ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:56

شهردار پاوه در آستانه استعفا از سمت خود قراردارد…!!؟

شهردار پاوه در آستانه استعفا از سمت خود قراردارد…!!؟

به گزارش سلام پاوه : شنیده ها حکایت از این دارد که آقای سلام خسروی شهردار پاوه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از سمت فعلی خود (شهرداری )استعفا داده و دوباره به مدرسه و آموزش و پرورش باز می گردد. بنا براخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه شهردار پاوه در آستانه استعفا […]

به گزارش سلام پاوه : شنیده ها حکایت از این دارد که آقای سلام خسروی شهردار پاوه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از سمت فعلی خود (شهرداری )استعفا داده و دوباره به مدرسه و آموزش و پرورش باز می گردد.

بنا براخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه شهردار پاوه در آستانه استعفا از سمت خود قرار دارد سلام خسروی که عملکرد بسیار خوبی را در این چند سلام خسرویوقت اخیر داشته است و روند حرکتی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه تا به این لحظه بسیار مناسب بوده خبره ها حکایت از استعفای وی و بازگشت ایشان به کلاسهای مدرسه را دارد.

بدون شک روند حرکتی مثبت شهرداری و آرامش در مجموعه شورای اسلامی شهر پاوه و میل به کار کردن و فعالیتهای ملموس شهرداری پاوه با حضور آقای خسروی بسیار مشهود است اما سوال اینجاست که چه اتفاقی باعث شده است که خبرها حکایت از کناره گیری وی از سمت شهرداری پاوه به گوش می رسد ؟

شایان ذکر است هیچ منبع رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است و آقای خسروی هم در قبال این موضوع سکوت کرده اند .

21 پاسخ برای “شهردار پاوه در آستانه استعفا از سمت خود قراردارد…!!؟

  • دردمند در تاریخ شهریور 21, 1393 گفت:

    واقعا که عجب مردمی داریم اولا شایعه رو راحت پخش می کنند دوما واقعیت حسابش میکنن سوما نتیجه گیری و اظهارنظر هم می کنند سرکردن با این مردم واقعا سخته خدا صبر بده

  • شهروند در تاریخ شهریور 20, 1393 گفت:

    سلام آقای خسروی نه در شهرداری بلکه در هر اداره ای بودند جای پای نیکی به جا گذاشته اند حال دو احتمال وجود دارد یا پست مهمتر در انتظار ایشان است که اینم لایق ایشان است .یا خیر چون مدیر موفقی در شهرداری بوده به دل بعضیا نیست وکارهای همیشگی براشون انجامش سخت شده حیفه هر کسی بلند میشه برای شهر کاری انجام بده فورا مورد هجمه قرار میگیره آقای خسروی پاوه همون …. لیاقتشه که فقط به فکر ……. بود وبس همه دوستش داشتند غیر از شهروندان ولا برا شما حیف هستید .

  • پوریا سردیارانی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    با سلام از شنیدن این خبر کاملا شوکه شدم چون بدون شک ایشان از بهترین مدیران شهر بوده و از نظر عمل کردن نیز بر هیچکسی پوشیده نیست که اوضاع شهر روال بسیار مناسبی داشته و حال نیز سرعت خدمات شهری بسیار مطلوب است امیدواریم آقای خسروی همچنان شهردار باقی بماند و از تصمیم خود منصرف شود.

  • مهدی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    سلام خدمت کاک فرهاددرود بر سلام خسروی چون دراین مدت خدمت صداقانه با مامو کیهان کردن شخصیت سلام خسروی بیشترازاینهاست تا بابعضی افراد.

  • مشاورافتخاری شهردار ه.ا در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    آقای سلام خسروی به شدت موضوع را انکار و اعلام نمود در صورتی که اقدامی در جهت استعفاء صورت گیرد مراتب در صحن شورا مطرح و اعضای شورای شهر اولین افرادی هستند که مطلع امر می شوند.

    زمانی که علل وعوامل موثر در بروز شایعه استعلام گردید، نامبرده افزود: امروز معاونت اداره آموزش وپرورش شهرستان پاوه که به نیت تقدیر از همراهی شهرداری در خدمات دهی به مدارس شهرستان در دفتر اینجانب حضور یافته بود و در خصوص پروژه مهر و بازگشایی مدارس مباحثی مطرح گردید، من باب شوخی عرض گردید که محتمل است دوباره به آموزش وپرورش برگردم و ایشان نیز گفت: شما کماکان رئیس همه ی ما هستید. در این گیرودار خبرنگار در محل حضور داشته و آن را سوژه خبری نموده که به شدت تکذیب می نمایم.

    به هر حال انتظار می رفت که چنین خبری در اصل منعکس نشود، چرا که به خودی خود تبعات منفی در جامعه به وجود می آورد و بار منفی آن هزینه بردار خواهد بود.
    دریافت شده از سایت پاوه پرس

  • مشاورافتخاری شهردار ه.ا در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    اقایون باز شروع کردین برید روسایت پاوه پرس مصاحبشون هست اهه ازشما مردم شایعه پراکن اقا شمایی که میگی ایشان قراره فرمانداربشه این خبر رو از کدوم طرف معده ات در اوردی ایشون به تمامی دانش اموزان دبیرستان نمونه دولتی قول دادند تا ابادانی کامل پاوه شهردار میمانند اما من به عنوان مشاور افتخاری ایشون این خبر رو تکذیب میکنم البته خودشون هم اعلام کردن

  • سردره در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    حتما قول بهترو بهش دادن غصه نخورید

  • صباح در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    در مدت کوتاهی که آقای خسروی سکان شهرداری را بدست گر فته اند هر از چند گاهی می فرمایند که من نمی توانم با این شرایط کار کنم و قطعا در روزهای آینده استعفا می دهم ولی من اینو به شما ودوستان یاد آوری کنم آقای خسروی نه استعفا می دهند و نه کنار می روند و این بحث ها …..

  • عبدالباسد در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    درايت و مديريت جناب محي الدين زاده باعث شد تا پاوه بي سابقه ترين دوران رشد و آباداني خود را طي كند ، افسوس كه ……

  • راميار در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    درود به شرف جناب شهردار ، اين مدت پاوه رو مثل بهشت كرده آفرين ،، ولي نزاشتند ادامه بده !! همون روند سال اول شورا ميبود خيلي بهتر بود

  • سنا هاشمی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    سلام اقای خسروی مرد سالمی است به نحف ایشان است برود …….چون ……..

  • ی شهروند در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    ازما نشنیده بگیرید ولی میگن قراره فرماندار جدید پاوه بشه

  • احمدی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    پس بگین همه وعده هایی که دادن وعده سر خرمنه چون بدون شک بعد از رفتن ایشون اوضاع به همون روال همیشگی بر میگرده

  • دوست در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    چرا؟بعد آنهمه کش وقوس که برای گرفتن این پست توسط ایشان بود حالا چرا استعفا؟اگر میدانستند نمیتوانند یکسال تحمل کنند چرا اصرار به این پست داشتند؟ یا اگر حالا فهمیدن تخصص اینکار را ندارند چرا حالا یادشان افتاده؟ البته آقای صالحی این نظر رو تایید نمیکنی ولی در آخرهم بگم من یکی از مخالفای ایشون بودم اما حالا اعتقاد دارم بهتره کنار نرن چون دارن مفهوم تخصص گرایی رو هم میفهمن هم در شهرداری جا میندازن فقط ایجاد نظم مهم نیست فاکتور تخصص نباشه کار پیش نمیره سه عامل در پذیرش 1 پست لازمه اول ایمان دوم نظم سوم تخصص که ایشان فاکتور آخر رو نداشتن ولی من میخوام که بمونن

    • شهروند در تاریخ شهریور 21, 1393 گفت:

      اولا آقای خسروی تحملشون خیلی بیشتر از این حرفاس یک فاکتور دیگه ایشان نداره ….. بلد نیست آخه کدوم شهردار پاوه تخصص کاری داشتند غیر از تخصص ….. هر کس آمد چاپیدورفت حالا ایشان دست بعضیاروبریده شد عدم تخصص آقای خسروی به قول شما بدون تخصص ولی اگر یک چرخی توشهر بخوری متوجه میشی که کاملا تخصصی کارارو انجام میدن؟؟؟

  • پاوه ای در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    خداکنه شهردار باشد 5ماه شهردار است چطور سروسامان داده به شهرداری واقعا افرین به مدیرانی اینطوری.اقای خسروی ازت خواهش می کنم به عنوان یک شهروند شهرداری را ول نکن تازه شهر بوی تغییر می دهدباز هم خواهش می کنم

    • مهدی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

      سلام خدمت کاک فرهاددرود بر سلام خسروی چون دراین مدت خدمت صداقانه با مامو کیهان کردن شخصیت سلام خسروی بیشترازاینهاست … …..

  • معلم با انصاف در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    در جواب به اصطلاح فرهنگی باید عرض کنیم که اقای خسروی بسیار روح بزرگتری دارند تا بخواهند جانشین جانشین خود شوند پس مقداری به کار بیندازید

    • فرهنگی در تاریخ شهریور 20, 1393 گفت:

      مثل اینک تو مجموعه فرهنگیان فقط تو انصاف داری و انصافت هم به این علته که … و با توجه به انصاف شما ما به اصطلاح فرهنگی هستیم و شما فرهنگی اصیل و باانصافی هستی پس با انصاف چرا خودتو معرفی نمی کنی؟
      اگه صادقانه طرفدار کسی هستی باید جسارت معرفی خودت رو هم داشته باشی ما شنیده و دیده ایم کسی که مخالف باشه خوشو معرفی نمی کنه بهش هم ایرادی نیست اما در طرفداری نه

  • فرهنگی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    با سلام
    اگر چنین خبری صحت داشته باشد برگشت ایشان به مدیریت آموزش و پرورش یکی از شهرستانهای پاوه یا جوانرود حتمی است. چون ایشان از شهرداری به کلاس درس نخواهند رفت.

  • فرهنگی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    امیدوارم دوباره رئیس ادار بشه وازاین همه …….. خلاص بشیم.