود مرز مشترک طولانی با عراق عنوان کرد و گفت: مردم این استان که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند هم اکنون نیز انتظار دارند قوانینی وضع شود تا مرزداران بهتر بتوانند از مرزها بهره اقتصادی ببرند.

وی با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری از رییس مجلس شورای اسلامی نیز خواست برای تصویب نهایی این منطقه در مجلس که دارای تاثیر اقتصادی و اجتماعی بسیاری در منطقه است مساعدت لازم را به عمل آورد.

2 پاسخ برای “فرماندار جوانرود: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد همدلی و همزبانی خوبی بین مردم و مسوولان هستیم

  • پاوه ای در تاریخ فروردین 31, 1394 گفت:

    سلامت و سرافراز باشی فرزند شابسته اورامانات چشم حسود دور انشاالله در وزارت شما را ببینیم عمر پر برکتت دراز باد

  • ماکوان در تاریخ فروردین 31, 1394 گفت:

    سلام بر کاک آرش
    جوان خوش نام ودلسوز وبا سواد دیارمان (ماشالا… همیشه خوش تیپم که هستی)انشالا تو پست های بالاتر ببینیمت