پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:10

شورای اسلامی شهر پاوه استعفای آقای خسروی را تکذیب کردند

شورای اسلامی شهر پاوه استعفای آقای خسروی را تکذیب کردند

به گزارش سلام پاوه : پس از انتشار خبری مبنی بر استعفای آقای سلام خسروی از سمت خود در شهرداری و بازگشت وی به کلاسهای درس مدرسه شورای اسلامی شهر پاوه رسما استعفای وی را تکذیب کردند. آشنا لطف الهی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در گفتگو با سلام پاوه اظهار داشت که آقای خسروی […]

به گزارش سلام پاوه : پس از انتشار خبری مبنی بر استعفای آقای سلام خسروی از سمت خود در شهرداری و بازگشت وی به کلاسهای درس مدرسه شورای اسلامی شهر پاوه رسما استعفای وی را تکذیب کردند.

آشنا لطف الهی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در گفتگو با سلام پاوه اظهار داشت که آقای خسروی تا به این لحظه هیچ استعفایی نداده است و شورای-شهر-پاوههمچنان با حمایت تمامی اعضای شورای اسلامی شهر پاوه شهردار می باشد و خبر استعفای ایشان کذب می باشد.

محمد فاروق یوسفی نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه نیز در گفتگو با سلام پاوه با گله مندی از انتشار این خبر استعفای ایشان را کذب محض دانست و اعلام کرد آقای خسروی همچنان شهردار پاوه می باشند و تمامی اعضای شورای اسلامی شهر پاوه از وی حمایت میکنند.

لازم به ذکر است خبر استعفای آقای خسروی بر مبنای منابع موثق منتشر شده است و هدف این پایگاه خبری تحلیلی انتشار اخبار صادقانه و شفاف است و در حال حاضر با وجود تکذیب شورای اسلامی شهر پاوه اما هنوز منابع موثقی خبر از شایعه ی استعفای وی را تایید می کنند.

6 پاسخ برای “شورای اسلامی شهر پاوه استعفای آقای خسروی را تکذیب کردند

  • سیوان در تاریخ شهریور 21, 1393 گفت:

    و اما این نکته
    آقای خسروی در این مدت کوتاه که در شهرداری بوده اند از رشوه ، دزدی و … که عده ای کیسه دوخته بودند خبری نیست و کار بعضی ها عقب افتاده حالا این عده میخواند که ایشان را حذف کنند وکیسه را پر کنند .
    کسانی آمدند که ……… اما ظاهرا …………

  • پیمان در تاریخ شهریور 20, 1393 گفت:

    تا نبا شد چیزکی مردم نگویند چیزها .جناب خسروی نمیتواند با یه ….. کار کند مگر خودش نیز …. باشد آقایان شوراپست
    ومقام وصندلی لرزان ناچیز شورا اونم شورای پاوه آدما را….. میکند از خدا بترسید .,واویلا به این همدلی!!!!!!

  • محسن در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    جناب صالحى چرا از خود شهردار نمىپرسىد که اىن خبر صحت دارد ىا نه؟ چرا اعضاى شورا باىد تکذىب کنند ؟ شاىد آقاى خسروى واقعا چنىن قصدى دارند چون هىچ حرفى بى علت بىان نمىشود لطفا اگر امکان داره اقاى خسروى اىن تاىىد ىا تکذىب کنند .

  • lمطلع در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    ضمن ارزوی موفقیت برای تمام کسانی که برای مردم دل می سوزانند باید به عرض برسانم جناب اقای خسروی از اول هم تمایلی به این پست نداشت فقط برخی ناملایمات از جانب برخی افراد باعث گردید که برای چند صباحی این پست را در اختیار بگیرد قطعا شک نداشته باشید از ماهها قبل این زمزمه در محافل غیر رسمی بوده وهمچنان هم ادامه دارد وبنده اطلاع دارم اقای خسروی با این شرایط علاقه ای به ادامه کار ندارد ناگفته نماند اقای خسروی در این چند ماه خدمتش خدمات شایانی به شهر ومردمش داشته واز طرفی هم اطلاعات بسیار مفیدی از سوابق گذشتگان شهرداری در اختیار دارد که تمام تلاشی که برای انصراف ایشان صورت می پذیرد از روی دوست داشتن نیست بلکه از اینکه دستهایی رو شود همه وحشت دارند من به این بزرگوار پیشنهاد می کنم در صورت امکان اقای خسروی در پست خود باقی بماند وبه کار درست خود ادامه دهد تا دست رانت خواران حرفه ای از شهرداری کوتاه گردد

  • مهسا ویسی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    سلام واقعا متاسفم برای ….. الان شده دوست اینها تادیروز پاوه رو بهم ریخته بود ولی بدانند مردم پاوه همه چی یراشان روشن است. لطف تایید بفرمایید.

  • حاجی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    حاج فاروق چه حمایتی میکنه یادش رفته تا دیروز چه حرفای میزدن به اقای خسروی….