س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:26

صرفا جهت اطلاع اداره گاز شهرستان پاوه …

صرفا جهت اطلاع اداره گاز شهرستان پاوه …

به گزارش سلام پاوه : آیا تاکنون خط لوله گازی را که از مسیر خیابن گردشگری (دره نیشه ) به خیابان سراب هولی متصل می شود را مشاهده نموده اید ؟ آیا با این همه حجم اتومبیل در پاوه و عبور صدها اتومبیل سبک و سنگین و به ویژه تریلر و بونکر و… با آن […]

به گزارش سلام پاوه : آیا تاکنون خط لوله گازی را که از مسیر خیابن گردشگری (دره نیشه ) به خیابان سراب هولی متصل می شود را مشاهده نموده اید ؟ آیا با این همه حجم اتومبیل در پاوه و عبور صدها اتومبیل سبک و سنگین و به ویژه تریلر و بونکر و… با آن همه بار و وزن آنچنانی کسی اندیشیده است که اگر خدای نخواسته وسیله نقلیه ای به هر دلیلی بر روی پل منحرف شده و به لوله گاز اصابت و یا بر روی آن بیفتد چه اتفاق وحشتناکی رخ خواهد . براستی چه کسی مقصر است ؟

در اینجا این سوال پیش می آید که مسئولان محترم شرکت گاز چرا استاندارد های لازم را در خصوص پوشش مناسب و کامل آن به عمل نیاورده و نمی آورند؟؟؟ لابد گاز1منتظرند بونکری و یا تریلری منحرف شده و اتفاق ناگواری در این شهر رخ دهد آنگاه تازه چاره اندیشی کنند؟!!!

هفته ای که پشت سر می گذاریم هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی بود که از مسئولان انتظار می رود قبل از چاره اندیشی در زمینه بروز بلایای طبیعی از بلایای غیر طبیعی و ساخت دست انسان و حوادث غیر مترقبه با سازو کار خاص و استاندارد های ویژه جلو گیری نمایند.

چنین به نظر می رسد که در سنوات گذشته و حتی هم اکنون کسی به فکر رفع این مهم که می تواند خدای نخواسته به مشکل بزرگی تبدیل شود نبوده و به مسئولین شرکت گاز نیز در این خصوص تذکری داده نشده است . اما برابر پیگیری خبرنگار کنجکاو سلام پاوه ظاهرا از میان تمامی مسئولین مربوطه و مدیریت شهری تنها یکی از اعضای وقت شورای شهر (دوره سوم ) حساسیت موضوع را متوجه و ان را طی نامه ای به مدیریت گاز شهرستان و فرمانداری و مدیر عامل گاز استان یاد آور شده است که محافظ بتونی آن را ساخته اما همچنان  از سایر استانداردهای لازم در این خصوص انجام نشده است .

نامه ذیل نامه پیگیری است که در چند رونوشت برای یادآوری به مدیرت محترم شرکت گاز شهرستان و استان و فرمانداری ارسال شده است .

نامه

تصاویر محل لوله گاز که با بتن پوشیده شده است .

گاز 2

11 پاسخ برای “صرفا جهت اطلاع اداره گاز شهرستان پاوه …

  • یاشار بوم راشین در تاریخ فروردین 24, 1394 گفت:

    برای اینه بدانید گاز حتما نباید انتقال پیدا کند بلکه می تواند خود به خود تولید شود!,از شما دعوت می شود سری به وبسایت زیست محیطی http://www.yarabumco.ir بزنید!

  • parsa در تاریخ آبان 14, 1393 گفت:

    سلام خوش به حال شما ما که اصلا گاز نداریم خدای ما این طور شرایط رو هم قبول داریم

  • آرین در تاریخ مهر 28, 1393 گفت:

    این چه وضعشه آقایان شرکت گاز ،متاسفم

  • دوست دار پاوه در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    من هم به نو به خودم از آقای محمد ابراهیمی که یکی از دلسوزان شهرمان است تشکر میکنم وامید وارم در هر جایی که خدمت میکند موفق باشد واز اداره گاز هم خواهش میکنم سریعا اقدام نماید

  • ماکوان غمگین در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    در پاسخ همشهری عزیزم عرض میکنم که مشکل گاز باینگان مصوبه هئت دولت درسال 84 بوده وسال 85 توسط دولت عدالت محور وخدمت بی منت انجام شده واگر میگی نه بیا از مردم غمگین دهستان ماکوان بپرس

  • شهروند در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    باسلام
    فعلا اجازه بدید پروژه سه راه بیمارستان تکمیل بشه نوبت اونجام میرسه

  • همشهری در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    آقای صالحی ضمن تشکر از کنجکاوی و زیرکی شما و همکارانتان و نیز قدر دانی از تیز بینی و دلسوزی آقای ابراهیمی عضو وقت شورای شهر که به موقع این موضوع اساسی را به مسئولان مربوطه تذکر داده اما متاسفانه ظاهرا گوش شنوائی نبوده باید گفت کاملا به درستی اشاره نمودید لابد اداره گاز منتظر می ماند تا اتومبیلی منحرف شود و حادثه ای پیش بیاید آنگاه تازه به فکر خواهند افتاد که چه کنند .واقعا متاسفم

  • ا -م در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    بابا چند ماه اداره گاز خیابان اصلی شهر رو کنده…..
    وباعث شده که ترافیک چند برابر بشه ولی اصلا انگار نه انگار
    یه روز کار می کنن یه هفته تعطیل……؟ ؟ ؟ ؟

  • همشهری در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    همه پیمانکاران بسیج شده اند کار گاز باینگان را انجام میدهند . انشاء الله سال……….. 139( هزارو سیصد و نود و …..) به مشکلات شما رسیدگی خواهد شد! نگران نباشید.

  • نوکر رجوع (ارباب رجوع) در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    تا جایی که من خبر دارم نزدیک به 4 ماه یا شاید بیشتره که هر کس به اداره گاز مراجعه میکنه میگویند پیمانکار نداریم و کل خدمات خود را موکول کردن به پیمانکار و کسی هم جواب گو نیست متاسفانه!!

  • علی در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    بنده خداها پیمانکار ندارند چکار کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!