ج 31 فروردین 1403 ساعت 17:24

صدور کالا از گمرک پاوه به کشور عراق آغاز شد

صدور کالا از گمرک پاوه به کشور عراق آغاز شد

به گزارش سلام پاوه : کرمانشاه – ایرنا – کار صدور کالا از گمرک پاوه با ارسال نخستین محموله صادراتی به صورت رسمی از این شهرستان آغاز شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر، روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین محموله صادراتی […]

به گزارش سلام پاوه : کرمانشاه – ایرنا – کار صدور کالا از گمرک پاوه با ارسال نخستین محموله صادراتی به صورت رسمی از این شهرستان آغاز شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر، روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین محموله صادراتی به طور رسمی از گمرکشهرستان پاوه، به مقصد عراق ارسال شد و گمرک شهرستان پاوه به جرگه گمرکات صادرکننده کشور پیوست.

ˈعلی سعدالدینˈ اظهار کرد که گمرک پاوه از گذشته تاکنون در زمره واحدهای فعال استان بوده که از امروز با راه اندازی واحد ˈرویه صادراتˈ فعال تر خواهد شد و صادرکنندگان به جای آنکه محموله خود را از کرمانشاه صادر کنند، در پاوه کارهای صدور را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی رویه صادرات در این شهرستان، نتایج مطلوبی بر بخش های اقتصادی، اجتماعی، تولیدی و اشتغالزایی منطقه خواهد داشت، افزود: با صادراتی شدن گمرک پاوه، تولیدکنندگان و صادرکنندگان این شهرستان از این پس کالاهای خود را آسان تر به کشورهای هدف ارسال خواهند کرد.