پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 19:34

شهردار پاوه اعلام کرد:نصب تابلوهای راهنمای مسیر در این شهر

شهردار پاوه اعلام کرد:نصب تابلوهای راهنمای مسیر در این شهر

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه با اشاره به نصب تابلو های راهنمای مسیر و علائم ترافیکی در این شهر اعلام کرد : برای اجرای این طرح مبلغ 250 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی – استانی هزینه شده است . به گزارش سلام پاوه :، سلام خسروی گفت : این تابلو ها بر […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه با اشاره به نصب تابلو های راهنمای مسیر و علائم ترافیکی در این شهر اعلام کرد : برای اجرای این طرح مبلغ 250 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی – استانی هزینه شده است .

به گزارش سلام پاوه :، سلام خسروی گفت : این تابلو ها بر اساس آیین نامه های موجود علائم ترافیکی طراحی که نوع شبرنگ آن در این طرح با کیفیت عالی می باشد .
وی با اشاره به اهميت و نقش تابلوهاي راهنماي مسير در هدايت و راهنمايي رانندگان و توزيع مناسب ترافيک در شبکه معابر شهری افزود : این تابلوها در جهت راهنمایی رانندگان ، مسافران و تابلو راهنماگردشگران در مسیرهای اصلی شهر و یا به صورت بسترآگاهی قبل از رسیدن به محل خروجی و ورودی نصب شدند .
شهردار پاوه با اشاره به اینکه ارتقاء فرهنگ ترافیک در شهر از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری است خاطر نشان کرد : این تابلوها نقش بسیار مهمی در تامین ایمنی و هدایت شهروندان در دسترسی به مسیرهای اصلی مورد نظر دارد .

خسروی در ادامه با اشاره به خرید تجهیزات و علائم ترافیکی و تابلو های راهنمای مسیر ، اخباری و انتظامی اظهار داشت : این طرح در دو فاز اجرا که فاز اول آن نصب تابلو های راهنمای مسیر است و فاز دوم که در روز های آینده اجرای می شود نصب تابلوهای اخباری و انتظامی می باشد .

وی هدف از اجرای این طرح را ایمن سازی خیابان ها و راهنمایی شهروندان ، مسافرین در مسیر های شهر عنوان کرد و تصریح کرد : هدف نهایی ما با اجرای کامل این طرح رضایت مردم فهیم پاوه می باشد .

تابلوی راهنمایی

2 پاسخ برای “شهردار پاوه اعلام کرد:نصب تابلوهای راهنمای مسیر در این شهر

  • محمد سلیم محمدی در تاریخ شهریور 5, 1393 گفت:

    با تشکر از اقدامات جناب آقای خسروی مرد علم وعمل درصورت امکان تابلوهایی درجهت معرفی وشناسایی محلات ومساجد و شخصیت های دینی وفرهنگی و …………آن محل با راهنمایی وکمک افراد آگاه اقدام فرمایید

  • دارا در تاریخ شهریور 3, 1393 گفت:

    دستشان دردنکنه ولی تعدادی از این تابلوها رو در جاهایی نصب کردند ک قابل روئیت نیستند..زیر برگ و شاخه های درختان هستند…لطفا اصلاح کنید چون کار با ارزش و مفیدی است