ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:44

فراخوان به مناسبت «روز زمین پاک » وعده ی ما ۲ اردیبهشت تفرجگاه ویمیری

فراخوان به مناسبت «روز زمین پاک » وعده ی ما ۲ اردیبهشت تفرجگاه ویمیری

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : ، روز زمین پاک مناسبت سالانه‌ای است که در ایران همزمان با کشورهای جهان در دوم اردیبهشت ماه هر سال با اجرای برنامه های مختلفی مورد تکریم قرار می گیرد.تا به همه مردم یادآوری گردد که حیات آنان وابسته به بقای این کره ی خاکی است. همه ی ما […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : ، روز زمین پاک مناسبت سالانه‌ای است که در ایران همزمان با کشورهای جهان در دوم اردیبهشت ماه هر سال با اجرای برنامه های مختلفی مورد تکریم قرار می گیرد.تا به همه مردم یادآوری گردد که حیات آنان وابسته به بقای این کره ی خاکی است.

همه ی ما عوامل موثر در بروز تهدیدات زیست محیطی را آنطور که مد نظر است به نیکی می شناسیم و باید درجهت توازن چرخه های حیات در زمینی که مهد آرامش، ادامه بقا وسلامت موجودات زنده است. به درستی در جهت پاسداشت آن  بکوشیم .

روز زمین پاک

به همین مناسبت وبنا به پیشنهاد اداره محیط زیست پاوه ، شهرداری وشورای اسلامی شهر پاوه وبا همکاری ادارات سطح شهرستان فرمانداری ، بخشداری مرکزی ، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش ، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، اداره ورزش و جوانان ، جمعیت مردمی مبارزه با اعتیاد ، ناحیه مقاومت بسیج حوزه شهید حاتمی پاوه ، نیروی انتظامی ، شخصیت های مذهبی، اجرایی ، سیاسی ، تشکلات مردمی ، سایت های خبری پاوه و… ضمن فراخوان برای شرکت عموم مردم همچون سایر ممالک جهان در یک حرکت نمادین در نظر است رأس ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۲/۹۳ در محل سراب هولی تجمع مردمی داشته باشیم تا با همکاری ادارات محترم صدرالذکر زمینه ی حضور اقشار مختلف به محل مورد نظر فراهم گردد.

امید می رود با همراهی فعالان محیط زیست ، پاکسازی و جمع آوری مواد آلاینده از قبیل زباله های رها شده در دامن طبیعت از محل تفرجگاه ویمیری تا سراب هولی را در دستور کار قرار دهیم ، لذا مجدداً از تمامی عزیزان دعوت می نمائیم تا در این روز عهد کنند که برای همیشه زمین را پاک نگاه دارند.

ما همچنان به حضور سبزتان امیدوار هستیم واز همه ی مطلعین و رسانه های مجازی منطقه دعوت می نمائیم با هر شیوه ای که صلاح می دانند ما را در این فراخوان یاری و همراهی فرمایند.

 

کمیته برگزار کننده روز زمین پاک  شهرستان پاوه