پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 03:46

طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری پاوه به بهره برداری رسید

طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری پاوه به بهره برداری رسید

به گزارش سلام پاوه : ده طرح عمرانی و خدماتی شهرداری پاوه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 750 میلیون ریال در دومین روز هفته دولت در این شهر به بهره برداری رسید . به گزارش سلام پاوه : ، ماموستا ملاقادر قادری روز دوشنبه در آئین افتتاح این طرح ها با تبریک هفته […]

به گزارش سلام پاوه : ده طرح عمرانی و خدماتی شهرداری پاوه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 750 میلیون ریال در دومین روز هفته دولت در این شهر به بهره برداری رسید .

به گزارش سلام پاوه : ، ماموستا ملاقادر قادری روز دوشنبه در آئین افتتاح این طرح ها با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت و تقدیر و تشکر از مسئولین اجرایی شهرستان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در جهت اجرای طرح های عمرانی گفت : محلات قدیمی شهر از محله سرده تا میرآباد به عنوانی قسمتی از شهر فراموش که امید است مسئولین اجرایی در این شهرداری پاوهمحلات که افراد فقیر نشین در آن ها ساکن می باشد برنامه های عمرانی را انجام دهند .

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه اجرای طرح های عمرانی در محلات فقیر نشین شهر دو مزیت دارد افزود : افراد ساکن در این محلات اول شهروند و دوم فقیر هستند که دعای خیر این افراد در پیشبرد کارها و حفظ نظام تأثیر بیشتری دارد .

کیهان محی الدین زاده در مراسم افتتاح طرح های عمرانی شهر پاوه با تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت : این طرحها شامل نصب پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر بام هزار ماسوله ، دیواری سازی و پله بندی ، ایمن سازی معابر ، رنگ آمیزی و نقاشی ، ساماندهی و همسان سازی پیاده روها ، احداث بوستان در میدان شهداء ، لکه گیری و آسفالت ، اجرای طرح های مشارکتی ، اصلاح سیستم روشنایی و نورپردازی و در نهایت فعالیت های عمرانی جزئی مي باشد .

رئیس شورای اسلامی شهر پاوه افزود : ازکل اعتبار هزینه شده به مبلغ 6 میلیارد و 750 میلیون ریال برای اجرای طرح های عمرانی شهر پاوه مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی – استانی و مابقی به مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری هزینه شده است که این نشان دهنده مدیریت بهینه و صحیح شهرداری پاوه می باشد .

وی به اجرای پروژه دیواری سازی و پله بندی کوچه های شهر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال اشاره کرد و خاطر نشان کرد : در این طرح کوچه شهید حاتمی در خیابان مرکزی با ساخت 140 پله و اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال پله بندی شد .

شهردار پاوه در ادامه به اجرای طرح همسان سازی پیاده روهای شهر با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال اشاره کرد و گفت : در این طرح شهروندان متناسب با محل کسب خود پیاده رو را احداث که شهرداری با استاندارد سازی پیاده روها مقدمات ایمن سازی معابر و سهولت در تردد همشهریان عزیز را فراهم آورده است .

سلام خسروی افزود : آغاز سال93 در شهرداری پاوه مصادف با تغییر رویکرد مدیریتی و اتکاء بر منابع داخلی ، بهره مندی از توانمندی های درونی و استفاده ار سرمایه های موجود است .

وی در نهایت با اعلام اینکه در این شش ماهه شهرداری در بخش عمرانی 56 درصد از درآمدهای خود را هزینه نموده است اظهار داشت : اختصاص تنها 45 درصد از درآمد ها به هزینه های جاری بیانگر برقراری انضباط مالی ، صرفه جویی و بهره گیری منابع و امکانات داخلی می باشد که این امر با تلاش مجموعه کارکنان شهرداری برای نخستین بار در شش ماهه نخست سال 93 محقق گردیده است .