ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:48

عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی پاوه آغاز شد

عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی پاوه آغاز شد

به گزارش سلام پاوه : عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی پاوه روز جمعه با حضور معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی آغاز شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، این درمانگاه در زمینی به مساحت یک هزارو 200 متر مربع و با 30 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد. معاون پارلمانی و امور […]

به گزارش سلام پاوه : عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی پاوه روز جمعه با حضور معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این درمانگاه در زمینی به مساحت یک هزارو 200 متر مربع و با 30 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.درمان گاه پاوه

معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت: رویکرد جدید این سازمان در امر توسعه و خدمت رسانی به بیمه شدگان است و در دولت تدبیر وامید سعی بر این است که بتوانیم براساس توسعه عدالت محور، متناسب با منابع و تجهیزات سازمان تامین اجتماعی گام بر داریم.

عبدالرحمان تاج الدین افزود: خوشحال هستیم که امروز در ایام مبارک هفته دولت و همزمان با میلاد حضرت موسی بن رضا (ع) در پاوه کلنگ آغاز عملیات احداث درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان را به زمین می زنیم.

تاج الدین با بیان اینکه این پروژه در 18 ماه تکمیل و تحویل می شود، گفت: منابع مالی این پروژه تا پایان کار و بهره برداری تامین شده است.

یک پاسخ برای “عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی پاوه آغاز شد

  • ناشناس در تاریخ شهریور 8, 1393 گفت:

    آقا یکی ما رو توجیه کنه …. شما تاحالا مراسمی دیدین که اعضای شورای شهر حضور نداشته باشن ؟ خیلی جالبه در مراسم افتتاح گازرسانی به روستای خانقاه (خارج از شهر پاوه ) و دهها مراسم دیگه همه اعضای شورا به صورت خودجوش حضور دارن. شورای شهر چه ربطی به مراسم خارج از شهر داره ؟ معلوم نیس ازینا دعوت میشه یا اینکه…..؟!!!!!!!