چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 02:59

صباح ولدبیگی اول مهر از سمت خود خداحافظی می کند…!!؟

صباح ولدبیگی اول مهر از سمت خود خداحافظی می کند…!!؟

به گزارش سلام پاوه : بنا براخبار رسیده به این پایگاه خبری تحلیلی  بخشدار مرکزی پاوه آقای صباح ولدبیگی اول مهرماه سال جاری از سمت خود خداحافظی می کند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شنیده ها حکایت از آن دارد بخشدار مرکزی پاوه آقای صباح ولدبیگی اول مهرماه سال جاری بازنشسته می شود […]

به گزارش سلام پاوه : بنا براخبار رسیده به این پایگاه خبری تحلیلی  بخشدار مرکزی پاوه آقای صباح ولدبیگی اول مهرماه سال جاری از سمت خود خداحافظی می کند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شنیده ها حکایت از آن دارد بخشدار مرکزی پاوه آقای صباح ولدبیگی اول مهرماه سال جاری بازنشسته می شود و از سمت خود صباح ولدبیگیخداحافظی می کند.

این در حالی است که شنیده می شود پافشاری های فراوانی برای تمدید حکم و ماندن وی در این سمت در حال انجام است اماشخص آقای ولدبیگی هیچ تمایلی به ماندن ندارد و اصرار به بازشستگی و خدا حافظی از این سمت را دارد.

از گزینه هایی مانند اردلان حاتمی و سالم مصطفایی که از مدیران موفق بومی می باشند به عنوان جایگزینهای آقای ولدبیگی نام برده می شود.

صباح ولدبیگی بخشدار مرکزی پاوه را می توان یکی از مدیران موفق ، مردمی و پرتلاشی دانست که به حقیقیت سکاندار لایقی برای این سمت بوده و هست . آقای ولدبیگی با روحیه ای کاملا فرهنگی و دیدی باز و رسانه ای همیشه پشتیبان رسانه ها و خبرگزاری های محلی بوده اند.

شایان ذکر است هیچ منبع رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است .

یک پاسخ برای “صباح ولدبیگی اول مهر از سمت خود خداحافظی می کند…!!؟

  • شهروند باینگان در تاریخ شهریور 26, 1393 گفت:

    سلام /کاک صباح چه شاغل باشد وچه بازنشسته همواره مورد عنایت خداوند متعال خواهد بود مردم بخش باینگان همیشه قدرشناس خدمات بی نظیر ایشان هستند