ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 09:57

عیادت وزیر بهداشت از شوخان/خوشحالم که به قولم به شوخان وفا کردم

عیادت وزیر بهداشت از شوخان/خوشحالم که به قولم به شوخان وفا کردم

به گزارش سلام پاوه؛ وزیر بهداشت که در سفر استان کردستان به سر می برد از شوخان براخاسی عیادت کرد. به گزارش سلام پاوه؛ چندی پیش خبری تحت عنوان ” شوخان با دنیای تاریکش خداحافظی می‌کند؟+ ویدئو” در این پایگاه خبری تحلیلی منتشر شد و چند روز پیش وزیر بهداشت که در سفر استان کردستان به سر می […]

به گزارش سلام پاوه؛ وزیر بهداشت که در سفر استان کردستان به سر می برد از شوخان براخاسی عیادت کرد.

به گزارش سلام پاوه؛ چندی پیش خبری تحت عنوان ” شوخان با دنیای تاریکش خداحافظی می‌کند؟+ ویدئو” در این پایگاه خبری تحلیلی شوخانمنتشر شد و چند روز پیش وزیر بهداشت که در سفر استان کردستان به سر می برد از شوخان براخاسی عیادت کرد.

حسن قاضی زاده هاشمی که به شهرستان‌های سقز، بانه و دیواندره سفر کرده بود، در مسیر بازگشت از بانه و سقز به روستای کلکان شهرستان دیواندره رفت تا به قولی که به شوخان داده بود عمل کند.

شوخان دختربچه‌ای اهل روستای کلکان شهرستان دیواندره است که چند سال پیش بر اثر خطای پزشکی و تزریق بدون تست پنی سیلین، بینایی‌اش را از دست داد.

شوخان چند ماه قبل در تهران توسط دکتر حسن قاضی زاده هاشمی عمل پیوند قرنیه چشم را انجام داد و بینایی‌اش را بازیافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در منزل شوخان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تهران به شوخان وعده داده بودم که اگر به کردستان سفر کنم حتما به منزل آنها خواهم رفت.

وی افزود: حال شوخان خوب و وضعيت روحي او هم مناسب است. چشم شوخان مي‌بيند و اكنون با يك چشم آنقدر ديد دارد كه به مدرسه عادي مي‌رود و بازي مي‌كند، گرچه مشكلات سختي را پشت سر گذاشته بود.

او گفت: معلم، همكلاسي‌ها و تقريبا همه اهالي روستاي شوخان را هم ديدم و ديدن همه آنها برايم لذتبخش بود اما دردها و مشكلات آنان متاثرم كرد چرا كه در سفرهاي استاني و در همين سفر مشكلات مردم را از نزديك مي‌بينم؛ مردم واقعا مشكلات زيادي دارند.

وزیر بهداشت در عیادت از شوخان عروسکی را به او هدیه داد و از سوی خانواده شوخان براخاسی لوح تقدیر و قالیچه ای و همچنین از سوی وکیل این دختربچه دیواندره ای یک لوح تقدیر به وزیر بهداشت اهدا شد.
منبع: خبرگزاری تسنیم
shokhan (1)
shokhan (2)
shokhan (3)
shokhan (4)
shokhan (5)
shokhan (6)

5 پاسخ برای “عیادت وزیر بهداشت از شوخان/خوشحالم که به قولم به شوخان وفا کردم

  • بابک در تاریخ دی 7, 1393 گفت:

    اقدام ارزنده ای بود،واقعا دکتر هاشمی یکی از بهترین وزیران در طول انقلاب هستند.

  • شهرک ویمیر در تاریخ آذر 30, 1393 گفت:

    اقدام ارزنده ای بود که از طرف دکتر هاشمی انجام گرفت.
    امید است ادامه تحولات نظام سلامت را به زودی شاهد باشیم چرا که تا اینجا خیلی به سود مناطق محروم و بی بضاعت تان بوده است.

  • په یمان در تاریخ آذر 30, 1393 گفت:

    ئه ی روه ت چه مئ

  • سارا در تاریخ آذر 30, 1393 گفت:

    کار بسیار پسندیده ای بوده ما منتظر تحولات گسترده در سیستم بهداشت و درمان هستیم

  • سراج در تاریخ آذر 30, 1393 گفت:

    واقعا آقای دکتر هاشمی یکی از بهترین وزیرها از گذشته تاکنون است ایشان خیلی ساده و با پشتکار زیاد و تلاش بسیار جهت توسعه بهداشت و سلامت مردم بخصوص نقاط محروم است . برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی می کنم
    ای کاش نماینده های خودمون هم تونسته باشند و وقت کرده باشند! به شوخان سر زده باشند یا حداقل پیگیر مشکلات ایشان و همه شوخان ها باشند .