ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:51

سروان خشنودی خبراز برخورد قاطع باسرویسهای متخلف مدارس داد.

سروان خشنودی خبراز برخورد قاطع باسرویسهای متخلف مدارس داد.

به گزارش سلام پاوه : سروان خشنودی رئیس پلیس راهور پاوه خبر از برخورد قاطع با سرویسهای متخلف مدارس که اقدام به سوار کردن بیش از ظرفیت خودرو می کنند را داد . سروان خشنودی ضمن تبریک پیشاپیش آغاز مدارس به دانش اموزان و فرهنگیان محترم شهرستان به خبرنگار سلام پاوه گفت : در رابطه […]

به گزارش سلام پاوه : سروان خشنودی رئیس پلیس راهور پاوه خبر از برخورد قاطع با سرویسهای متخلف مدارس که اقدام به سوار کردن بیش از ظرفیت خودرو می کنند را داد .

سروان خشنودی ضمن تبریک پیشاپیش آغاز مدارس به دانش اموزان و فرهنگیان محترم شهرستان به خبرنگار سلام پاوه گفت : در رابطه با سرویس مدارس پلیسخشنودی راهور شهرستان به هیچ وجه مسامحه و سهل انگاری را قبول نخواهد کرد.

وی اظهار داشت : خودروها باید برابر ظرفیتشان که در کارت خودرو اشاره شده است دانش آموزان را سوار کنند چون در غیر اینصورت هیچگونه مسامحه و سهل انگاری قابل قبول نیست .

خشنودی در ادامه گفت : رانندگان سرویسهای مدارس باید حتما مجوز رسمی و تاییدیه از شهرداری داشته باشند و این مجوز را روی شیشه خودرو نصب کنند .

رئیس پلیس راهور شهرستان اظهار داشت ما با آموزش و پرورش  و شهرداری در راستای شناسنامه دار بودن رانندگان و سرویس های مدارس مکاتبه داشته ایم و مدیران محترم مدارس با معرفی رانندگان سرویسهای مدارس به اداره مربوطه و سپس از همین طریق به واحد تاکسرانی شهرداری مراحل صدور مجوز و شناسنامه دار نمودن سرویس های مدارس طی می شود و در غیر اینصورت باخودرورهای بدون مجوز سرویس مدارس برخورد قانونی می شود.

سروان خشنودی با اشاره به خطرات و مشکلات ناشی از سوار کردن بیش از حد مجاز گفت وقتی خودرویی بیش از حد مجاز سورا می کند راننده مقداری دچار حواسپرتی می شود و دانش اموزان تکیه گاه مناسبی ندارند و در شرایط مطلوبی قرار ندارند و با کوچکترین حرکت غیر معمول خودرو (ترمز ناگهانی ) دچار حادثه می شوند و به همین خاطر باید رانندگان محترم برابر ظرفیت دانش اموزان عزیز را سوار نمایند.

وی در پایان هدف پلیس راهور را سلامتی تمامی شهروندان و بخصوص کودکان و دانش آموزان عزیز و رعایت امنیت این عزیزان دانست و برای سلامتی و امنیت این شکوفه های باغ زندگی پلیس راهور هیچ گذشتی از متخلفین ندارد و بشدت با متخلفین برخورد می کند.

3 پاسخ برای “سروان خشنودی خبراز برخورد قاطع باسرویسهای متخلف مدارس داد.

  • شهروند در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

    ضمن عرض سلام ,

    خوبه تیتر رو اصلاح کردید ! اما توی متن باز هم ” سرویسهای مدارس متخلف ” وجود داره , اون رو هم اصلاح کنید لطفاً , تازه اون نظر رو هم منتشر نکردید ! بر اساس قوانین کپی رایت و نیز عرف انسانی , شایسته بود تشکری یا یادی از ما میکردید !

    در ضمن اگر بخواهید , حاضرم در امر ” ویرایش ” اخبار و متون بهتون کمک کنم .

    با تشکر

    • فرهاد صالحي در تاریخ شهریور 27, 1393 گفت:

      با سلام سپاسگزارم از تذکرات خوب شما ما افتخار می کنیم دوستانی همچون شما به ما کمک کنند لطفا شماره تماس خود را در قسمت نظرات برای ما بفرستید تا با شما در ارتباط باشیم

  • شهروند29 در تاریخ شهریور 26, 1393 گفت:

    باید برای فرزاندانمان شخصیت قائل شویم ، وقتی می بینم که 10تا کودک دانش آموز داخل یک پراید نشستن و رو سرو کول هم سوار شدن یاد … می افتم ( بلانسبت همه همشهریان عزیزم )