پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 01:52

شهردار پاوه خبر داد:اجرای برنامه های شهرداری درآستانه بازگشایی مدارس

شهردار پاوه خبر داد:اجرای برنامه های شهرداری درآستانه بازگشایی مدارس

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه در آستانه بازگشايي مدارس از اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي ، اجتماعي شهرداری در قالب طرح استقبال از مهر خبر داد . به گزارش خبرنگارسلام پاوه ، سلام خسروی در آستانه بازگشایی مدارس و اجرای برنامه طرح استقبال از مهر توسط شهرداری گفت : این طرح با ایجاد […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه در آستانه بازگشايي مدارس از اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي ، اجتماعي شهرداری در قالب طرح استقبال از مهر خبر داد .

به گزارش خبرنگارسلام پاوه ، سلام خسروی در آستانه بازگشایی مدارس و اجرای برنامه طرح استقبال از مهر توسط شهرداری گفت : این طرح با ایجاد شور وشهرداری پاوه نشاط اجتماعی و با هدف آماده سازی شهر و محلات با محوریت پیرایش شهری اجرا می شود .

وی مهمترین موضوعات و برنامه های این طرح را زیباسازی شهری و محیط پیرامون مراکز آموزشی ، اصلاح هندسی و ایمن سازی محل عبور و تردد دانش آموزان در معابر ، بهسازی فضای سبز ، لایروبی و شستشوی کانال ها و جداول و اصلاح و تأمین روشنایی معابر و پارک ها عنوان کرد و افزود : نصب و تأمین مخزن های مخصوص زباله در اطراف مدارس ، غبار روبی مدارس از اقدامات دیگر شهرداری در آستانه بازگشایی مدارس است .

شهردار پاوه طرح ساماندهی سرویس های دانش آموزی مدارس را یکی دیگر از برنامه های شهرداری در طرح استقبال از مهر دانست و خاطر نشان کرد : با نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید شهرداری با تشکیل کارگروهی در اختصاص سرویس دانش آموزی ، شناسایی رانندگان و صدور مجوز و همچنین تهیه برچسب سرویس مدارس اقدام نموده است .

خسروی اظهار داشت : ناوگان تاکسیرانی شهر پاوه با بیش از 200 دستگاه تاکسی خدمات خود را در آستانه بازگشایی مدارس به دانش آموزان ارائه می دهند .