پ 30 فروردین 1403 ساعت 13:35

سومین جلسه کار گروه ساماندهی بازارچه مرزی در بخشداری نوسود تشکیل گردید

سومین جلسه کار گروه ساماندهی بازارچه مرزی در بخشداری نوسود تشکیل گردید

به گزارش سلام پاوه : سومین جلسه کار گروه ساماندهی بازاچه مرزی به ریاست سالم مصطفایی سرپرست بخشداری نوسود در سالن جلسات بخشداری برگزار شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در راستای ساماندهی بازارچه مرزی و اجرائی نمودن تصمیمات جلسات قبلی در این رابطه سومین جلسه کارگروه ساماندهی بازارچه مرزی در سالن جلسات […]

به گزارش سلام پاوه : سومین جلسه کار گروه ساماندهی بازاچه مرزی به ریاست سالم مصطفایی سرپرست بخشداری نوسود در سالن جلسات بخشداری برگزار شد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در راستای ساماندهی بازارچه مرزی و اجرائی نمودن تصمیمات جلسات قبلی در این رابطه سومین جلسه کارگروه ساماندهی بازارچه مرزی در سالن جلسات بخشداری تشکیل گردید.

در این جلسه سرهنگ الهی فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه ، حیدر بیگی جانشین گروهان مرزی ، رؤسای شوراهای شهر و روستاهای تابعه بخش ، مدیران  بازارچه نیز حضور سالم مصطفاییداشتند.

سرپرست بخشداری نوسود ابتدا ضمن تشریح اهداف جلسه و تقدیر از مردم انقلابی منطقه که در ایام دههء مبارک فجر و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرهای نودشه و نوسود که همزمان با سراسرکشوربا حضور با شکوه خود نمائی از عظمت و اتحاد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی  به نمایش گذاشتند از اقدامات انجام شده در راستای تصمیمات قبلی و اهمیت موضوع مطالبی را بیان نمود.

 مصطفائی همچنین روند ساماندهی بازارچه را مطلوب ارزیابی نمود و گفت: در صورت همکاری خود مردم و افراد دارای دفترچه های مبادلات مرزی میزان درآمد حاصله در خانوار  افزایش خواهد یافت.

ایشان در ادامه برای کسب توفیقات بیشتر خواستار همکاری و هماهنگ شدن  شوراهای اسلامی شهر وروستا ومردم شریف منطقه  در این راستا شد.

سرهنگ الهی فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه نیز با اعلام حمایت قاطع از تصمیمات وبرنامه های تدوین شده برای ساماندهی بازارچه گفت :در سایه نظام جمهوری اسلامی وکاهش قاچاق کالا وارز چنین فرصتهای بدست آمده تا فضای کسب وکار منطقه مطلوب شود واین مهم بستگی به میزان همکاری خود مردم خواهد داشت.

سرهنگ الهیایشان در ادامه با بیان مطالب مبسوطی در ارتباط با اهمیت حفظ وپاسداری از مرزها گفت:بایستی اقدامات به گونه ای باشد که همه افراد دارای دفترچه مبادلات مرزی یکسان از این فرصت بهره مند شوند ومدیران بازارچه ملزم به رعایت موضوع خواهند بود.

در ادامه اعضای شوراهای اسلامی به بیان مسائل وراهکارهای خود پرداخته وبرای ساماندهی بازارچه به نمایندگی از مردم شریف منطقه وافراد دارای دفترچه برای هرنوع همکاری اعلام آمادگی نمودند.