پ 30 فروردین 1403 ساعت 10:51

فرماندارپاوه: بیش از 18هزار مکان شهرستان پاوه تاکنون سرشماری شده است

فرماندارپاوه: بیش از 18هزار مکان شهرستان پاوه تاکنون سرشماری شده است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار و مدیر اجرایی طرح سرشماری عمومی کشاورزی پاوه گفت: از آغاز اجرای طرح تاکنون 18هزار و183 مکان این شهرستان توسط مامورین سرشماری شده است. به گزارش  روابط عمومی فرماندار پاوه پرویز ایده پور افزود: تاکنون در 38 روستای دارای سکنه از43 روستای دارای سکنه شهرستان کار سرشماری به اتمام […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار و مدیر اجرایی طرح سرشماری عمومی کشاورزی پاوه گفت: از آغاز اجرای طرح تاکنون 18هزار و183 مکان این شهرستان توسط مامورین سرشماری شده است.

به گزارش  روابط عمومی فرماندار پاوه پرویز ایده پور افزود: تاکنون در 38 روستای دارای سکنه از43 روستای دارای سکنه شهرستان کار سرشماری به اتمام رسیده سرشماریاست.
وی تصریح کرد: از10هزار و 489 خانوار سرشماری شده تاکنون دو هزار و 888 خانوار در زمینه های زراعت، باغداری، پرورش دام، پرورش مرغ و طیور، زنبور عسل و ماهی قزل آلا فعالیت می کرده اند.
ایده پور، تعداد خانوارهای غیرساکن و بهره بردار آمارگیری شده را در سطح شهرستان 135 خانوار اعلام کرد و گفت: نکته قابل توجه در این سرشماری که شاید یک استثنا هم باشد این است که از 10 هزار و 489 خانوار سرشماری شده در پاوه فقط یک نفر با مامورین همکاری نکرده است.
شهرستان پاوه با حدود 58 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.