ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:33

سرنوشت تلخ کاراته بانوان پاوه / دل نوشته ای از خانم منا شیلانان

سرنوشت تلخ کاراته بانوان پاوه / دل نوشته ای از خانم منا شیلانان

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : فرازونشیب های کاراته ی بانوان شهرستان پاوه این ورزش رزمی در سال ۱۳۸۲در پاوه توسط سرکار خانوم کافیه معاذی پایه گذاری شد و رفته رفته بر تعداد مشتاقان افزوده شد و به حدی رسید که کاراته همزمان در ۵ منطقه ی پاوه،نودشه،دشه،شمشیر و باینگان در سطح حرفه ای فعال […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : فرازونشیب های کاراته ی بانوان شهرستان پاوه

این ورزش رزمی در سال ۱۳۸۲در پاوه توسط سرکار خانوم کافیه معاذی پایه گذاری شد و رفته رفته بر تعداد مشتاقان افزوده شد و به حدی رسید که کاراته همزمان در ۵ منطقه ی پاوه،نودشه،دشه،شمشیر و باینگان در سطح حرفه ای فعال شد و هنرجویان با استعدادی مثل:خانم ها هانیه بهمنی،اسرا خسروی،اژین رحمانی ،سارانامداری،منا بهشتی، سروه کردستانی،ژوان محمد امینی،سونا کریمی،لیلا عبدی،خدیجه محمودی ، منا شیلانیان و بقیه ی عزیزان شناخته شدند و پیشرفت کردند تا اینکه در سطح استان به عنوان برترین ها جاخیگاه خود را تثبیت کردند.

اولین افتخار بزرگ تیم کاراته در سال ۱۳۸۷بود که در مسابقات سبکی کشوری که  در شهریار استان تهران برگزار شد ،توانستند مقام اول کشوری را کسب کنند.

کارته بانوان پاوه

این افتخاری باور نکردنی بود.همین امر باعث شد که ۳تن از کاراته کاها برای مسابقات جهانی که در ژاپن برگزار می شد انتخاب شوند(خانم ها سروه کردستانی، اژین رحمانی و مناشیلانیان) ولی به دلیل مشکلاتی که در آن سال برای کاراته ی ایران در سطح جهان افتاد این مسابقات لغو شدند.

این پایان افتخارات نبود و حتی این بچه ها توانستندمقام های با ارزشی در مسابقات آزاد کشوری کسب کنند مانند تک طلای سروه کردستانی که منجر به سوم شدن تیم کرمانشاه در مسابقات کشوری (آموزش و پرورش)شد و حتی دو مدال برنز خانم ها بهمنی و شیلانیان در المپیاد ورزشی بانوان کشور.

کارته بانوان پاوه

از آخرین افتخارات بانوان کارته پاوه نیز که در تابستان سال ۱۳۹۰ شامل قهرمانی این تیم در مسابقات استانی و غرب کشور ولی مهمترین آن ها کسب ۱۶مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری کرج بود که ۶ مدال از آن ها طلا بودند

ورزش بانوان پاوه

ورزش بانوان

ورزش بانوان پاوه

این یک تحول بزرگی در این ورزش می توانست ایجاد کند. ولی برگشت از این مسابقات با آغاز سختی ها و گرفتاری ها همراه بود. بعد از برگشت از مسابقات کشوری بی مهری های اداره ی ورزش وجوانان شهرستان پاوه نسبت به این نونهالان و نوجوانان پرشور شروع شد، به وجود آمدن اختلاف بین مربی زحمتکش ورئیس تربیت بدنی و منحل شدن باشگاه و آوردن مربی جدید موجب به وجود آمدن چند دستگی و دشمنی بین این ورزشکاران شد.

بدون توجه به اینکه، این کاراته کاها دوران پرشور بچگی شان را با این ورزش گذراندند. از همه چی حتی از درس و خانواده و… بخاطر  تمرین ها و موفقیت و افتخار آفرینی برای کارته و ورزش شهرستان اما …

ورزش بانوان پاوه

کارته بانوان پاوه

یادش بخیر که روزهای زوج در باشگاه تمرین می کردیم و روزهای فرد در خانه ی مربی و شب ها هم حریف تمرینی مان والدینمان می شدند. چه اشک های که نریختیم تا کاراته را به آن حد برسانیم، چه دروغ هایی که سر هم نکرده بودیم تا بتوانیم سر تمرین حاضر و چند لحظه باهم بودن را تجربه کنیم و چه هزینه هایی که خرج نکرده بودیم و….

کارته پاوه

بی توجه به همه ی این ها،تمام انگیزه ها را درمیان این کودکان کمرنگ کردند و به جایی رسید که حتی دیگر کسی نام کاراته را نمی برد.البته ۵تن از بچه ها چندین بار به فرمانداری و شورا و آموزش وپرورش مراجعه کردند ولی فایده ای نداشت جز ۲۰ هزار تومان هدیه و خندیدن به بچه بودن مان.

آیا این پول خیلی خیلی خیلی ناچیز جواب آنانی بود که حتی به ۳ساعت تمرین هم در هفته راضی بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد از دوسال آموزش و پرورش سالنی در اختیار این بچه ها قرار داد ولی دیگر نه آن شور و انگیزه بود و نه آن بچه ها.. الآن هم جز آن خاطرات چیزی برای مان نمانده و در میان آن بچه ها هیچ کس به جز هانیه بهمنی پاپس نکشید و همچنان درتلاش است تا به اوج برسد که امیدواریم به آرزوی قلبی اش نیز برسد.

با بچه ها در عالم کودکی عهد بسته بودیم که از جان مایه بگذاریم برای جهانی شدن ولی یک تصمیم غلط سرنوشت همه ی ما را عوض کرد و هرکدام را پی آرزوی دیگر فرستاد. رئیس تربیت بدنی وقت نیز مطمئن باشند که گریه های این طفل های معصوم او را رها نمی کند.

ورزش بانوان پاوه

از سرکار خانم سروه کردستانی و علی الخصوص پدر گرامیشان که مرا در گردآوری این عکس های قدیمی یاری نمودند نهایت سپاس و تشکر را دارم و تشکر از همه ی شما عزیزان که تا پایان این دلنوشته مارا همراهی نمودید.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : امیدواریم دل نوشته این ورزشکار پاوه تلنگری بر مسئولین ما باشد و از مدیر جوان و بومی و دلسوز اداره ورزش و جوانان پاوه خواستاریم حتی با یک گردهمایی و جلسه و یک تقدیر هرچند کوچک این جمع ورزشکار موفق و هم دل را دوباره جمع نماید و به درد دلهای انها گوش دهد .

منا شیلانان

66 پاسخ برای “سرنوشت تلخ کاراته بانوان پاوه / دل نوشته ای از خانم منا شیلانان

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 22, 1400 گفت:

    تنها اروزم رفتن به تیم ملی 😥

  • ساریا در تاریخ مهر 12, 1399 گفت:

    افرین مونا جان

  • حانیه موحدی در تاریخ آبان 7, 1395 گفت:

    اسرا جوون خودتی؟منو یادت اومد؟

  • شیلانان در تاریخ اردیبهشت 31, 1394 گفت:

    منم میگم OK

  • کاراته در تاریخ اردیبهشت 14, 1394 گفت:

    منا جان امیدوارم که روزی ما کاراته کار ها به اون دوران بر
    گردیم

  • شهروند پاوه ای در تاریخ بهمن 17, 1393 گفت:

    سلام. من داشتم آرشیو رو نگاه می کردم این خبر رو دیدم و در نظرم جالب بود

    1-به خاطر اینکه نویسنده اش یه دخنر نوجووون بود و خیلی خوشحال شدم از اینکه دختران پاوه ای هم در این سایت نقشی دارند.

    2-اینکه خبرش یه واقعیت تکون دهنده ای رو برای همه مون گوش زد می کرد

    وهمچنین خوشم اومد که این دختر جرئت بیان یه همچین چیزی رو توی این سایت داشت ولی وقتی که نظرات رو خوندم کاملن متاثر شدم.

    چرا؟؟؟ چون یه همچین خانومی بالاخره وقت میذاره و مطلبی مثل این رو به
    انتشار میرسونه تا دیگران درس بگیرن و دیگه اگرم یه همچین اتفاقی برای سایر افراد تو ورزش یا هرچیز دیگه ای که براش می جنگن بیفته پاپس نکشن و روی هدفشون پافشاری کنن. ولی من چیزی که تو نظرات دیدم همش دعوا درباره ی خانم معاذی و خانم مرادی بود.

    بابا کل رو بگیرین چکار به جزئش دارین. ای کاش تو همه ی کارامون به کلیات توجه میکردیم و جزئیات رو بیخیال می شدیم. اینم یکی از دلایل سیه روزی مونه!!!!!!

    ولی مدیریت سایت چرا شما از دانش آموزان مشتاق و همچنین خبرنگاران خانوم توی سایتتون استفاده نمی کنین.

    من خودم به عنوان یه دبیر توی مدارس دخترونه خیلی از دانش آموزان رو دیدم که دوست داشتن خبرنگار بشن ولی نه راه و روشش رو می دونستن
    وبه خاطر یه سری مشکلات اجتماعی هم پاپس کشیدن.

    ای کاش شما ها به این افراد کمک می کردین تا هدفشون رو دنبال کنن.

    • فرهاد صالحي در تاریخ بهمن 17, 1393 گفت:

      با سلام خدمت شما دوست گرامی این پایگاه خبری تحلیلی در راستای جذب خبرنگار افتخاری بارها فراخوان داده است و بخصوص از بانوان گرامی درخواست نموده است که با این سایت همکاری داشته باشند اما متاسفانه تا به امروز این کار عملی نشده است.

  • ی دبیر در تاریخ آذر 17, 1393 گفت:

    و
    باسلام، وجیهه مرادی. یه مربی زحمت کش، فعال،پاک،صادق،دل سوز،وباجان ودل کار میکنه،.ایشان نه اینکه مربی ورزش بلکه مربی اخلاق هست.بدونه حمایت دولت ومسوولان. ایشان.یه عمره به جامعه خدمت میکنه. متأسفانه این دست مزت ایشان است.متاسفم. برای جنین جامعه

  • بندەی خدا در تاریخ آذر 16, 1393 گفت:

    باسلام درجواب الهه باید بگم ؛الهه میگویددەسال ـحتمادست راستوچپتو ندانستی ، موقعه ای که رفتی پیش خانم وجیهه مرادی ـوحا لا شما انتخاب شدی برای تیم شهروبعدراە میابی به تیم ملی ـوچنتا مقام کشور ی،استانی داری ،قهرمان غرب کشورـ اگه خانم وجیهه مرادی مربی خوبی نیست ـشما به این مقام ها نمیرسیدی .بجز زحمت خانم مرادی کسی کمک شمارو کردـ ویا ـدولت ،مسئولین،اگه بد بودە ـچرا نرفتی یه مربی واسه خودت بگیری ـپس این وجدان نیست ـ این یعنی بی سفتی ـ به قول خودت دە سال ـ بروروزی دە بار خدارو شکر کن چون خانم مرادی دلسوز ترین مربی ،زحمت کش،واز جونش مایه گذاشته تاشما وامسال شمارو به اینجا رساندەـخانم مرادی خیلی حیفه برای شما زحمت بی دریخ می کشه ـخانم مرادی بهترین است ایشان نه دررشته کاراته بلکه چند سال در رشته های دیگر زحمت کشیدە وبه جامعه خدمت کردەومی مکند اما حیف که ماقدرشو نمیدانم چون دلسوزودستو دل باز است

  • الله در تاریخ آذر 16, 1393 گفت:

    محمد

  • اقاى الف از پاوه در تاریخ آذر 16, 1393 گفت:

    اژين رحمانى اگه وجيهه مرادى اين مربى پيشكسوت وباتجربه از جونش ماى نميگذاشت! تو! مسابقه ى اسيايى روميديدى؟ كي ازخانم مرادى حمايت كرده ! دولت ، مسئولين! تو، ، تو يكى مديون خانم مرادى هستى به نظر مياد خجالتم خوب چيزى است – خانم مرادى بايد به شما تبريك گفت – چون اگه شما اژين و نمي بردى ! اژين رحمانى . تو خوابم نمي ديد

    • ازین رحمانی در تاریخ دی 1, 1393 گفت:

      اولا شما اگه راست مگی اول اسمتو بگو .دوما چه کسی از زحمات مربیش تشکر نمی کنه .من تا آخر عمرم مدیون زحمات خانمان مرادی ومعاذی هستم .خجالت برای کسانی که چیزی بلد نیستن خوب چیزیه در ضمن جدا از ذحمات خانم مرادی که منو به مسا بقات برد خانم معاذی منو به رفتن به این مسابقه تشویق کردن .خداوند کسانی رو که در مورد مردم قضاوت اشتباه میکنن بدش میاد .

  • ناشناس در تاریخ آذر 15, 1393 گفت:

    چه راحت دروغ مي گيد…!من يادمه كاراته در پاوه نبود واون موقع وجيهه مرادى مربى امادگى جسمانى وبدنسازى ًخيلي هم فعال وپرانرژى بود وتيم نيزداشت ،رفت پيش اقاى نقشبندى در مورد رشته رزمي حرف زد ن تبليغات كردن واز كرمانشاه مربى كاراته أوردن اسم مربى خانم شكوفه قبادى بود اون موقع خانم معاذى نبود ومن يادمه اولين كمربند كاراته رو وجيهه مرادى گرفت ومن براى مرادى ومعاذى احترام قائل هستم پس چرا دروغ

  • . در تاریخ آبان 30, 1393 گفت:

    موفق باشی منا جون

    • شکیبا امینی در تاریخ آذر 10, 1393 گفت:

      مطلبتم عالی بود موفق وسربلند باشی

  • ارزو حمیدی در تاریخ آبان 30, 1393 گفت:

    سلام منا جون خسته نباشی عزیزم واقعا زحمات تو ودوستات تحسین برانگیزه امیدوارم موفق باشید.

  • دوست در تاریخ آبان 16, 1393 گفت:

    سلام منا من خیلی کاراته رو دوست دارم انشاالله بعد از کنکور می یام کاراته

  • مریم یوسفی در تاریخ آبان 12, 1393 گفت:

    منا جون مطلبت حرف نداشت . واقعا تو و بقیه بچه ها برای کاراته تلاش و زحمت های زیادی کشیدین ولی حیف هیچ کس جواب این تلاشهاتونو نداد ولی شما باید کماکان به تلاشتون ادامه بدید . منم بعد از کنکور دوباره میام کاراته 🙂

  • دوست در تاریخ آبان 11, 1393 گفت:

    من از کاراته متنفرم

  • خدیجه محمودی در تاریخ آبان 10, 1393 گفت:

    منا گیان بزار بعد کنکورمون میترکونیم نگران نباشین بچه ها تا وقتی ما باشیم کاراته پاوه هم میمونه .منا مطلبت مث خودت توپ بود !

  • پریا احمذونذ در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    افرین مونا جان باعث افتخاره. بااخره یکی تونست این مسئولین رو خبر دار کنه موفق باشی

  • نe3Aر در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    کــــــــــــــــملا با اقای ابراهیمی موافقم دگر رشته های ورزشی وضعیت مشابه دارن
    ایـــــــــــــــ کـــــــــــاشــــــــــــــــ یکم مسئولین به فکر جوانان با استعداد پاوه باشن
    امسال با تیم فوتبال جوانان پاوه راهی مسابقات استانی شدیم اقایون مسئول تونستن حداقل ی
    مینی بوس واسمون تهیه کنن .بعدشم انتظار دارن ک موفق شیم
    حرف واسه گفتن زیاده ولی کو گوش شنواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • خدیجه محمودی در تاریخ آبان 10, 1393 گفت:

      نه کو ؟؟؟ واقعا کو؟؟؟؟ 😐

  • آسو ابراهیمی در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    کاش فقط کاراته می بود بدبختانه رشته های ورزشی دیگم وضعیت خوبی ندارن

    فقط یکم کشتی وضعیتش خوبه

  • نادیا قادرزاده در تاریخ آبان 9, 1393 گفت:

    سلام منا جان .من هم ب عنوان عضو کوجیکی از کاراته کاران ک زمانی باشور و شوق فراوان توی تمرینات حاضر میشدم واقعا متاثر شدم. ولی من اصن فکر نمی کردم که شما ها کاراته رو ترک کنین. چون توی اون روزی که مراسم افتتاحیه ی المپیاد ورزشی بود
    همه ی ما دانش آموزان اجرای بی نظیری از تیم شما دیدیم که در کمترین مدت تونستین بهترین اجرا رو آماده کنین
    به هر حال آرزوی موفقیت همه تون دارم.موفق باشی

  • همکلاسی قدیمی در تاریخ آبان 8, 1393 گفت:

    سلام منا جان واست آرزوی موفقیت می کنم… امیدوارم بتونی حق خودت وامثال خودتودر آینده ی نه چندان دور از مسولین بگیری.

  • مختاری در تاریخ آبان 7, 1393 گفت:

    آفرین منا جان:-)
    برای همه تون آرزوی موفقیت میکنم عزیزم
    واقعا دل نوشته ی قشنگی بود….

  • روژینا در تاریخ آبان 7, 1393 گفت:

    باعرض سلام اولن الا یا هرکس دیگری مثل الاهه حق توهین یا فرق گذاشتن مربی ها نداره

  • اسرا حسینی در تاریخ آبان 7, 1393 گفت:

    براتون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم منا جان واقعا باهات موافقم

  • بهاره در تاریخ آبان 7, 1393 گفت:

    این ازنقصهای مدیریت ورزش کشورماست به جای جذب وترغیب وتشویق استعدادهای نوپابه سمت اهداف بزرگ باسنگ اندازیهاشون بدتر اونارواز ورزش دلزده میکنن ازدست ماهم به جزحس همدردی کاری ساخته نیست مناجان ایشالادربقیه ی زمینه هادرطول زندگیت به جایگاه قهرمانیی که لایقش هستی برسی

  • الاهه در تاریخ آبان 7, 1393 گفت:

    من 10 سال پیش خانم مردای بودم ولی اصلا اون خوب نیست

    • ناشناس در تاریخ آبان 10, 1393 گفت:

      خانم مرادی مربی خوب و با اخلاقی هستن گلم شما نباید درموردشون اینجوری صحبت کنید !

    • پاوه اى در تاریخ دی 2, 1393 گفت:

      اكه مرادى بد بوده جرا نرفتى پيش يكى ديگه شما تازه گيا انتخاب شدى براى تيم شهر به قول خودت وچنتا حكم كشورى دارى اگه زحمات وجيهه نبود پس چه جورى به اونجا رسيدي به نظر بنده مربى مثله مرادى باوژدان ودلسوز پيدا نميشه خيلى بى انصافي حيفه ادم زحمات مربيشو نبينه

  • ژینا در تاریخ آبان 7, 1393 گفت:

    منا انشاالله موفق باشی

  • ناشناس در تاریخ آبان 7, 1393 گفت:

    حقیقت هر آدمی دلش میگیرد اگر سوابق و ظلمی که در حق ورزشکاران پاوه شده است را بررسی کند این ظلم از سالهای خیلی دور در تمام مراحل در حق تمام ورزشکاران پاوه (زن و مرد) علی الخصوص کشتی پاوه و حال کل رشته های ورزشی که زمانی حرف اول را تو کشور میزدند شده است و خواهد ماند چون مسئولین بومی شهر خودمان خواستار برطرف کردن این ظلم نیستند فقط دنبال پست و مقام هستند . با تشکر

  • شهروند در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

    ترخداازتربیت بدنی بپرسید برای ورزش شهرستان چه برنامه ای دارند فعلا همه هزینه ها صرف بنر میشه نه خود ورزش

  • نکته در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

    خانم شیلانیان این فقط رشته شما نیست که مورد بی مهری قرار گرفته زمانی که محصل بودم در دبیرستان مقام اول شطرنج استان را در سطح مدارس را برای پاوه به ارمغان اوردیم زمینه برای پرورش استعدادها فراهم بود وشطرنج بازان زیادی در مسابقات حضور داشتند اما چنان بلای بخاطر بودجه سر شطرنج اوردند که سالهاست اسمی از شطرنج در پاوه به میان نمی اید

  • اسرا خسروی در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

    امیدوارم دوست عزیزمون هانیه بهمنی حد اقل به هدفش برسه با تمام این مشکلات و سختی ها..

  • ژینا در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

    من کاراته روخیلی دوست دارم کاشکی خانم معاذی نمی رفت کاشکی

  • آلا در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

    منا من الان که خانم معاذی نیست دیگه کاراته را دوست ندارم خداکنه خانم معاذی برگرده من ویک دوستم وقتی خانم معاذی بود قدرشو نمی دونستیم ولی الان یه معلم اومده که اسمش وجیه مردای است من اصلا اون رو دوست ندارم امیدوارم منا موفق بشی

    • کاوه در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

      دوست عزیز خانم مرادی هم مربی زحمت کشیه , من واقعاً از نزدیک شاهد زحمت کشیدن و از جون مایه گذاشتن خانم مرادی برای ورزش کاراته بودم امیدوارم ورزش بانوان همیشه در همه ی عرصه ها موفق باشه و باعث سربلندی شهرمون بشن

    • رضایی در تاریخ آذر 30, 1393 گفت:

      مگه خانم مرادی خانم معاذی و بیرون کرده ؟ مرادی خودش باشگا ه داره تااون جایی که من بدونم مرادی تو رشته های ورزشی زیادی بوده مثه شنا ،والیبال، امادگی جسمانی، کاراته ،دفاع شخصی خدارو شکر کن مرادی بود تا باشگاهتان بسته نشه اما ما متاسفاته بیگانه پرست هستیم واقعا مرادی ومعاذی خیلی زحمت کشیدن وبدونه کمک مسئولین ویا مردم شما نباید درمورد خانم مرادی اینطوری حرف بزنید من از نزدیک زحمات بی دریغ ایشان رادیدم خانم مرادی خیلی با ایمان وباشخصیت است متاسفم برای شما وامثال شما برو یه مربی برای خودت بگیر اگه متونید

  • نمونه دولتی در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    کاش فقط ورزش بود جاده ی مدرسه شهید نقشبندی چندساله پیگیری نمیشه هیچ امکاناتی نداره مدرسه نمونه مثلا نمونه س……

  • شیلانیان در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    ممنون از همدردی همگی شما.

  • هليا در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    واقعا متاسفم واسه كسايي كه كمكشون كارساز ولي كوتاهي ميكنن حالا به هردليلي و ارزوي موفقيت دارم واسه شما واينكه هيچ وقت از تلاش نا اميد نشين

  • سعدی سپنجی در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    با سلام خدمت دانش آموز گرامی و خستگی ناپذیر خانم شیلانان ،مطلبی که نوشته بودید مرا نیز تحت تا ثیر قرار داد اما هنوز شما نوحوانید و راه ترقی را در پیش دارید امیدوارم که با درس خواندنتان بتوانید دانشگاههای خوب قبول شوید تا در آنجا هم از نظر ورزشی و هم از نظر علمی به حق خود برسید.و امیدوارم مسئولان ذیربط نیز در این زمینه دیگر کوتاهی نکنند و زمینه را برای کودکان ،نوجوانان و جوانان ما فراهم کنند که نه تنها در سطح کشور افتخار آفرینی کنند بلکه در سطح جهانی نیز نامور شوند .انشاالله

  • پیمان در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    با تشکر از نگارش این درد دل -عزیزان همه میدانیم وجای گله ای نیست که مسئولان فقط در اوقاتی که موفقیت هایی پیش میاید وبنا به خصلت شرقی بودنمان(جو گیر شدن) آن هم برای گرفتن عکس یادگاری در کنار ورزشکاران وسایر صنوف قرار میگیرند پس باید در آن زمان ها حواستان را جمع نمایید و از آنان بخواهید که موفقیت هایتان را به خودتان نسبت دهند نه اینکه آنان را مصادره نمایند.

  • آرزو در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    ورزش خانم ها کلا تو ایران خیلی بهش ستم میشه.مظلوم تر از ورزش بانوان پیدا نمیکنند . پس این مسئولین چیکار دارند میکنن؟امیدوارم که مسئولین شهر ما حرفاتونو بشنوند.

  • ناشناس در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    انشالا باز هم شاهد موفقيت شما و ديگر عزيزاني باشيم كه واقعا توانايي هاي بالقوه اي دارين و با كمك و راهنمايي مسولين
    بتونين كه اين استعدادهاتون رو شكو فا كنين

    موفق باشي

    • پاوه ای در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

      این یک درد است که متاسفانه اداره ورزش شهرستان نه هیات فعال ونه مربی وورزشکار فعال میخواد چون براشان هزینه دارد.

  • مهنا شیلانیان در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    واقعا دردناکه اما چه میشه کرد

  • دوست در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    به شما توجه نکردند و به کسانی دیگر توجه کردنو واقعا متاسفم

  • شهروند در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    واقعا متاسفم که همچین ظلمی رو در حق شما کردند

  • سونا حمیــــــــدی در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    سلام . منا جان من هم همواره شاهد تلاش ها و کوشش تو دوستانت بودم و می دونم که تو این را ه سختی زیادی کشیدید
    چون خودمم عضوی از این باشگاه بودم . اما متاسفانه از شما دوستان عزیز که بی شک با جود توانایی ها و پشتکار بالایتان
    می توانستید در مسابقات آسیایی بدرخشـــــــــــــید حمایت نشد. .
    امیدوارم که برای هدف هایت هم چنان تلاش کنی .
    و شاهد موفقیت های بیشترت باشیم

  • الفت در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    منا جان مايه ى افتخارى براى ما افرين برتو…هميشه به ورزشكاران پاوه ظلم و حق خورى شده…

  • ناشناس در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    اميدوارم منا هميشه پيروز باشي

  • نثار در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    ورزش بانوان کلا در ایران خیلی مورد ظلم قرار گرفته. تلاشتون جای تقدیر داره. امید است که به گوش مسیولین برسد و شانه خالی نکنند.

  • اذر در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    افرین منا

  • شقایق رحمانی در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    منا جان منم شاهد فعالیت های مستمر شما بودم امیدورام که در رسیدن به هدف های بعدی همینگونه مصمم باشید.

  • ژینو در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    منا یاد منم به خیر عکس منم نداشتی بزاری کاراته بدون من مزه نداشت

  • ازین رحمانی در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    با سلام اگر چه کلاس از هم پاشید وکلاسی هم برای تمرین نداشتیم ولی من وهانیه توانستیم در مسابقات آسیایی مقام بیاوریم . اما در سالهایی که کلاس از هم نپاشیده بود در مسابقات کشوری واستانی همه باهم مقام می اوردیم

    • رحمانی در تاریخ آذر 30, 1393 گفت:

      کی باشگاهو بهم باشیده ؟اگه نرفتی تمرین چه چوری رفتی مسابقه ؟مگه بدونه مربی ویا سربرست میشود بری مسابقه اسیایی؟ مگه هر کی به هرکیه است من از خود شما شنیدم که گفتی خانم وجیهه مرادی شما رو برده مسابقه خوش نیست شاگرد زیر بار زحمات مربیش نره خداوند انسان صادقو دوست دارد

      • ازین رحمانی در تاریخ دی 1, 1393 گفت:

        ببخشید شما کی رحمانی هستید ? لازم به ذکر است که من با تلاش مربیانم معاذی ومرادی توانستم این افتخار را کسب کنم .من فقط از شما این سوال رو دارم آخه هفته ای 2ساعت تمرین کسی میتونه حتی مقام سوم استانی هم کسب کنه دوستان من وهانیه روزی 4ساعت تمرین میکنن ولی ما بازم اونا رو که 4ساعت در روز تمرین میکنن شکشت میدیم .خدا انسانی رو که دروغگو باشه دوست نداره من کی شما رو دیدم .

  • سروه اسلامی نیا در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

    سلام.من هم زمانی عضو این باشگاه بودم وبهترین مربی ومنظم ترین باشگاه در تمام کلاس هایی بوده که شرکت داشتم و از نزدیک شاهد تمام تلاش های این عزیزانی (که نامشان ذکر شد )بودم ولی افسوس که حمایت لازم از انها صورت نگرفت

    • شیلانیان در تاریخ آبان 5, 1393 گفت:

      سروه جون تو خودت بهترین بودی!!!!!!!

      • يه بنده خدا در تاریخ دی 2, 1393 گفت:

        منا جان شكوفه قبادى مربى كاراته بود اون موقع اقاي نقشبندى وخانم مرادى بودن اما مهم نيست كى بود مهم اينه كسى ورزش كاران كمك نميكنه من از نزديك شاهد زحمات بى دريغ مرادى ومعاذى بودم